Sari la conținut

flaviniq

EX+
  • Număr conținut

    2
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    TM
  • Club
    -

flaviniq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc pentru raspuns. Mai am o nelamurire. Eu nu aveam nici un furtun acolo la acel stut. Sau poate l-am pierdut pe drum. Furtunul acela (2) cu un capat liber, este racordat la celalalt capat undeva sub sa, nu mi-am dat seama exact unde dar e prins acolo. Eu am crezut ca capatul liber al lui ar fi trebuit sa fie racordat jos la carburator dar nu am facut asta ca sa nu fac vreo prostie. Motocicleta e din 1988 si are 26.000 km. E adusa recent din Germania. Sa inteleg ca totusi ar trebui sa am un furtun acolo unde am pus eu dopul pentru a se prelinge benzina jos in caz ca curge din carburator? Dupa oprire, cu robinetul de la rezervor inchis, picura acolo benzina incontinuu si 2 ore dupa oprire.
  2. Salut tuturor, Sunt nou pe acest forum cat si ca motociclist asa ca va rog sa fiti ingaduitori in caz ca intrebarea pare stupida. Am cumparat un Kawasaki KLR 250 si am facut vreo 50 km cu el. La ultimul drum motocicleta s-a oprit de doua ori in mers la turatii mici. Nu am dat mare importanta, am reprnit si am ajuns acasa. Acasa dupa vreo ora am vazut pete de benzina sub motocicleta. Am depistat ca picura benzina de sub carburator. Acolo e un stut la care se pare ca ar trebui racordat un furtun. Provizoriu am pus un dop de cauciuc pana ma lamuresc ce ar trebui sa racordez sau nu acolo. Am atasat o prima poza in care se observa (1) dopul de cauciuc si pozitia pe unde picura benzina, si (2) un furtun liber care s-ar potrivi ca dimensiune. In poza a doua se vede din nou acest furtun liber (3), precum si alte doua furtune libere, dar acestea sunt mai groase, nu sunt pentru benzina si cred ca nu au nici o influenta. Stie cineva ce ar trebui sa fac in aceasta problema? Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...