Salut @edu. sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
Nu am 1150 ca sa iti pot spune precis, dar am 1200 hexhead si cred ca in ceea ce priveste motorul diferentele nu sunt uriase, deci poti aplica intr-o oarecare masura concluziile de aici.
Motoarele astea boxer merg foarte relaxate si nu te imbie la a le tura prea tare, dar daca tragi putin de ele se comporta bine. Pentru mine a fost o experienta de adaptare si invatare si am fost placut surprins cand am inteles ca mai am o motocicleta de care nu stiam pe care o pot accesa turand motorul mai tare. Conducandu-l mai ca la o motocicleta, nu ca la o masina.
Ce vreau sa zic e ca nu ai de ce sa iti faci griji in legatura cu turatiile. Mergi cu motorul cum iti place ca se aude si comporta si totul va fi ok. Daca te dai mai tare la el, va manca putin mai mult ulei. Fa-i reglajele cand e cazul si da-i bice.
In ceea ce priveste mersul pe autostrada, iarasi va trebui sa iti folosesti urechea si simturile sa vezi unde sta cel mai bine motorul. Nu stiu cum e la tn pentru ca ai treapta aia extra lunga de a 6-a. La mine la 4500 de ture statea pe la 120-130. Cred ca daca al tau merge cu vreo 130 la 4000 de ture poti sa mergi asa cu el toata ziua fara sa zica nimic.
Din ce zici tu pare ca in a6-a la 100 este foarte sub turat. Incepe sa se apropie de turatiile cu care merge bine abia la 120, deci probabil de acolo iti incepe viteza de croaziera.