DanMohor
Membru-
Număr conținut
13 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
DanMohor's Achievements
Rookie (2/14)
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
De marti tine si vremea cu mine. Multumesc asemenea! -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Am inteles, nu fac liniute pe bulevard dar m-am gandit pe viitor; mai schimbi banda, mai un plecat de la semafor, sa am puterea acolo si sa o limitez electronic pentru inceput. Da, si mai greu ca incepator ca incerci sa asimilezi experientele celorlalti dar eu n-am nicio parere sau niciun argument la aceasta discutie moto. Pe langa faptul ca am cerinte de nebun cu pitici pe creier si imi doresc comfort si siguranta si nu irascibilitate si nevrozitati; de drag ca vreau sa ma urc pe orice nu cred ca voi mai tine cont de ce cumpar. Fiecare brand are cate ceva dar niciuna nu le are pe toate. Din ce m-am documentat pe net si pareri plus minus foarte multe. Harley - customizabil pana la cer; modelele recente nu mai au probleme ca cele anterioare.Tehnologia moto s-a plafonat la o medie unde toate merg. Cfmoto: Ca mai iau foc,se mai strica piese importante, customer support cu anpc partea a doua dar ieftine si bune. Honda - toti le lauda, dar lipseste ceva. Yamaha - foarte proaste dar toti au. Indian- scumpe dom'le. Nu prea bune. Dar s-au mai trezit dpdv calitativ si merita. Triumph - bune rau, dar pe altceva n-au mers. Suzuki/Kawasaki - daca vrei kawasaki mai bine cumpara suzuki si vice-versa. Tot ce am gasit pe net si urmeaza sa vad daca este si adevarat la teste. Sunt hotarat pe noua, caut si sh dar nu samsareala si preturi de aproape noi. Nu ma impiedica nimic sa o iau pe firma sau un tichet rabla. In radar ce bifeaza cam ce vreau sunt nc750x mt 2025. Pozitia inalta ofera o buna maturare a orizontului, torque mare la turatii mici dar fac rabat la caluti, opriri si plecari fiindca nu ating cu toata talpa (830mm seat height!?) Cb650r - mai joasa 790mm, pozitie aplecata, motor 4 cyl, turatii cam prea mari pentru gustul meu, respectiv si viteza dar condus liniar si fluid. Cb750hornet - mai agila decat cb650 si mai agresiva in acceleratii cu 2 cyl dar urata si viteza max mai mica. Triumph boneville t120 - suna bine, pozitie de cal, alta dihanie. (E un clip cu t120 si rebel 1100, cei doi soferi moto au declarat rebelu' invingator) dar la proba nu cere nimeni garantie daca nu cad. Harley- Aparate auditive congenital sau dobandite? Serios vorbind, mentenanta periodica si nicio problema ulterior!?intreb ca mitul e treaba cu manjeala de ulei. Nu va suparati, sunt incepator, idiot, ce vreti voi dar nu imi mai sugerati scutere, eu nu "echitez" mobra corespunzator si voi vreti sa stau ca pe buda si cu 2 roti!? Nu ma simt sub nicio forma in control. M-am urcat pe scutere la viata mea, mojito 50cmc, d-alea chinezesti electrice, nu ms.. nu mai dadeam de A, luam un b125 si aia era. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Rebel 1100 ala mi-a placut la plecare sincer, 90 in bord pana la bumper inainte de sens giratoriu pe nordului, ma simteam ok(frane bune, bumperul cu 10 la ora stabil motorul). Dar pozitia picioarelor in fata mi-au dat senzatia de instabilitate. (Sau amortizoarele ca sunt laterale si nu pe mijloc din ce am inteles) dar cam asa vreau plecarea. Plus cele mentionate mai sus. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Ok, ma uit multumesc. Trebuie sa testez un triumph rocket 3 ca sa stiu daca e incomfortabil :). buget, exista dar nu exista totodata. Nu imi vine sa dau 10-15k pe ceva ce nu imi va place. Nici 5k pe lovite si importate. Nici eu nu stiu. sincer astept nc750 my2025 si de aici voi incepe. Nu imi place, o pastrez pentru ca va fi practica candva si cumpar o a doua moto; daca am de gand sa o vand, putere de vanzare mai mare decat oricare alt brand din ce vad sh-urile. Aceleasi cruiserele sunt de 6 luni pe net.. semne de intrebare. geaca am un revit h20, casca premier carbon -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
