Sari la conținut

maxxlg3100

Membru
  • Număr conținut

    201
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    septembrie 2007
  • Motocicleta
    doua ...
  • Numar Moto
    tot doua ...

maxxlg3100's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu am avut euro, si am schimbat acolo, la recomandarea altora care au mai fost si in anii trecuti. nu am stat sa fac eu calcule sau paritati, sa vad cum ies mai bine. cert e ca la 50 de lei scosi (echivalentul in grivei din aia de ai lor) de pe un maestro de la brd, comisionul a fost de vreo 10 lei. concluziile le tragi singur. si iti reamintesc si ca nu am putut sa platesc in benzinarie cu acest card.
  2. e o zona cu serpentine, din cate imi amintesc, si baietii se dau pe curbe. e si asfaltul bun.
  3. salut. vin cu o mica problema. cand depasesc 90-100 km/h acele din bord o iau razna. acul de la vitezometru fluctueaza pe o plaja de 20-30 de km fata de viteza reala. turometrul alearga si el in zona turatiei reale, dar cu o fluctuatie destul de mare si ca tot am postat ... un far pentru modelul carenat? a vazut cineva pe undeva ?
  4. daca e carenata stai binisor la 160, cel putin eu nu am difcultati. in legatura cu RARul ... nu stiam ca fac dynotest, sau cum se numeste, ca sa iti determine puterea mobrei.
  5. 6500 rpm in ultima treapta nu inseamna aprox 140 km/h ?
  6. al meu e din '97 si are pe bord aproape 50 000, in conditiile in care in ultimele doua sezoane am avut permisul suspendat 4 luni, dupa care am avut un accident care m'a tinut departe de motociclism fix un an ... in opinia mea km din bord nu ar trebui luati in considerare la evaluarea unui motor, pentru ca de cele mai multe ori nu sunt reali
  7. vezi ca la ala de sv trebuie modificari. katana de 600, dar nu mai stiu din ce an ...
  8. eu am pus un telescop de katana, care s'a potrivit fara modificari.
  9. verifica nivelul din carburatoare, probabil s'a intamplat cand i'ai dat un pic de forja
  10. salut, incearca romimoto.ro am vazut ca avea ceva pe stoc. preturile sunt ok, am luat si eu pentru spate de la el
  11. multumesc de raspunsuri, mentionez, din nou, ca farul e pentru modelul carenat iar carcasa are doar o ureche de prindere rupta (celelalte 3 sunt intacte). are geamul spart. lupele din interior la fel. geamul era lipit etans cu ceva silicon.
  12. m'am gandit si la vaianta asta, e de rezerva 2 proictoare de masina, rotunde, adaptate pe carcasa celui vechi (doar carcasa a rasmas din el)
  13. iti dai seama ca ma doare sufletu' sa dau o galagie de bani pe unul nou, tocmai de aia caut si eu o dezmembrata ceva
×
×
  • Creează nouă...