Sari la conținut

jbl

Membru
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    B 85 JBL

jbl's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ok, Ideea prinsa pe scurt e cam asa: Un individ ce utiliza o motocicleta nu opreste la semnalul politiei. Acest individ are deja dosar "greu" la politie. Pentru a putea sa il opreasca, politia ii pune masina in fata si nu cheama ambulanta dupa accident continuand cu imobilizarea suspectului. ----------------------------------------------------------------------------- Nu mai stiu exact cine ce a scris dar vine cam asa: Cica in afara nu ar face asa ceva ..... normal ca nu, te impusca direct poti fi un criminal in serie care nu opreste.. daca fugi ... o sa traga. Politia a oprit cum a putut motociclistul recidivist....corect Nu a acordat imediat masuri de prim ajutor ... trebuie pedepsiti. Hai sa fimi seriosi, daca e sa ma iau dupa majritatea de aici... ma urc pe motor impusc 5 oameni .. mai jefuiesc si niste banci iar politia nu are voie sa ma opreasca.Poate doar sa vina dupa mine si sa astepte sa raman fara benzina. Hai sa fim seriosi, omul este recidivist si a putut fi considerat un pericol. Si eu merg repede dar daca ma prinde garcea ... asta e.O fac pe riscul meu.
  2. Am mai gasit ceva interesant: http://www.clearalternatives.com/ Cine mai da peste asemenea situri este rugat sa posteze un link poate gasim ceva frumos pentru fiecare in final.
  3. Salut, Are cineva idee unde se poate gasi stopul de CBR F4, varianta cu leduri? Nu mai stiu pe unde am vazut niste poze dar arata super.Inclusv semnalul era inclus in el si se aprindea frumos cu galben pe colturi cand semnalizai. Daca ma poate ajuta cineva .. raman recunoscator. --- Mesaj completat în 08 Sep 2007 00:22 ------------- chiar nu stie nimeni?
  4. VFR scuze .. inca dorm pe mine
  5. Salut, Intentionez sa achizitionez o Hondita .Disponibilul e undeva la 4000E si in aceasta suma se incadreaza un CBR 600 f4 sau un VTR 800.Ideea principala ar fi sa fie mai usor de manevrat in in trafic.sa nu rup ambreiaju in 2 cand merg incet, la F4 trebuie sa stai cu a 2-a ambreiata.. ceeea ce poate deveni incomod. Ne avand prea multe detalii despre cele 2 doresc sa aplelez la ajutorul vostru. Exista numite probleme de constructie la cele 2 modele , sau este una preferata in locul celeilalte? Multumesc
  6. Aia e o prostie. Azontul in schimb nu.In cauciuc se mentine temperatura si presiunea constanta .Nu simti diferenta iarna, dar este recomandat vara.Eu am pe masina asa ceva si vreau sa va spun ca pe aer, dupa un drum de 600KM cu masian incarcata am verificat presiunea in roti si a trebuit sa completez.Pe azot nu se intampla asa ceva.SAMA SERVICE baga azot si nu e scump. Sa ne gandim totusi la temperatura astfaltului vara.depaseste 50 de grande.Vaa trecuta era peste 50 .. nu mai stiu exact si nu vreau sa aberez.Clar e ca nu puteam sa tin picioru descult ca ma ardea de saream 2m.Cat de sigure credeti ca sunt cauciucurile voastre daca fara sa fie fortate depasesc 50 C ?Oare mai au aceeasi presiune in interior, aceeasi aderenta si ofera aceeasi siguranta? NU cred.
×
×
  • Creează nouă...