Salut tuturor,
Sunt nou pe acest forum cat si ca motociclist asa ca va rog sa fiti ingaduitori in caz ca intrebarea pare stupida.
Am cumparat un Kawasaki KLR 250 si am facut vreo 50 km cu el.
La ultimul drum motocicleta s-a oprit de doua ori in mers la turatii mici. Nu am dat
mare importanta, am reprnit si am ajuns acasa. Acasa dupa vreo ora am vazut pete de benzina
sub motocicleta. Am depistat ca picura benzina de sub carburator. Acolo e un stut la care se pare
ca ar trebui racordat un furtun. Provizoriu am pus un dop de cauciuc pana ma lamuresc ce ar trebui
sa racordez sau nu acolo. Am atasat o prima poza in care se observa (1) dopul de cauciuc si
pozitia pe unde picura benzina, si (2) un furtun liber care s-ar potrivi ca dimensiune.
In poza a doua se vede din nou acest furtun liber (3), precum si alte doua furtune libere, dar acestea
sunt mai groase, nu sunt pentru benzina si cred ca nu au nici o influenta.
Stie cineva ce ar trebui sa fac in aceasta problema?
Multumesc.