-
Număr conținut
97 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
tarantula_21@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Barlad,Vaslui
-
Carnet moto din
2010
-
Motocicleta
Malaguti F18 Warrior 150
-
Numar Moto
1819 - Sibiu
-
Club
..--..
Informații profil
-
Motociclete detinute
Jawa Babetta (2001), Aprilia Amico (2006),Peugeot SpeedFight(2007),Kawasaki ZX-4-R(2007-2008) ,Malaguti F18 Warrior(2009)
Vizitatori Recenți Profil
458 citiri profil
kiss4girls's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salut ! Stiu ca a inceput scoala, stiu ca a venit toamna (teoretic),dar se mai baga cineva la o excursie cu scuterele? Eu plec din Barlad..As vrea sa plec saptamana asta,dar mai pot amana in cazul in care mai sunt doritori Traseul mi-e indiferent.Vreau sa ies din oras.. Cazare am in APROAPE orice oras din tara...
-
Salutari ! Dupa cum am postat si in ultimul meu topic cu alta tema, am un F18 Warrior de 150, motor de Kymko. Incepand cu vara trecuta, am sesizat o bataie in motor.Din lipsa timpului, l-am dus la cineva.Dupa cateva ore m-a sunat si mi-a zis ca ar fi cureaua. Am comandat curea.Nu am gasit nici cum curea dupa model.Am luat sublerul,am masurat-o si am comandat dupa dimensiunile ei. Dupa un drum de 50 km, s-a facut franjuri si mi-a spart si variatorul. Am gasit alt variator, am revenit la cureaua originala..merge si acum, insa tot am bataia in motor.Nu tot timpul.Doar cand are chef. Uneori la rece,alteori la cald.. si am observat si ca dupa ce fac un drum mai lung, relantiul creste foarte foarte tare.. = la semafor abia il tin cu amandoua frane trase !!! Daca ma misc in oras,stanga dreapta,e ok relantiul..dar dupa un drum mai lungut, ma omoara.. Bataia de la ce-ar fi? Carburatorul la el cum se regleaza ? Motorul are 150 cmc, 4T, 9.200 KM REALI! - si,daca are cineva manualul/cartea de reparatii pentru modelul asta, rog sa ma ajute.Voi face o cerere si la sectiunea dedicata,in cazul in care n-o gasesc intai pe google. P.S. : Si consumul mi se pare cam mare.. In oras ia cam 5.5 . In afara nu se simte,da' in oras...20 lei se duc imediat. Astept totusi o parere,un post,un raspuns..
-
Hm, ce-i drept,eu-l stiu pe tip din auzite. Schimba scuterele la saptamana..A avut si MicroCar-uri..masinute fara permis..scutere multe,etc..Ia unu', il da mai departe,si tot asa.. Eu am ceva cunostinte la politie care m-ar ajuta sa aflu daca e furat ori ba. S-ar merita sa fac schimbul? In primul rand e mai nou..diferenta la motor nu e mare.. LE & OFF : Pacat de forumul asta ca nu mai are activitate cum avea...
