-
Număr conținut
23 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Numar Moto
b-99-cra
-
Club
c'mon
moebus's Achievements
Newbie (1/14)
-
ca fost proprietar de zx6r pot spune ca, chiar daca ciclistica o fi mai buna, electronica o fi adusa la zi, in schimb cu designul, botul in special, au dat-o rau in bara. mare pacat, parca e nicoleta luciu cu fata ruxandrei sararu... tre' sa-mi modific avatarul...
-
Maine, vineri sau cel tarziu duminica, trebuie sa vad un F4i 2002 in apropiere de bucuresti, care pare exact ce caut. Am nevoie de un MECANIC CALIFICAT/ZEU al motoarelor care sa fie dispus, contra cost, binenteles, sa ma ajute cu achizitia. La prima vedere e excelent, prietenii la fel de motociclisti ca mine sunt incantati dar vreau sa-l vada un ochi de cyborg cu ulei sintetic in loc de sange. asigur transportul rapid pana acolo si inapoi si o remuneratie pe care o negociem. Repet insa, BUN. Daca imi puteti recomanda pe cineva, dau beri personal. pe bune. pm sau 0723192216
-
Saga continua. Am fost la razna sa ma uit de filtru si bujii, am schimbat bujiile dar surpriza, filtrul era NEGRU, inexplicabil dupa 80 de km facuti, iar baietii de la care oam luat-o ziceau ca-i facusera service complet. sun la ei si intreb de filtru si imi raspund ca da, doar asta ramasese de facut si ca n-au mai avut timp. intreb cum mi-au facut carburatia cu filtrul jegos...liniste. o las la carburatie, cand s-o iau mi se spune ca e o garnitura coapta la carburator si ca trebuie s-o mai las trei zile. azi se fac trei zile. cred ca o sa am o zi plina
-
merci pentru bujii si filtru, ramane in picioare invitatia, cand se deschide stagiunea. Nu se mai incalzeste...
-
asa este. tocmai am sunat si mi-au zis ca da, carburatia fusese facuta dar ca nu curatasera filtrele, asta mai ramasese de facut si n-au avut timp, asa ca l-au lasat asa...eram chinez p-atunci, acum sunt doar un pic mai "avizat", dar daca stiam pe atunci cat am invatat pana acum, le spargeam capul.
-
am incercat, acceleratia revine normal, indicatorul revine la fel chiar "ajutat". o sa-mi bag picioarele in ei si o sa-i pun sa-mi faca iar carburatia
-
Tot eu. Schimbat bujii (NGK) curatat filtru (era o mizerie, negru dupa 50 km - e posibil in bucuresti? mai curand, baietii care mi l-au dat de road-ready cand l-am luat si-au batut joc de mine). Se infige sensibil mai bine daaar a aparut altceva. Era relantiul f mic si l-am dat o idee mai sus sa stea pe la jumatatea intervalului dintre 1000 si 1500. A inceput insa acum sa coboare foarte greu (4-5 sec) odata turat, de la la 5-6000. La razna, unde am fost pt bujii si filtru mi-au zis ca se poate sa fie de la carburatie (pe care mi-au facut-o cand am luat motorul, dammit!). Poate fi de la altceva sau sa ma duc sa ma iau la tranta cu baietii (nu zic inca de unde, sa nu-mi fac pacate degeaba) ?
-
pai asa si fac, oricum, in ultimul timp ies de la munca seara, chiar noaptea, chiar si in weekend asa ca pot sa ma invart pe strasse mai linistit. Abia in weekend am planificat un drum la munte (pana atunci tre' sa-i inlocuiesc bujiile si sa-i rezolv buba cu niste vibratii la ture mari) asa ca pana atunci o sa raman la o medie de 20-30 km/zi. Pana acum e o zana. Ar fi misto de facut o lista cu locurile pe unde te poti "da" seara, drumuri drepte si mai pustii, unde sa nu te incurci in dacii berline tunate cu neoane si smekeri iesiti la liniute pe magheru. Eu de exemplu ies prin baneasa, pe dn1 dupa bricostore, pipera. Voi ?
-
Multam mult, maine dimineata ma duc la alfa si le zic de carburatie sa mai tai una de pe lista.
-
nu inca, n-am avut timp dar poate fi de la ele ?
-
Salutari, Sunt proaspat in domeniu asa ca va rog sa treceti peste exprimarea de noob in ale tehnicii. Incerc sa invat cat mai mult totusi asa ca daca o sa ma ajutati o sa bag la cap si n-o sa ai postez pe viitor prostii pe forum. Introducerile fiind facute, uite ca incep. Am luat in mai un zx-6r din 2001, 21.000 km, "zeii" cu care l-am achizitionat mi-au dat . Saptamana trecuta mi-am luat si carnetul (da, stiu, dar am avut muulta treaba si motorul avea pe atunci un pret excelent). Sunt destul de cerebral si stapanit incat sa nu ma dau cu ea decat pe drumuri libere in sau sub limitele legale si cu echipament complet, dar de cateva ori (in cei 50 de km facuti pana acum impreuna) am dus-o la 70-80 (in jur de 6000 ture, a treia). Acum incep problemele. Odata ajunsa aici incepe sa vibreze, nu excesiv dar sensibil si parca devine nesigura pe spate. Plus ca da rateuri (plesnete in toba - nu multe dar exista). Presiunea la roti e ok, benzina e (am crezut ca intrase pe rezerva asa ca i-am facut plinul). Cand am luat-o "zeii" imi ziceau ca ar trebui sa-i schimb bujiile dar ca in rest e super. Sunt eu paranoic si asa e normal sa se comporte ? Orice sfat mi-ar fi de ajutor
-
multumesc pentru urari, incerc sa am grija de amandoi cat pot de bine, suntem o echipa, nu ? 50 de km and counting
-
E a doua zi in care imi scot zana la plimbare si senzatia e... phai, pe scurt, n-as face nimic mai degraba decat sa ma dau cu ea, sa invat sa o cunosc mai bine, s-o conving sa ma lase sa-i pun zabala si s-o ascult cum vajaie, furioasa, cand drumul e liber si crede ca-i de capul ei... Am luat permisul acum doua zile si am descoperit ca nu valoreaza nici macar greutatea lui in plastic cand esti in trafic cu tramvaiul care pare ca intra tine si cu o mie de masini in jurul tau care parca iti vor capul sau macar sa te tavaleasca nitel pe jos, doar asa... Toate jaloanele de la poligon, liniile drepte cu stanga ridicata si mersu-ntr-a doua "ca unde te grabesti" te lasa ca un nou-nascut intr-un restaurant de canibali atunci cand iesi pe strada, singur. Sau poate ca sunt eu buimac si usor de speriat. Desi nu cred. Asa ca pana una-alta, eu si zx-6r-ul meu mergem incet si tarziu si injuram sistemul. Mai scriu dupa ce fac al doilea plin.