Hai sa ma laud si eu cu ce mi-am luat:
-BMW F800S-
MOTOR: twin in linie ROTAX 798 cc,racit cu apa,injectie electronica, 4 valve pe cilindru, 85 cp
CADRU: aluminiu
SUSPENSII: Furca telescopica, Swing Arm.
TRANSMISIE: 6 Trepte si CUREA
FRANE: fata 2 etriere cu 4 pistoane,spate 1 etrier cu 2 pistoane.
DOTARI EXTRA: ABS,Computer de bord, Compensator voblaj(parca asa-i zice), Manere incalzite, semnalizatoare transparente albe , pe spate le-am schimbat deja ca nu -mi prea plac alea originale sunt prea mari...
Despre cum se comporta pe sosea:
Cel mai tare lucru este dinamica, sta infipt pe roti, pana acum cele mai bune frane pe care le-am vazut, ABS-ul face toti bani, suspenia daca o setezi cum trebuie e ferma, dar in acelasi timp accepta gropile din .ro destul de bine.
Motorul e superb, sunet de M5 si putere constanta pe toata turatia.
Cutia de viteze, AICI E BUBA, dar nu putea fi un BMW care sa nu "cloncane" cad il bagi in viteza am avut BMW inainte si eram ebisnuit, cine nu e poate considera asta o chestie naspa....DAR mau chemat la service sa-mi rezolve gratuit problema, cu o noua roata de transmisie si nu mai stiu ce pe la cutie. Sunt curios cum o sa se simta dupa aceea, cei care si-au facut deja modificarea spun ca s-a transformat in cutie de japoneza.
In concluzie un TEUTON pur sange
www.seriousfun.com