Sari la conținut

svengali_no

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    svengali_no

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    CBR 600RR
  • Numar Moto
    ---
  • Club
    ---

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR 600RR 2006

svengali_no's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. svengali_no

    Anunturi GARAJE !

    Nu mai este de actualitate. Multumesc!
  2. Intrebarea poate parea stupida, dar cunostintele mele de mecanica sunt limitate. La un CBR 1000RR 2005, este posibil sa intre ulei in lichidul de racire pe la pompa de apa? Sau, cum ar putea ajunge uleiul in apa?
  3. Multumesc pentru raspunsuri. Se pare ca e din cauza ca lichidul de racire nu a fost schimbat niciodata. Mi-a spus ca s-a dus si garnitura la chiulasa.
  4. Am un prieten cu un 1000RR 2005 care are urmatoarea problema: i se supraincalzeste motorul in mers, in afara orasului si urca pana la 120 de grade (merge si aeroterma), si curge antigel pe la "supra-plin". Antigelul care curge e murdar, are o culoare maronie. Se aprinde led-ul de la ulei dar nivelul uleiului este la limita de sus. Aveti idee ce ar putea fi? S-ar putea sa fie garnitura de la chiulasa arsa si sa bage ulei in apa?
  5. Felicitari pentru alegere La mine a ajuns si pe la 108grade stand la semafor. In mers se racea cam pana la 103-104. De fapt asta e temperatura la care si porneste ventilatorul. In carte zice ca daca ajunge la 120 de grade s-o opresti si s-o lasi sa se raceasca.
  6. Am dat de un test comparativ intre mai multe evacuari (slip-on), pentru 07 CBR600RR. Se pare ca arrow-ul iti mai da 0.63 cai in plus, iar cu PCIII inca 2.36 deci aproape neglijabil in ceea ce priveste puterea. Sunt insa curios, cei care aveti arrow instalat, daca ati simtit vreo imbunatatire in ceea ce priveste cuplul motor. Trage altfel motrul ? Se simte ceva ? Consuma altfel ? PS: otto.tun, ce evacuare iti pui ?
  7. Am fost la ASIROM la constatare. Mi-a dat copia dupa procesul verbal de la politie pe care scrie: - Lampa semnalizare dr. fata - Carena sup. fata - Levier frana - Carena lat. dr. sup. - vopsea - Carena lat. dr. inf. - vopsea - Capac motor - vopsea Se pare ca bucatile zgariate nu mi le inlocuiesc. Cu foaia asta mi-a zis sa ma duc la service. Numai ca in Craiova nu e nici un service Honda si trebuie sa merg la Buc. Oricum reparatia o pot face in urmatorii 2 ani din cate am inteles.
  8. Ai incercat la Inter Motorcycle ? Stiu ca aveau Valter Moto. Erau vreo 70 de euro. Eu cand am vrut sa pun nu aveau in stoc. Intreaba la ei poate au acum.
  9. Acum cateva zile am reusit sa cad. Oprit la o intersectie, m-am asigurat pentru viraj la dreapta, am plecat de pe loc, cei din fata au franat imediat, am franat cu fata pentru ca am avut degetele pe frana, nu brutal, a fost ceva ulei jos pentru ca a alunecat imediat si am fost jos la 10km/h. Urmarile in pozele atasate (scuze pentru calitate - telefon): E destul de frustrant sa cazi asa. Nu stiu daca cea mai buna solutie ar fi sa o repar pe CASCO, dat fiind ca distrugerea nu e mare, dar probabil destul de scumpa (pentru crapatura cred ca trebuie inlocuit tot nasul). Ce parere aveti ?
  10. Reverse, au venit tobele in sfarsit ? Cand ai primit-o ? Pe mine inca nu m-au sunat. Eu deja m-am saturat sa ma milogesc de ei pe banii mei.
  11. Reverse, cand afli daca au ajuns tobele sa ne zici si noua. Mie mi-au zis ca ajung luna asta. Sunt din Craiova si vreau s-o montez cand merg la a 2-a revizie (3000km). Deja sunt enervanti cu asteptarea asta, am vreo 2600km acum. Pentru cei cu 600RR-uri care ati facut a 2-a revizie cam cat v-a costat ?
  12. Salut, Motorul este model 2006, portocaliu, are cam 2000km acum. Prima mie de km am mers cu ea turata cam pana in 6500, de vreo cateva ori am ajuns la 7500 scurt. A 2-a mie de km am mers in mare parte sub 9000 de ture. Astazi am ajuns la 11.000 pentru cateva secunde doar si am mai ajuns de vreo 2 ori pana la 10.000. La primul shimb de ulei (1.000km) mie mi-au pus Motul semi-sintetic 10W40. Dupa 3000 o sa pun sintetic tot 10W40, pentru ca asa scrie in carte am vazut ca voi puneti 15w50, poate e mai bine ca voi, nu ma prea pricep, n-am mai avut motor inainte. Eu nu merg turat perioade mari, mai ales pentru ca sunt incepator deci cred ca e ok cu uleiul. Am luat-o la promotie cu toba Arrow pe care inca nu mi-au montat-o sper ca la urmatoarea revizie s-o am si pe-aia, toba stock nu se prea aude.
  13. Casco la motor nou evaluat la 9770 euro: Omniasig: aprox. 1450 euro/an - cu fransiza de 10% pentru furt total BCR: 880 euro/an - cu fransiza de 25% pentru furt total, 20% dauna totala si 15% parca pentru daune partiale Carpatica - aprox 400 euro/an daca faci si RCA la ei si dai toti banii odata, full casco Asirom - aprox 950-1000 euro/an - full cascom fara fransiza La Asirom cand le-am spus de oferta celor de la Carpatica mi-au spus ca aia nu lucreaza decat cu anumite service-uri si ca trebuie sa fie ceva necurat la mijloc. Dupa cum vedeti diferentele sunt mari intre companii. Daca stiti ceva mai mult despre vreuna dintre ele va rog sa spuneti cateva cuvinte pentru ca sunt interesat sa asigur motorul.
×
×
  • Creează nouă...