-
Salutari! Astazi, plimbandu-ma prin oras, a oprit langa mine un tip cu un Malaguti. Eu tot cu Malaguti (F18 Warrior 150 cmc).Din discutie-n discutie, am ajuns la subiectul "Schimb". M-am uitat la scuterul lui, arata foarte bine.Intretinut, ingrijit,etc.. Da, a fost culcat pe lateral si revopsit,insa carenele nu-s sparte/reparate. L-am intrebat ce model e..nu stia :| Actele lui fiind de 49 cmc, nu era modelul original in certificat. Am cautat pe net, am gasit modelul.. e un Malaguti Blog 160 (cmc). Ce-i dubios e ca,F18-le meu, desi mult mai mic (fizic),are 140km/h in bord. Bordul lui are doar 120 km/h. Asa-s modelele sau e modificat bordul,e replica &shit ? Modelul nu l-am mai vazut la noi..e foarte dragut.. CLICK AICI Malaguti meu e in stare buna.Tehnic nu am nimic de zis.Optic..are uzura normala. Ce ziceti de schimbul asta? Desigur,cu diferenta de bani din partea mea. Malaguti meu e din 2003, al lui din 2008-2009 CRED! E model nou,doar ca nu are actele originale.. (el zice ca le are acasa,da' nu bag mana in foc) Al meu are 9.300 km, al lui 8.000.Se cunoaste pe el ca nu are forja ..Optic al meu e mai "varza" ca al lui. Tehnic inca nu stiu mare lucru.. Astept parerile voastre.Sa fac un schimb?Sa nu fac?Ce diferenta sa mai dau? A zis ca mi-l lasa in 2800 lei, pret final
-
Al tau ia bine. Al meu, in oras 5.5 ,chiar 6 daca trag de el.. Barladul e mic..chiar o sa ma uit maine cat are dintr-un cap in celalalt.Da' cu 20 lei, fac vreo 5 sensuri si ma apropii de rezerva (15km rezerva). In schimb,afara nu se simte consumul.. Daca ma hotarasc sa plec intr-o excursie, o sa iau in calcul limitatorul. Dar inainte de a pleca,sa aflu ce are de trepideaza motorul uneori..si e diferenta asta la relanti (motor rece VS motor cald) Scuze pentru Offtopic si dublu post,da' stie cineva ce se intampla cu Motociclism.ro ? Ca imi merge doar cateva ore pe zi,in rest nu gaseste serverul. E doar la mine? :|
-
Multam pentru sfaturi, baieti ! M-ati incurajat..deci ulei bun, benzina..si drumul in fata Ulei..si eu tot Motul ii pun, tot 7100. Limitarea la viteza cum se face?Ca as vrea sa-i pun limita la 100 - 110 .Ma gandesc ca ar proteja altfel motorul.Nu il scap eu,da' sa fie in orice caz. Bataia in motor de la ce poate fi?Cureaua e ok, segmentii ok.Uneori se simte,uneori nu,uneori am relantiul mic,alteori foarte mare.. Asta-i singura problema la el. Si..daca s-ar mai baga cineva la un drum, poate plecam mai multi Eu nu am facut mai mult de 400 km intr-o zi..si sincer mi s-a parut ca am mers destul de mult pentru el. Inainte de scuterul asta am avut un Kawasaki de 400..si probabil de asta il vad asa de "mic si neajutorat"
-
1. Stiu ca ai spus-o metaforic,dar chiar crezi ca rezista un 150 cmc la drum mai lung? Pauze am facut mereu la aproximativ 100km,nu l-am omorat. 2. Da,am obsesia cu segmentii ..stiu ca majoritatea prietenilor (cu 50cmc) segmenteaza cam la 8-10.000 km.. unul singur s-a dus la 15.000km cu setul original.. 3. Cureaua-i problema...Asta nu gasesc nici cum. Merci mult pentru sfaturi ! Salut! 1. Nu,ca nici eu nu ii trag in gura. De obicei la 100 il tin..si 90 cu pasager. Daca nu am tiruri in spate, il las si mai jos daca-s singur pe drum drept,daca am tiruri..e aiurea cand te depasesc (stiti si voi ) 2. Nici eu,doar cand l-am luat..."hai sa vad cat poate duce",apoi asa..dupa cum il simt.. Multam pentru mesaj !
