sososs
Membru-
Număr conținut
107 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Carnet moto din
2000
sososs's Achievements
Newbie (1/14)
-
ideea este daca pui o toba sport in loc de aia originala, trebuie schimbat jiclorul principal - de ex din 152 in 160 ? sau este suficient sa il reglezi din surubul ala - fuel screw ? din cate am citit pe forumuri parerile sunt impartite, desi majoritatea recomanda schimbarea main jetului - jiclor principal cu unul mai mare .... deoarece zic ei in timp motorul poate avea de suferit . asa dupa ureche, daca pui o toba sport motorul "respira" mai usor, ca urmare volumul de aer tras este mai mare/trage mai usor aer si ar trebui marit si debitul de benzina ...... aveti idee, ati facut asa ceva ?
-
aveti idee ce model de KTM ii acesta: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...998-215287.html proprietarul l-a lasat la fratele lui si el nu stie .... ii LC4 competition ? si daca ii competition, care ii diferenta fata de un LC4 "normal" ca ma cam bate gandul sa-l cumpar .... tks
-
motorul de pornit porneste fara nici o problema ..... l-am pornit a doua zi dupa ce a fost culcat ..... doar ca sta aprins becul rosu de ulei ...... si am dedus ca nu poate fi decat pompa dezamorsata (ca doar cu o zi inainte de a se rasturna nu avea nimic) ... si cand s-a rasturnat nu s-a lovit, a cazut pe crash pad ..... am incercat sa bag ieri cu siringa ulei, dar nu prea am reusit, curge inapoi .... l-am pornit si tot era becul rosu ...... am intrebat un mecanic de masini si zicea ca pompa ii dezamorsat si ca trebuie sa bag pe undeva ulei sa ajunga in pompa sa se amorseze ...... varianta ultima ar fi sa dau baia de ulei jos si sa o amorsez manual ..... dar nu vreau sa ajung pana acolo .....
-
in carte arata ca circuitul uleiului ..... pleaca de la pompa, intra prin gaurile din afara ale filtrului, prin filtru si dupa merge prin gaura diin interiorul filtrului (cel pe care se insurubeaza) ... deci ar trebui sa bag ulei pe gaurile exterioare ......
-
pai asta am incercat .... dar iese uleiul inapoi ..... o sa mai incerc sa mai o urc pe o panta, sa stea fata mai sus si sa incerc si asa ....... ai idee pe unde trebuie bagat .... prin surubul pe care se infileteaza filtrul sau pe gaurile din afara ?
-
need help cu urmatoarea problema: s-a rasturnat motorul pe o parte (nu am fost atent cand am pus piciorul in curte si a intrat in nisip); a cazut pe crash paduri, nu are nimic a doua zi l-am vazut, deci a stat cateva ore pe o parte ... cand l-am pornit s-a aprins becul rosu de ulei ..... cred ca s-a dezamorsat pompa .... l-am lasat putin sa mearga dar degeaba .... am dat jos filtrul si am incercat sa bag ulei cu siringa pe acolo si sa umplu filtrul cu ulei dar degeaba .... ma mai gandesc sa il duc intr-o panta (sa stea cu fata mai sus) si sa mai incerc iarasi cu siringa .... aveti vreo idee cum sa amorsez pompa ??? ii vorba de un Hornet ....
-
am lasat-o si mai mult si degeaba ..... cand schimbi uleiul ramne pompa fara ulei cateva minute, nu mai mult .... nu reuseste sa se scurga tot uleiul .... dar in cazul meu motorul a stat pe dunga cateva ore ..... si sa- scurs tot uleiul dintre pinioanele pompei si acuma nu mai trage .... nu stiu ce dracu sa ii fac, fara sa desfac baia .... am incercat sa bag ulei cu siringa dar nu merge .... cred ca tre sa inclin cumva motorul pe spate si sa mai incerc asa .... o sa caut in cartea tehnica circuitul uleiului sa vad daca nu este ceva furtun pe unde as putea baga ..... aveti cumva alte idei ???
-
am tinut motorul in curte si nu am fost atent unde am pus piciorul .... era pe nisip .... si a doua zi era rasturnat .... a intrat piciorul in nisip pana s-a rasturnat ... a stat asa vreo jumate de zi pana l-am vazut .... ideea ii ca a doua zi cand l-am pornit sa- aprins becul de ulei .... mai mult ca sigur s-a dezamorsat pompa de ulei cand a fost rasturnat ..... aveti vreo idee cum sa o amorsez ? (ma gandesc sa dau filtrul de ulei jos, sa-l umplu cu ulei si de asemenea sa incerc ca bag ulei cu siringa pe gaura aia de la filtru)
-
aveti vreo idee ref la intrebarea mea cu suspensia ?
-
aveti vreo idee cum se poate face mai moale suspensia pe spate ? arcul este reglat la maxim dar tot nu-i suficient .... pe drumurile cu galme pe care ma duc eu, dupa vreo 2 ore de plimbare ma doare spatele .....
-
la cel de 900 in capatul de sus de la arc este o saiba si peste un distantor care prin invartire poate fi reglat - cea mai de sus pozitie inseamna ca arcul este cel mai comprimat, iar cea mai de jos este arcul cel mai extins .... ptr suspensie moale ar trebui pus pe pozitia cea mai de jos, adica arcul sa fie cat mai putin comprimat, nu ? iar ref la injectie, aveti idee se regleaza si asta ?
-
la hornetul de 900 are o linie mica jos, una mai lunga la mijloc si aia rosie sus (sunt sub forma de semicerc ) .... si in afara sta doar pe aia mica de jos ..... nu stiu daca ii normal sau nu .... (in oras urca repede pe aia din mijloc) iar ref la suspensie am invartit aia pe care sta arcul la nivelul cel mai de sus ...... sa aiba arcul cat mai mare cursa .... dar si asa pe un drum mai lung cu denivelari se simte destul de rau ...... dar injectia se sincronizeaza (la relanti mi se pare ca nu merge prea rotund ....) ???
-
mie indicatorul de temperatura la motor imi sta pe linia de jos cand merg in afara orasului .... doar in oras se ridica pe linia mai lunga pana la jumate ..... asa ii si la voi ?? exista ceva kit ptr a face suspensia mai moale ? .... am fost vreo 2 ore pe drumuri cu galme si ma doare spatele .... arcul ii ridicat la pozitia cea mai de sus ..... aveti idei ?
-
cu crash pad-urile ma ajuta cineva, aveti vreo idee ???