E250d 2013 200cp. In schimb abia daca am 50km pe motor in total cu scoala moto. Pai ce voiam nu s-a potrivit. Mintea trage catre cruiser, corpul catre prudenta si siguranta. Voiai sa-mi iau braduletul de oglinda inainte si masina dupa!? -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Bugetul este pana in 15k; deocamdata nc750 noua, bifeaza ce vreau (astept modelul 2025) sa vad inaltimea in sa. De preferat 2, dar preturile la sh lasa de dorit; multe importate. Toata lumea ma indruma catre honda. "Nu vezi vreodata o honda sa stea". Eram fan Harley, american dream dar "nu cred ca iti place sa te joci cu uleiul" a fost replica.. Indian nu imi plac sub nicio forma, parca sunt scoase din filme cu mexicani.. dar nu caut sa-mi placa estetic, caut sa mi fie perfecta pentru mers. -Pozitia coloanei sa fie dreapta(scaun ergonomic) -picioarele in pozitie comfortabila, sa mi ofere stabilitate si control; sa ma proptesc in scarite si sa am mobilitate in genunchi cand strang rezervorul intre coapse.(asa simt eu ca am control) poate peste mii de km se vor schimba niste pareri. -nu ma intereseaza pasagerii - sa nu mi intre rezervorul in oua -oglinzile la nivelul ochilor, sa nu ma intind sau aplec sa vad in ele -nu ma intereseaza viteze de peste 130km -acceleratia sa fie modulara, adica sa pot si invata dar si infige cand vreau. -sa ma bucur de el in mers cu revizii la timp, nu sa stau sa repar anual cate ceva. -sa fie customizabila in limita bunului simt(poate o incalzire in sa/mansoane) ; nu ma apuc sa modific suspensii daca schimb aerodinamica motorului. Cam atat cer de la un motor. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Ai dreptate, dar in conditiile in care iti dau un exemplu: transalp750 nou este 11k si tu ceri 9k pe unul la 50.000, ce ma impiedica sa iau nou!? Da, platesc 9k pentru ceva gen 10.000 km ca prim proprietar, verificare revizii, cadru samd. Dar la 50.000 sincer nu as da mai mult de 5k si asta luand in calcul ca un motor in tarisoara noastra ar rezista in medie 100.000 deja pretul jumatate este scazut, uzura generala, educatia moto, soferia samd. nu cred ca sunt absurd; pe langa faptul ca cel cu 10.000 are putere de vanzare mai mare peste 5 ani decat cel de 50.000. Personal da, mi se pare mult sa dau 20% in minus diferenta de nou pentru un kilometraj implicit uzura peste 50% din viata motocicletei. Sunt si exceptii cu 2-3 sute de mii de km, dar exceptii. Ps: ca sa cumpar cu 50k km, as merge pe recomandari. Dar nu cred ca s-ar lipsi cineva de un transalp in conditii de uzura normale, fara cazaturi la un pret rezonabil fiindca in spatele hobbyului este si teama ca am dat de ceva bun si pastrez pana nu mai e bun. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Multumesc pentru sfaturi! Daca vremea nu tine cu mine (uscat si 8c+) probabil o sa ii rog sa o transporte ei. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Nc750/transalp 750 sunt atractive dpdv al pozitiei. Iar portbagajul ala la nc750, foarte folositor imi ridica si intrebarea de ce naiba nu l-au facit rezervor; atatia km autonomie... Am gasit ceva, sper ca este si prim proprietar. 2 bucate de Nc750; 15000km; 4500euro, miroase a victorie. Anii 2020, respectiv 2015. Transalp nu gasesc sub 20.000km si ieftin. