Sari la conținut

dadus33

Membru
  • Număr conținut

    3
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

dadus33's Achievements

  1. Multumesc tuturor pentru sfaturi, am ales pana la urma sa merg la un atelier unde au zis ca mi-o fac cu 500 lei. Voi pune poze aici dupa ce e gata
  2. Despre asta: https://delkevic.co.uk/kawasaki-klr650a-87-07-klr650b-89-92-exhaust-down-pipes-headers-stainless-steel-HDR00ER E un motor mai vechi al meu, nici vorba de catalizator. Hmm, multumesc de sugestie, nu m-am gandit la asta pana acum. Ai idee pe unde se invart preturile? La una OEM, cea mai ieftina varianta pe care am gasit-o e 1100 RON. Pentru varianta Delkevic, cu tot cu vama si transport ar fi in jur de 700, + ca am avantajul ca e de inox nu de otel vopsit ca cel original care e ruginit in asa hal acum ca a crapat.
  3. Buna, am un KLR la care treubuie sa-i schimb teava de evacuare (nu toba, aia ramane cea originala, doar teava de la motor la toba) dar OEM e scumpa... Am gasit semnificativ mai ieftin o varianta de inox, altfel identica cu cea OEM, cu review-uri bune pe la americani. Bineinteles, nu am gasit-o in Romania, in schimb am vazut ca au sucursala si in UK, de unde cu tot cu livrare si taxele de vama tot ies bine mai ieftin decat cu cea OEM, plus ca e calitate mai buna. Tot ce ma ingrijoreaza e partea legala... In UK unde vand au certificare BSAU, insa nu CE. Am incercat deja sa gasesc pe net daca e sau nu o problema lipsa CE, insa tot ce am gasit e referitor la niveluri de sunet pentru mufflers, ori la mine toba ramane cea originala, doar teava se schimba. Ce reglementari legale exista pentru asa ceva, sa stiu ca fac totul 100% legal?
×
×
  • Creează nouă...