-
Număr conținut
354 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
crettz
Profil
-
Locatie
Buzau
-
Carnet moto din
aprilie 2008
-
Numar Moto
BZ 22 CRZ
-
Club
in cautare
crettz's Achievements
Newbie (1/14)
-
In speranta parasirii statusului de calaret singuratic in Bucuresti, imi prezint autovehiculul dobandit la inceputul lunii iunie dupa indelungi framantari. Un Silverwing, cu prima inmatriculare in decembrie 2004. L-am ales dintr-un "lot" de 5 de la unul din prea cunoscutii comercianti din Cluj-Napoca, cu un kilometraj de 25.000 si ceva de km. Desi ma consider tipicar, l-am luat cu cateva zgaibe pe ici pe colo, dar in limita priceperii mele fara elemente revopsite. Stare generala buna, dar dupa cum mi-a batut si vanzatorul un apropo subtil, am nevoie de o revizie de furca(simeringuri si ulei) si o verificare a transmisiei, care dupa mine induce cam multe vibratii la turatii medii de vreo 2 saptamani, in mod special. Am fost nevoit sa vin pe el din Cluj, pt. ca toate aranjamentele mele de transport m-au lasat balta in saptamana respectiva. Asta a tras dupa sine o prima experienta foarte placuta pt. ca am ales Transfagarasanul. Bineinteles, dupa o verificare tehnica de bun simt. Nu intru mai mult in detalii ca sa nu cad in sfera plictisitorului. Daca exista mai multe curiozitati, sunt mai mult decat binevoitor sa raspund. Din pricina jobului nu am reusit sa ii dedic suficient timp, asadar si pozele sunt pe masura. Precizez ca am facut exact acelasi post si pe site-ul burgmanistilor din comoditate, avand aceeasi intentie.
-
Booster Cine Are Si Ce Modificari Majore Se Mai Pot Face?
topic a răspuns lui crettz în kawasakimannul Discutii generale
Birjari de scutere!!! Un eveniment deosebit, ce'i drept la care nu as fi participat nici in vecii vecilor amin, oricat v'ati fi rugat de oasele mele, hehe(asta daca mai aveam biju'). Sa te vedem cum scoti stropii acum...Si asa ca nota de subsol atasez o poza din vremurile bune ca sa se observe cum trebuie sa arate un scuter adevarat si nu enduristele alea Hai tzuc minerilor! P.S. te provoc weekendu asta la o escapada cu scuteru' lu' radu sa vedem daca stiu sa ma mai "misc" -
Booster Cine Are Si Ce Modificari Majore Se Mai Pot Face?
topic a răspuns lui crettz în kawasakimannul Discutii generale
Ba te rog io sa te opresti ca am inceput deja sa obosesc...iti vin prea multe idei. Ce pot sa spun(tre sa fie de bn fi'rar) a iesit in cele din urma cu truda multa din partea ta si multe pareri si opinii care imi apartin(cele mai importante in modificarea asta, dealtfel ) un bondar frumos si zic eu unicat...Insa ce trebuie sa retii tu si radu e ca oricat ai schimba la el si l'ai face sa mearga 200 tot mai frumos era al meu(mentorul tau) buhahaha . Pana ma mai gandesc ce sa ii facem mai sterge'mi un pic motoreta te rog...hai te'am scuipat, pa Intr'adevar o iubesti si pe vaca asta...dah nu pt. mult timp -
Niciodata n'am sa uit de unde am plecat indiferent de ce se va intampla Ms, intr'adevar ma oftic de soarta pe care o are dupa 2 proprietari seriosi, insa nu pot face nimic. 1000eur am luat.
-
Dragi prieteni, in cursul zilei de ieri m'am vazut nevoit sa imi dau marea iubire dupa o relatie de 1 an si jumatate, timp in care am trecut prin multe impreuna si am totalizat aproximativ 11.000km fericiti . Insa dorinta de a trece la ceva superior nu se putea indeplini fara a renunta la scuter din motive strict financiare. Una peste alta cu parere de rau si regret ma consolez cu gandul la ce va urma in viitorul apropiat si postez ultimele trei poze pe care le'am facut, in fata curtii cumparatorului(care din pacate il va folosi strict ca mijloc de tranasport si nimic mai mult undeva la tara...trist).
-
180, iar tinuta de drum e de vis, la cele 220-230kg se manevreaza aproape ca un 49 ! E exact ca un Maybach al scuterelor...
-
SHOW-OFF
-
E chiar nickname'ul
-
Da, protectia sudurilor si a articulatiilor. Multe tobe sport la ultima articulatie inainte de flansa de pe cilindru au prindere prin arcuri, toba astfel "atarna" insa mobilitatea oferita o protejeaza de o eventuala rupere daca aceasta ar fi fost solida. Cunosc pe cineva care pur si simplu i s'a retezat toba in mers fara nicio explicatie(lovitura, coroziune etc.), cauza? vibratii...
-
Dar cum s'a intamplat Sufletelu' meu sa iei? Curcani ceva?! Un pas inainte...te felicit pt. realizare insa mai ai un hop ca sa'l ajungi pe idolul tau . Asa ca fiind mai mult decat incepator te astept cu un telefon poate vrei ceva lectii, momentan pe conserva. Apropo ce se mai aude cu Fordu'?
-
-
Ca sa fim in pas cu OTV'ul nu pot sa zic decat SENZATIONAL Arata excelent, bravo. Rim stripes'urile fac totul si ar cam trebui sa cer drepturi de autor .
-
-
Nu uita sa revii cu impresii dupa ce montezi variatorul, eu am avut ocazia sa incerc un Multivar 2000(comandat pt. un amic) folosind setul de role usoare cu gandul la demarajul pe care am sa il obtin si abia pleca de pe loc, de viteza nici nu mai vorbesc. Mentionez ca nu am pus si arcul care a venit odata cu el(demontarea ambreiajului dura prea mult), iar cureaua este Malossi X-Kevlar. Din cate am inteles pt. a obtine rezultate satisfacatoare odata cu Multivarul ar mai trebui si fuliie ambreiajului tot de la Malossi, avand alta panta fata de original si intrebat exact ce curea(evident de la ei) recomanda pt. configuratia asta, altfel risti sa dai o caciula de bani pe nimic...
-
Sa'i dea foc la 1400 euro cazuta pe toate partile, si stramba pe deasupra. Toata frumusetea unei motociclete sta in carene, te simti bine stiind ca fuge, dar defapt tu nu conduci decat o gioarsa?! Mai bine cauta'ti una foarte buna la capitolul estetic cu motor original si daca tii neaparat cu 500ron iti pui tu, ulterior, set motor de 80cmc la care ii vei face rodajul si totodata stai linistit de ce ai "crescut". Pustiu care l'ai gasit tu este un smecheras de Bucuresti(nu caut sa jignesc pe nimeni) in genul la cei care ii gasesti prin Vitan de isi lauda obiectele expuse spre vanzare ca pe ultimele aparatii, cand ele nu sunt decat niste prastii cazute si uzate la a n-a mana...Mare grija la ce iti alegi, succes!