Sari la conținut

RaveGun

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    c6o6x6

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    KTM LC4 400 1994
  • Numar Moto
    TM90CKG
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ducati Monster M600 1998 - vanduta

RaveGun's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, Nu stiu istoria ei. Dar clar au lucrat la ea, ca lipsea prinderea motorului de cadru in partea de sus de sub rezervor. E un triunghi metalic prins in 2+1 suruburi. Tot acolo a fost si fisurat cadrul de ca si cum ar fi sarit cu ea fara motorul care sa inchida perimetrul cadrului. Dar mai mult, nu stiu despre motocicleta. Asa este, trebuie sa imi iau un micrometru de exterior Boltul se simte la mana ca are uzura in zona de contact cu bieleta. Am si manualul de service cu toate cotele. Trebuie doar se le verific. Oricum numai cilindru nou este 300 euro iar d-soara buget de asa ceva. Sa vad ce raspuns primesc dupa masurarea cilndrului.
  2. Salut, Multumesc mult de idei. Chiar nu stiu de ce nu m-am gandit doar la resegmentare. Probabil cum am tot cautat piese pentru modelul asta si am tot gasit kit-uri de piston cu segmenti si nu doar segmentii. Adica am gasit la 100 euro piston + segementi + kit de garnituri "top end" fara transport, de undeva din franta de la Tecnium. Acum ca am cautat mai intens doar dupa segmenti am descoperit o chestie interesanta. Codul de la segmenti se potriveste cu codul de la segmentii de la motorul de pe Yamaha XT 125 din 1983. De fapt dupa cateva click-uri se pare ca tot motorul e identic cu cel de la XT-ul de 125 din '83. Am gasit ceva englez care aduce in 5 zile cam orice piesa pentru TW la pret rezonabil. Toate oring-urile si garniturile la 50 lire fara transport. Am sa incerc sa fac maine mai multe poze din mai multe unghiuri si la calitate mai buna, poate ma ajutati cu o parere? Momentan nu pot sa fac nici un test ca am dat cilidrul la un prieten care ar avea acces la ceva scula desteapta de masurare 3D (laser frate cred), sa ii masoare interiorul. Am sa il primesc candva pe saptamana viioare inapoi (probabil cu un model 3D). Eu i-am cerut doar un micrometru de interior . Multumesc si duminica faina. Salut, Cum am zis, am facut in graba mai multe poze. Se pare ca nu e foarte zgariat pe laterale dar are o lovitura lateral-sus si una deasupra. In cilindru nu am remarcat sa fi ramas urma de la lovitura laterala, dar nici foarte atent nu m-am uitat e drept. Credeti ca trebuie slefuit? Trebuie sa ii fac ceva? Va multumesc.
  3. Salut, Am verificat compresia la motocicleta de mai sus mentionata. A avut pe la 6 bari, cu putin ulei bagat pe la bujie, a crescut pe la 8 bari. In manual scrie ca ar trebui sa scoata cam 12. Acum am desfacut motorul si pistonul arata ca in poza. E normal sa fie maroniu in spatele segmentilor? Vreau sa masor acum cilidrul sa vad la ce cote este, sa stiu ce piston sa cumpar. Dar vizual si la mana nu pare uzat. Sper sa nu trebuiasca rectificat ca nu mai merita investitia. Va multumesc.
  4. Da, foarte buna remarca. Dar daca tot il dau jos, si cum chair am un Keihin FCR 39 MX in garaj, cred ca mai bine am sa ma chinui sa il schimb. Mai am de la Ducati ramas o maneta de gaz si sarmele aferente Sunt foarte curios cat de greu o sa se lase bagat si daca o sa mearga. Donatorul carburatorului zicea ca a fost de pe un EXC 450, nu mai stiu ce an. Din calculele mele, oricum nu ma pricep, ar trebui sa mearga si sa rezulte un amestec putin mai gras, daca merge. Pana la primavara sigur rezolv ceva. Multumesc inca o data pentru raspuns. Am sa revin cu rezultatele. O zi excelenta.
  5. Salut, La fierul mai sus mentionat am o problema, printre altele, legat de cum se simte "gaz-ul". Daca motorul e oprit, cand deschizi / inchizi gazul, totul merge usor si constant ca forta necesara. Dar, in mers dupa ce am inchis gazul la o franare, cand incerc sa il deschid, de exemplu la iesirea din curba, se deschide foarte greu pana se "casca" putin carburatorul. Odata deschis merge la fel de usor ca si cu motorul oprit. Are un carburator Dellorto PHM SD 38 cu "ghilotina" si in rest tzacane si troncane in parametrii normali. Care ar fi problema? Eu banuiesc ca e de la vacum-ul creat de motor in admisie, care duce la o frecare mai mare intre "ghilotina" si "schlitz-ul" in care aluneca. Multumesc.
  6. Toata Romania e o mare scoala de enduro. Nu sunt invatatori sau porfesori peste tot dar macar teren de joaca este din belsug. Cu cazaturile poate te ajuta postul asta. Lot of fun.
  7. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Un tip din Franta ce e venit aici ca delegat pt o firma, Phil sau Filip parca, am o memorie tare proasta a numelor, si daca primesc numarul de telefon al cuiva si tre sa il sun dupa o saptamana nu mai stiu dupa ce nume sa caut in agenda . A zis ca de sarbatori se intoarce in Franta ca e de 3 ani prin RO dar ca se mai intoarce. Vreme de dat pentru toata lumea.
  8. RaveGun