-
Rog un moderator sa imi mute topicul in aria Maxi-Scuterelor ! Scuze pentru postul in aria gresita ! Multumesc pentru raspunsuri 1. Da,stiu asta.. Sunt si unele gata combinate 2. Hm,asa ma gandeam si eu..Demarezi mai des, opresti mai des.. Hm, totusi eu am o bataie in motor uneori..Nu merge perfect rotund. Mai curat carburatorul o data, apoi cureaua.. cu exceptia segmentilor,ce-ar putea fi ? Cu cureaua..am avut o "aventura" de ... Din lipsa timpului l-am lasat la cineva...ca aveam o bataie in motor. Dupa cateva ore ma suna asta ca ar fi cureaua. Iau si sun la toate reprezentantele,magazinele de piese,etc.. nimeni nu avea ceva pt F18 Warrior. Ma uit la motor..vad KYMCO + o serie.. (da,Malaguti cu motor Kymko), caut dupa seria aia..nimic. Pana la urma am masurat-o cu sublerul..si am comandat una la 200 lei. Da' cea mai scumpa a fost cea mai proasta. Dupa 50km s-a facut franjuri ! Si am revenit la cureaua originala..cu care am mai facut 3000 km de atunci..da' am ramas totusi cu bataia in motor..(nu tot timpul.Uneori la cald,uneori la rece..zile intregi deloc,alteori mai-mereu.. aa..si daca opresc acum, relantiul e atat de mic,de sta sa moara.Daca opresc iar in cateva minute, sta prea turat.De ce?) LE : Si ca sa fiu in aceeasi linie cu aria : Cine are recomandari pentru locuri in apropierea Barladului,Vaslui,Galati,etc, rog sa le spuna. La un drum de 150-200 km ma bag..cam in zona asta sa fie asa..
-
Multumesc mult pentru raspuns ! O sa il contactez. Mai am si eu prieteni multi care au taiat tara in doua cu scutere de 125,da' majoritatea au roti mari,al meu e cu roti mici. Din cate stiu,cele cu roti mari merg mai lejer decat cele cu rotile mici. Da, corect ! Scuza-ma, aveam in cap excursia si mi-a sarit in ochi aria asta. Nu a fost cu intentie.
-
Am si eu cateva nelamuriri, intrebari, curiozitati despre viata scuterelor, motorizare,etc. Eu acum am un Malaguti F18 Warrior de 150 cmc (asa e din fabrica), are 150km/h in bord. L-am cumparat la 4.000 km,acum are 9.200 Km. Este vorba de scuterul care mi-a fost furat acum ceva timp,daca-si mai aminteste cineva.Ma rog.. Ce sa zic...forjat nu e.Am mers frumos cu el ingrijit, schimbat consumabilele la timp (mai putin placutele de frana,ca nu gasesc ) Nu l-am ridicat pe-o roata, nu l-am omorat in demaraj,decat ocazional.. Eh, kilometri astia care i-am parcurs eu cu el, din 5000, vreo 3500 sunt in afara orasului la drum intins. Fuge..ma duc cu el in 120 destul de lejer si el ar trece,da' nu l-am lasat decat o data..cand l-am cumparat. (M-am dus 138km/h, oglinda-n oglinda cu un Citroen C4 - VITEZA MAXIMA). Am fost cu el la Slanic Moldova (vreo 170-180 km/sens). Se comporta foarte bine la drum intins (mai ales la consum! Revin la aspectul asta). Sub 110km/h nu prea l-am lasat. Probleme grave nu mi-a facut, nici acum nu da semne ca ar muri curand (demarajul e ca in prima zi - si pe asfalt fuge de sub tine). I-am schimbat filtru de aer, socul electric, guma spate, bujia...si uleiul. Acum vreau sa mai fac un drum cu el,dar tura asta as vrea cu pasager (am fost in weekend vreo 50 km in afara orasului sa il "testez".Urca in 100km/h cu pasager, urca si mai mult,da' nu il fortez.) Buuuun, si-acum : De regula la cati KM mor segmentii la scuter? Stiu ca variaza de la unul la altul,de la felul in care mergi, etc., dar un oarecare "tipar" tot trebuie sa fie. (intre 9.000 - 10.000, intre 15.000 si 18.000) Consumul : Aici, majoritatea proprietarilor de masini vor fi mandri. De cand il am si pana acum, consuma al dracu' de mult in oras. Are o medie de 5L/100km in oras.,iar in afara cam 3L/100km, daca il tin peste 100km/h La service-uri pot afla daca e ok compresia? Sau ..alta varianta sa aflu "starea" pistonului care ar fi? Nu vreau sa raman pe undeva fara segmenti. La scuterele mici iti dai seama de la pedala de compresie,eh la asta (fiind in 4T), pedala se apasa parca nu are piston deloc, dar demarajul este. Racirea : E pe lichid, cu radiator - de obicei se baga antigel - e mai buna apa sau antigelul in radiator la drum lung? Rezumat motor : 150cmc 4T Racire : lichid Jumatate din viata lui a fost plimbat la drum intins - MAI POATE? Stiu ca scuterele nu sunt pentru touring,dar mai stiu si ca nu sunt singurul care face asta Daca aveti raspunsuri, va rog, postati. Daca aveti sfaturi pt plimbare, la fel. Daca imi mai amintesc eu cate ceva,mai revin cu mesaje. Va multumesc LE: Si,desigur.. Cand se uzeaza mai tare motorul ? La drum intins sau in oras? Ma gandesc ca in oras se uzeaza mai tare,dar poate ma-nsel - adica, la acelasi numar de km facuti cu unul in oras iar cu altul afara
-
Ma poate ajuta cineva? E enervant..
