Sari la conținut

Noris

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    1997
  • Motocicleta
    Yamaha Virago xv 535
  • Club
    Sons of Alzheimer

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ij 350 jawa Dnepr Minsk pauza BMW Scarver

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Noris's Achievements

  1. Nu am cuvinte sa îți mulțumesc! Pe cea cu roți o știam,însă eu vroiam unul care sa stea definitiv pe moto chiar daca va fi folosit foarte puțin având cric lateral. Pe acesta va sta pe timp rece și dacă este nevoie de scos o roata. Încă o dată mă repet, îți mulțumesc din suflet. Ești un exemplu pozitiv de urmat pentru cei ce se trezesc postând aiurea! Mulțumesc mult și moderatorilor iar cu aceasta ocazie ii rog sa închidă acest topic.
  2. Mulțumesc mult pentru răspuns! Linkul a funcționat din prima dar nu mă ajută. Același lucru este și la moto mus. https://www.motomus.ro/cric-central-yamaha-xv-535-virago-1987-1998.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw0aS3BhA3EiwAKaD2ZZu9A0Z853dJMhEnRvSEzineO2OwqzvMcvtdzwDBVXDpiF0SVXsZrhoCJhUQAvD_BwE Nu mă ajută fiindcă nu pot vedea dedesubt cum este prins și nu as vrea sa apelez la sudură.
  3. Mulțumesc mult pentru interesul acordat. Știu acest video de câteva luni, l-am privit de multe ori și nu îmi dau seama cum este prins pe moto fara sudura fiindcă ele nu au prinderi pe cadru. Un cric nu este mare lucru de făcut,am mai făcut dar motocicleta avea prinderi pe cadru din fabrica. Aici este problema.
  4. Cu părerea își poate da oricine și să vâneze postări......a ajuta este mai greu!
  5. Exact......am scos rotile in curte și cea de spate iese ok prin partea dreaptă după ce ii dai jos tamburul de frana și numărul . Însă ușa pe butuc de lemn fiindcă nu are cric central....
  6. Mulțumesc mult Eneos.....ai numele marcii de ulei pe care o folosesc la Virago. Acel cric nu va sta niciodată sub Virago 535. Sub motor fuge fiindcă motorul dedesubt zici că este nava și are cocă. Daca îl pui mai in spate ori îndoi bara de blocare a tamburului spate și sta rău într-o parte ,ori fărâmi contactul de la cricul lateral . Am acel model acasă și am încercat. Menționez că nu am toba originala și a dispărut amortizorul de sunet .........poate ar fi stat pe amortizorul de sunet de la tobă. Eu vreau cric central pentru faptul că se poate face o pana pe drum.
  7. Am mai făcut la BMW Scarver și a ieșit mai bun decât originalul . Însă la BMW avea urechile de prindere pe cadru,iar aici la Virago 535 nu găsesc urechi ci doar o plăcuță ascunsa adânc dedesubt cu doua filete de M6 și cred că nu se prinde de acea placa fiindcă este toba care vine in dreptul ei.
  8. Tocmai de aceea întreb, pentru al face singur. Eu l-am găsit la 1200 lei cu tot cu transport și nu am de gând să dau 10% din prețul motorului pe un cric.
  9. Buna ziua. Rog un moderator daca am postat greșit să mute postul unde crede că este ok. Mulțumesc anticipat! Va rog din suflet cine poate sa mă ajute cu niște poze din care să îmi dau seama cum pot pune un cric central la Virago xv 535 din 2001. Sau poze cu acel cric . Google sa saturat de căutările mele după așa ceva și îmi dă eject înainte de a atinge tastatura. Mulțumesc anticipat pentru ajutor doar celor cu bun simț și nu postacilor băgători de seamă!
×
×
  • Creează nouă...