    Moto De Supermoto

    2 cilindi in V, normal Te mai ridici in picioare cand devine prea ascutita saua Asa drumuri lungi nu am de gand sa fac. Sper sa nu ajung sa fac plinul zilnic daca ma dau prin oras. Ce ziceti de TOMOS 125SM? face oare fata la un chintal cat am eu? Hm.. 10CP? Furtunul ala de esapament (ca a teava nu arata) pare de jucarie. Mutumesc de informati. Asfalt uscat.
  9. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Da clar, fara competitie. Am mai citit articolul dar a fost o placere sa il recitesc. Azi nu am vazut DR-Z-ul colegului sa ii cer o tura, poate l-a vandut deja, ca ieri era un afis lipit cum ca il da cu 3000 eur. 400cc 4T trebuie sa fie suficienti. Nu vreau putere mare, cuplu daca se poate, in schimb, cat cuprinde si cat mai liniar . Sa vedem ce rezerva viitorul. Asfalt uscat.
  10. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Super tare motorul, sa il stapanesti sanatos. Si eu ma gandeam la un 125 2T, am fost in Turcia o saptamana in concediu si am vazut la motoare de 125 in 2T din 10 in 10 metri si majoritatea erau Yamaha daca nu erau ceva chinezarii cu nume ce nu le-am retinut. Nu am de gand sa merg in doi, se pare ca nu ii place cu toate ca cu scuterul prin Turcia a zis ca a fost fain. Chiar asa e de greu cu un 250 2T? De fapt de ce mai intreb? Am motorase pe metanol pentru automodelism in 2T si la 3.5cc au 2CP la 30k rpm si chiar functioneaza aproape ca un intrerupator ON-OFF. Sa vedem pana la anu, poate pana dau monsterul reusesc sa conving jumatatea sa facem ceva excursii scurte cu motorul si atunci am sa am o problema, nu o sa mai tina sa imi iau un SM mic si usor. Asfalt uscat tuturor.
  11. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Pai eu sunt in Timi, cam departe. Da, stiu, m-au mai avertizat si altzii, vezi ca astea sunt cu ore de functionare si ai nevoie de un garaj unde sa poti shurubari la ele. 70 RON + benzina... hmm expensive fun . Habar n-am daca stie, l-am intalnit intro joi la (barul) Roma unde se aduna multi motociclisti. Arata cea mai fain dintre toate choperele, vitezane, naked-uri si restul, parerea mea. Oricum a luat-o noua cu garantzie si asa mai departe, poate ca i-au zis aia ce si cum trebuie sa faca macar, pe perioada garantiei . Ce imi place cum arata motorul asta. Enjoy.
  12. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Nu stiu ce stie tipul, dar parca l-am auzit ca se da cu enduro pe ceva circuite, poate acolo pe pamant si praf e mai dificil cu frana pe fatza ca nici aderentza nu e cea mai buna. Oricum ar fi, dau monsterul si tot supermoto imi iau. Sigur la plecatul de pe loc conteaza si cum deschiz gazul, ca daca ii dai, doar ON/OFF e mai greu. Azi, poate imi da un coleg un DRZ400 dar tot cu roti de enduro sa vad cum e. Eram curios daca e careva care face zilnic 10-15 km prin oras sa mearga la serviciu, cu semafoare trafic de dimineatza / seara. Am vb cu un tip ce avea o Aprilia SXV noua si a zis ca acum cum e cald se incalzeste rau motorul si nu prea e de mers cu el prin oras, de fapt, de stat la semafoare. Se poate sa se comporte asa din cauza ca e inca limitat? Asfalt uscat si curat.
  13. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Aia ar fi frumos, dar ar trebui sa castig la Loto iar cum bugetul va fi limitat si suspectez ca 3k5 sunt cam optimisti o sa trebuiasca sa astept pt modelul din 2008 pana in 2012 . Mai sti? poate pana atunci o sa avem si drumuri mai bune, sa nu ai nevoie de un enduro (cat optimism ). Mi-a mai zis cineva ca nu e o idee buna sa iti iei un SM pentru mers prin oras ca stau la capitolul franare mai prost ca nu e incarcare mare pe roata fatza si deci nici eficienta nu e prea buna si a mai zis ceva dar mi-a fugit gandul la peisaj (trecea ceva blond) si am pierdut ideea. Era ceva legat de tractiune ridicat pe o roata sau asa ceva. Multa distractie.
  14. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Merci mult de informatii. Am vazut ieri un Husky de 410, parca, cu rotzi de enduro, am dat o tura scurta de 5 minute pe stradutele de langa hogeacul proprietarului, nu era de vanzare, doar asa, l-am rugat sa vad cum e si am fost multumit cu merge, nu cred ca vreau mai multa putere, avea cuplu suficient cat sa ridice fatza si in treapta a II-a, nu am ridicat-o dar parca am simtit ghidonul mai lejer la um moment dat. Oricum cocotzat acolo m-am simtit putzin ciudat dar si bine in acelasi timp. Cred ca din cauza profilului rotilor vireaza diferit de una de strada. Am avut acelasi feeling si cand am trecut la bicicli, de la baloane de asfalt la roti de offroad ce au un profil mai patrat. Oricum superb, si pozitia in picioare e geniala, as merge numai asa daca m-ar tine (dar imi e frica sa nu fac varice ). Eu ma gandeam la o Honda, se trage din copilarie, cred, cand am primit un tricou cu Honda. Dar cred ca oricare e ok, oricum am sa tin minte recomandarile. Pana la sezonul urmator, cand am planificat sa imi iau, sper sa mai apuc sa ma mai dau cu alte modele si sa ma mai documentez, oricum nu vreau sa dau mai mult de 3500 cam atat sper sa pot aloca de la buget. Asfalt uscat.
  15. RaveGun

