
brisco
Membru-
Număr conținut
77 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Carnet moto din
2007
-
Numar Moto
1
brisco's Achievements
Newbie (1/14)
-
RIP Taz http://www.bzf.ro/violonistul-adrian-berescu-accidentat-mortal-la-fagaras.html
-
Salut, Efectarea aceastei operatiuni(nituit lant distributie), este recomandat sa o faca un mecanic(in adevaratul sens al cuvantului). Intr-adevar nu necesita nici o demontare speciala, doar multa atentie la nituit, deoarece niturile de la lantul de distributie se fisureaza foarte usor, chiar inainte de a obtine tesitura recomandata. Mai nou, multe din lanturile aftermarket, vin desfacute, avand lungimea celui mai lung lant al seriei respective(daca un tip de lant se potriveste din pdv al danturi la mai multe modele de moto, atunci acesti producatori il vor furniza la lungimea potrivita, pentru motoreta care foloseste cel mai lung lant). Oricum, daca nu ati mai nituit lanturi, daca nu aveti scule(presa) pentru aceasta operatie, nu este recomandat.
-
Se vand urmatoarele motociclete: BMW GS 650 - 1994 TRANSALP 600 -1999 SUZUKI GSXR -2003 SUZUKI SV 650 - 2002 HONDA VFR-2002 YAMAHA R 1 - 2004 Motocicletele sunt nerulate in tara. Stocul se afla in IASI Vanzare cu factura, garantie 1 an. Posibilitate transport la domiciliul clientului, DOAR DUPA ACHITARE MOTOCICLETEI. Pentru detalii, preturi, fotografii, rugam PM sau email artandmotors@yahoo.com
-
Se vand urmatoarele motociclete: BMW GS 650 - 1994 TRANSALP 600 -1999 SUZUKI GSXR -2003 SUZUKI SV 650 - 2002 HONDA VFR-2002 YAMAHA R 1 - 2004 Motocicletele sunt nerulate in tara. Stocul se afla in IASI Vanzare cu factura, garantie 1 an. Posibilitate transport la domiciliul clientului, DOAR DUPA ACHITARE MOTOCICLETEI. Pentru detalii, preturi, fotografii, rugam PM sau email artandmotors@yahoo.com
-
SB 8 e scos din fabricatie, acum se agita tare cu DB 7 pe care motorul e ultima vedeta a lui ducati si anumeTestastretta. Dealtfel litera D sau S din denumire se refera la producatorul motorului.
-
Gresit. Ducati, 2 cilindri, 1079 cc,injectie, 6 viteze,
-
Nu cred ca va ajunge vreo Bimota sa ruleze vreodata in lumea asta 60000, este un chilometraj fenomenal pentru piata ei, e o chestie exotica, primeaza inovatia(vezi bascula, franrea, amotizoarele, aripa spate etc) si ma putin practica. E la fel de practica ca un Lotus, Aston Martin...nici in lumea masinilor exotice nu se ating aceste chilometraje, si trebuie privita ca atare. E pentru acei oameni care doresc si isi permit lucrurile de acest gen, rare, exclusiviste, pe care majoritatea, doar le vor admira sau nu. Iar crede-ma cei cu bani stiu f. bine ce isi cumpara. Daca nu ar fi "cei cu bani", probabil multe chestii frumoase nu s-ar fi facut vreodata. Iar tu in calitate de cunoscator al motocicletelor(cel putin asa te consider), stii f. bine aceste aspecte, din acesta privinta nu iti intleg replica. Imi pari mai tot timpul un pic carcotas cand cineva aduce in discutie o motocicleta ce nu se afla la vanzare pe site-ul tau.
-
Saptamana viitoare DB Delirio va fi expusa. Nu stiu exact ziua dar va spun --- Mesaj completat în 15 Dec 2007 19:38 ------------- Saptamana viitore va fi expusa DB 6 Delirio. Nu stiu exact ziua, dar cred ca marti sau miercuri va fi disponibila --- Mesaj completat în 15 Dec 2007 19:44 ------------- Bimota expusa in Mall Iasi
-
Acum DB 5 e expus la mall in Iasi. Poti sa-i admiri farul De saptamana viitore va fi expusa si DB 6 Delirio Iar in preajma pastelui, speram sa apara si TESI 3D --- Mesaj completat în 14 Dec 2007 19:34 ------------- DB 5 expus in mall Iasi.
-
Ramane un Ferrari al motocicletelor, pacat ca nu avem bani de ferrari
-
Sa fii ca Becali tine de educatie, sa ai un Maybach tine de puterea financiara. Oricum am inteles ideea ta, si multumesc pentru parerea exprimata. --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 12:48 ------------- M-ar interesa o parere referitoare la design, pentru DB 5 si eventual DB 6 Delirio
-
Nu cunosc originea numelui, oricum suna a nume de moped . M-ar interesa o parere referitoare la design, pentru DB 5 si eventual DB 6 Delirio
-
Istoria descrisa de tine e perfect adevarata, acum folosesc cu precadere motoare Ducati si Suzuki, pe care la mai "finiseaza" un pic, in schimb mecanica e realizata la mare arta, materiale de exceptie(aluminiu- industria aviatiei, injectia- formula I etc. Din punct de vedere financiar si-au revenit repede si bine, mai exact a fost "cumparata". Parerea mea ramane ca la design si mecanica este de neegalat. Sunt convins ca nu pot fi nici extraordinar de rapide si nici campioanele fiabilitatii. In schimb nici nu e cazul sa te gandesti la asta, nu prea mai sunt motociclete sa cedeze mai devreme de 35000-50000, deci nu reprezinta o preoblema, iar in cazul Bimota, nici nu se pune problema. Dar daca ma vei considera erou, am sa aduc una