Sari la conținut

mateiux

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    ---
  • Club
    ---

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra Hoinar F650CS F800S

mateiux's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Gata nu mai e am dat-o sunt conservar pana apare ceva.........
  2. /index.php?showtopic=96638 Mi-am luat motor BOXER dar la masina ))))))), motorul BMW in linie ramane de vanzare la pret mai mic.......astept oferte, pareri etc
  3. A doua poza e facuta in "visul" meu . La RS e prea mult ascuns din motor si are designul prea cuminte mai mult spre tour, oricum faine motoare.
  4. Visul meu e un R1100S(da ala vechi!!).......o sa vina si ala candva.....daca nu raman cu F-u
  5. Nu, nu au fost drumurile din Romania, desi ar fi unul din motive la asta nu m-am gandit motivele sunt: 1 am nevoie "badly" de a doua masina depinde jobul meu si familia(a se citi relatia cu nevasta) de asta 2 cel mai nasol sunt pieton pt 30 de zile pt depasire pe linia continua eram cu conserva....Asa ca tre sa-mi ocup timpul cu ceva si am zis ca e momentul, daca sunt calare pe ea nu ma lasa sufletul sa o vand asa......poate reusesc, desi crede-ma imi vine foarte greu pt ca are si valoare sentimentala oarecum 3 PUNCT DE VEDERE PRAGMATIC e un motor scump pt Romania....urmatorul va fi mai ieftin dar tot BMW
  6. din pacate: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunt-d...2006-34277.html
  7. Salutare, mercic la toti, ce sa va mai spun? @bogdan_harea depasiri 80, 100, 140 km/h merge sageata depinde in ce viteza esti se poate si cu a 6-a dar mai greu daca ai 80 la 140 merge fara probleme cu tremuratu la sub 3500 in a 6-a sau a 5-a tremura daca-i dai gaz brusc.......1,2,3 peste 5000 la gaz max se ridica, are un cuplu incredibil e destul de sprintena daca schimbi la rosu ajungi cam in 20-30 sec(estimat de mine) la 200 km/h viteza maxima atinsa de mine aprox. 230 km/h(240km/h pe ceas, in carte >200km/h) ) nu cred ca mai mergea desi nu era inca la rosu... consum real e acelasi si pe BC 4.7l/100km, nu am mers cu pasager,protectie la vant se poate si mai bine dar imi place sa iau vantu in piept, e mai buna din cate stiu la ST, pozitia e de sportiva intre comod si sport mai mult sport si ma cam dor mainile dupa 100 km din nou ST e mai bun @circel sa nu aud de drumuri rele, e varza, a trebuit sa-i slabesc suspensia ca sarea pur si simplu de pe drum cu toate 2 rotile, in concluzie e pentru AUTOBAHN. revin.......
  8. Multumesc la toti revin cu pozne super faine..... despre ABS, e cel mai tare lucru la un motor, avand in vedere ca mai toate accidentele se intampla de la roti blocate, sincer nu sunt un AS al motoarelor ma salvat de cateve ori, desi am instincte bune si cunosteam drumul am intrat cam tare in curba, din fata venea o masina....nu ma mai incadram....m-am last tare in frana spate nu a franat cat trebuia, din sperietura am strans TARE fata si clic clic clic ABS-ul, senzatia e nasoala pare ca nu franeaza...dar am reusit sa raman pe curba, pe langa ABS - "noroc chior" spun uni ca nu am scapat-o!!! Pe lnie dreapta intra destul de repede la viteze mari > 140km/h, (asta am facut-o intentionat) franare brusca se ridica usor de fund nu mult, intra ABS-ul da cu tine jos, voblezi usor si ai "scapat" Daca aveti ABS in dotare incercatil intentionat in situati create artificial e tare ciudata senzatia si se poate sa va sperie cand se intampla in situatii limita. la tot ce am scris mai sus adaug: Mergeti prudent si nu va bazati pe ABS nu face minuni
  9. Multam, -stapanu ai PM -sensei mistoaca "Fiara" acu am vazut-o.....sa o stapanesti si tu sanatos.
  10. Hai sa ma laud si eu cu ce mi-am luat: -BMW F800S- MOTOR: twin in linie ROTAX 798 cc,racit cu apa,injectie electronica, 4 valve pe cilindru, 85 cp CADRU: aluminiu SUSPENSII: Furca telescopica, Swing Arm. TRANSMISIE: 6 Trepte si CUREA FRANE: fata 2 etriere cu 4 pistoane,spate 1 etrier cu 2 pistoane. DOTARI EXTRA: ABS,Computer de bord, Compensator voblaj(parca asa-i zice), Manere incalzite, semnalizatoare transparente albe , pe spate le-am schimbat deja ca nu -mi prea plac alea originale sunt prea mari... Despre cum se comporta pe sosea: Cel mai tare lucru este dinamica, sta infipt pe roti, pana acum cele mai bune frane pe care le-am vazut, ABS-ul face toti bani, suspenia daca o setezi cum trebuie e ferma, dar in acelasi timp accepta gropile din .ro destul de bine. Motorul e superb, sunet de M5 si putere constanta pe toata turatia. Cutia de viteze, AICI E BUBA, dar nu putea fi un BMW care sa nu "cloncane" cad il bagi in viteza am avut BMW inainte si eram ebisnuit, cine nu e poate considera asta o chestie naspa....DAR mau chemat la service sa-mi rezolve gratuit problema, cu o noua roata de transmisie si nu mai stiu ce pe la cutie. Sunt curios cum o sa se simta dupa aceea, cei care si-au facut deja modificarea spun ca s-a transformat in cutie de japoneza. In concluzie un TEUTON pur sange www.seriousfun.com
×
×
  • Creează nouă...