    Moto De Supermoto

    Salut, Hai sa incerc si aici :-P ca la camera cu motoare de strada nu am primit raspuns. Momentan am un Ducati Monster dar nu ma prea pasioneaza. Oricum trebuie sa il vand ca e in plan sa imi iau o alta conserva si e cam gol in visterie. Dar, dupa etapa cu conserva vreau sa imi iau un Supermoto. Nu stiu de ce? dar imi plac cum arata, mi-au placut de cand le-am vazut prima data. Ce vreau sa fac cu ea? - vreau sa merg cu ea de la A la B prin oras, deci evident inmatriculabila; - poate si drumuri mai scurte, de 100km in afara orasului; - vreau sa mai am un set de roti pt offroad-use, mers la munte (daca se poate); - nu vreau sa merg la concursuri. + Care ar fi modelele de enduro ce se preteaza la asa ceva (usor / ieftin de modificat)? + Are cineva si o foloseste zilnic? + Cum e cu ea prin oras? + E mai mult fun decat stress mersul cu ea? (cel putin cu Monster-ul ma cam enerveaza ca tre sa fiu cu ochii la asfalt dupa gropi sau intre orase cand treci de la asfalt 2007 la asfalt 2006 si dai de trepte de 5 cm). + Cam cata surubarie e necesara lunar? + Care ar fi capacitatea recomandata? + 2T sau 4T? + Cam care ar fi pretzul decent pt asa ceva? (sa o iau si sa ma dau direct, nu cum am facut cu Monsterul, 2 luni tot am surubarit la el si nu e cum mi-ar place mie, inca). Merci mult, Asfalt uscat.
×
×
  • Creează nouă...