Sari la conținut

etz_istul

EX+
  • Număr conținut

    4
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    -

Profil

  • Locatie
    Bihor
  • Carnet moto din
    2003

Informații profil

  • Motociclete detinute
    asta numa

etz_istul's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Probleme rezolvate: 1. Era nivelul scazut la ulei, l-am schimbat si e ok acum. 2. Este problema electrica, am schimbat bujia, si acum se tureaza , mie mi se pare ca aproape normal. Numai ca se incalzeste si bobina. Nu stiu exact de la care din ele face probleme, cert e ca dupa ce am schimbat bujia merge mai bine, dar este normal sa se incalzesca asa tare bobina? Ca abia tii mana pe ea. Si asta numa dupa 15 minute de mers.
  2. Stai linistit ca nu bag, tot de cutie bag, doar ca intrebam de care recomandati? Zilele astea nu prea am timp, dar in curand o sa-l schimb si va mai anunt ce se intampla. Sper sa fie de la asta si faza cu turatul la cald, desi eu nu gasesc explicatia logica.
  3. Multumesc pentru raspunsuri Moto e in 2T, are ulei numai la cutia de viteze si ambreiaj, ca e din ala multidisc. Ce ulei de transmisie recomandati? care sa lucreze si la temperaturi mai inalte? Ca acum e in el ceva ieftin. Referitor la faptul ca nu se tureaza la cald, poate fi cumva din cauza supraincalzirii? n-am patit patit pana acum, dar intreb. Ulei de cutie a fost si pana acum, tot T90, numa ca cel mai ieftin.
  4. Buna, De ceva timp incoace am si eu probleme cu motorul. 1. Dupa un timp prin oras la semafoare, cu motorul incins, daca stau la semafor cu motorul in viteza si ambreiajul tras, dupa un timp parca incepe sa scape ambreiajul. Adica motorul da sa plece in fata, si daca nu-l tin turat, din moment ce-l tin din frana, moare. Cand las ambreiajul, la schimbat de viteze am impresia ca nu mai am control asupra lui. Functioneaza ca un buton ON/OFF, fara trepte intermediare. 2. Astazi patit prima data. Tot asa, motor incins, oras semafoare, si cand il turez nu vrea mai mult de 4000 de ture , si acolo sacadeaza parca. Si parca tacane ceva. Numa cu motorul cald face. Daca il scot din viteze si il turez pe loc, se tureaza pana la 6000, normal. La prima problema banuiesc ca e uleiul din cutie, ca ar trebui schimbat sau s-ar putea se fie nivelul mic. La cald nu mai lucreaza cum trebuie. E doar o parere. La 2 , habar n-am. As vrea niste pareri, ca banuiesc ca nu sunt singurul care are probleme cu comunistele. Va salut.
×
×
  • Creează nouă...