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Am stat pe un forza750, nu m-a incantat ideea de a nu-ti folosi si genunchii/proptirea picioarelor in scarite(desi cred ca e fatala situatia cand se rupe o scarita) in controlul inclinarii. Mi s-a reprosat ca nu exista ce spun eu, e doar un feeling si ca totul dicteaza bazinul. Totusi ideea ca simt ca nu am control total nu imi place pentru inceput. In concluzie o sa incerc transalp 750,ulterior daca imi place, sa si gasesc ceva 2018+ sub 20k km fara accident ce-mi poate pune viata in pericol. Mi-am propus buget 6k max pentru prima moto ca este noua sau sh. Nu inteleg de ce isi mentin preturile atat de sus; sunt moto cu 20.000km sau chiar 50.000km cu 3 mii de euro mai ieftine decat cele noi. Asta ma impinge catre o foarte veche moto sau sa cumpar ceva nou. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Multumesc frumos domnilor! O sa caut un transalp 750 sa vad cum ma simt pe el. Seara frumoasa! Ps: pareri pro si contra foarte multe prin surse externe dar cfmoto 700clx este acceptabil!? Imi convine ca este nou si bugetul imi permite sa imi iau si o a doua moto mai tarziu si sa pastrez si prima moto. Sunt prost ca ma atasez de fiare. -
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
topic a răspuns lui DanMohor în DanMohorul Incepatori
Multumesc pentru raspuns. Intrebare; nu este inalta!? Si daca modific inaltimea nu sacrific alti factori? -
DanMohor s-a înregistrat pe forum
-
Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)
un topic a postat DanMohor în Incepatori
Salut! Mi-am luat si eu carnetul la varsta de 34 ani, sunt sofer cat b de 16 ani; teribilist doar in conditii propice, de exemplu' ca sa am "cheful necesar sa calc pedala la masina sa ajung sa merg cu 255kmh(atat duce tigaia mea) trebuie sa indeplinesc anumite conditii cum ar fi: -glisiera beton -minim 2 benzi -fara trafic -singur in masina -sunt treaz intotdeauna(nu beau) si daca am redbull la bord, sageata sunt; doar probleme cu ficatu' si ma apuca plictiseala/oboseala cam repede si cedez in fata adrenalinei. In schimb pe motor sunt mai atent, mai lenes, mai prudent si mult mai sahist; pana cand stiu ca voi invata, ma voi obisnui cu viteza si atunci o mierlesc.. dar nu vreau asta, vreau sa constientizez ca nu sunt dzeu, oasele se rup si altii pot muri din cauza mea.. Motocicleta va fi folosista oras70%, autostrada 30%. Am 178cm si 81cm lungimea interioara. Si 17 mijlocie(nu iau pasageri) si nu kawasaki 650 ca ma doare acvariul si pompita implicit. Voiam motor nou dar m-am razgandit. Sau cine stie.. Ce am incercat de noi: Honda Rebel 1100. Acceleratie misto, turatii line, fuge pana unde mi se face frica (90kmh). La plecari si frane, bonus mare ca sting jos, mentin rectiliniu. Am simtit o un pic cam barca, mi era frica ca la fiecare curba cad/alunec. Nu mi place pozitia picioarelor in fata, mi-ar placea ceva mai naked si cu ghidonul la fel de sus plus oglinzile la nivelul ochilor si coloana dreapta ci nu cocosat. Honda rebel 500 : usoara, articulatiile coxofemurale parca erau mai lejere(rezervor mai mic, unghi mai strans intre genunchi) dar simt ca o voi dovedi repede. Honda hornet 750 : cam bifeaza ce am nevoie doar ca simt ca trebuie sa ma aplec cam mult sa vad in oglinzi sau sa mentin o pozitie cam inghesuita si e un pic cam inalta, stau pe varf cu un picior si celalalt la podea.imi face viata grea la frane si plecari de pe loc, sunt in zig zag. In curbe se duce fix unde ma uit cu ochii, pozitia o simt stransa pe motor, simt ca sunt una cu motorul. Ce mi-ar placea sa incerc : honda cb650r / nc750 / triumph rocket 3 (vechi) / harley low s/ sportser/ triumph 660. Ce recomandari, solutii sa pot adapta (mi ar placea rebel 1100 cu controlul mai spre mid, gen unde e cadrul mai in spate de scarite si sa pot odihni picioarele pe ele) Sa stau drept Oglinzile sa fie la nivelul ochilor cand mentin pozitia dreapta Nu vreau pasageri cu mine! Nu caut viteza maxima, ceva gen 130km max dar sa accelereze suta sub 4sec. Cat de cat comfortabila, maxim 2 ore as sta pe ea.