topic a răspuns lui kiss4girls în kiss4girlsul Service si intretinere curenta
Salutari ! Revin cu noutati . Primul pas, i'am schimbat bujia, am cumparat'o de la romimoto (ms pentru recomandare - prompti dar : 19 lei bujia + 19 lei transport ) Merge mult mult mai bine. S'a schimbat si sunetul motorului ,e mult mai ok,dar tot nu'i ca inainte Merge in viteza,nu se mai inneaca,dar daca am 30-40-70-X km/h si franez brusc, moare dintr'o data Daca reduc usor,treptat, nu face probleme.Sta si la relantiu.Daca am oprit brusc,se supara pe mine Ms pentru sfaturile de pana acum si recomandari Mesaj completat Am observat ca socul electric,cel cumparat de la DHS, are joc aproximativ 2 mm.Am incercat sa'l fixez,insa fara succes..Sa fie si din cauza asta? Tot la fel se ineaca..si cel putin,cum a mers astazi, n'a mers niciodata (rau de tot) Se aude exact ca o ..."besina"..una dupa alta,una dupa alta Si de vreo 5 zile, seara il las cu bateria full, dimineata e goala goala,nici pozitia n'o pot aprinde. -
Ma poate ajuta cineva? E enervant..
topic a răspuns lui kiss4girls în kiss4girlsul Service si intretinere curenta
Multumesc mult ! P.S.: Vai cat de greu se incarca paginile pe forum aici -
Ma poate ajuta cineva? E enervant..
topic a răspuns lui kiss4girls în kiss4girlsul Service si intretinere curenta
Merci ! Voi verifica roata de rezerva.. Data viitoare cand faci o gluma, asigura'te ca rade cineva. Mesaj completat Hmm, este si varianta asta (sa fie de la baterie)? A mea,ce'i drept, a fost fisurata,lipita si umpluta+reincarcata.. De 3 zile de cand ma dau cu scuteru', merge bine.Porneste la sfert dimineata.. Astazi n'am apucat sa desfac minunea de carburator..sa vad maine carburatia+socul si voi incerca si cu alta baterie.. Bine ca am mai multe piste. Multumesc pentru raspunsuri -
Ma poate ajuta cineva? E enervant..
topic a răspuns lui kiss4girls în kiss4girlsul Service si intretinere curenta
Am sunat in vreo 2 locuri,insa vand doar la set de 4 bucati.. Voi mai incerca maine. Multumesc pentru interesul si timpul acordat -
Ma poate ajuta cineva? E enervant..
topic a răspuns lui kiss4girls în kiss4girlsul Service si intretinere curenta
Merci pt parere Sa stii ca nu m'am gandit sa verific socul.Am zis ca e nou si merge..O sa'i fac si lui o incercare,apoi desfac si carburatia s'o curat din nou si ...sa schimb si bujia. Stie cineva cine vinde bujii la bucata? :|