Sari la conținut

S_Wolf

EX+
  • Număr conținut

    30
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    s_j_wolf

Profil

  • Locatie
    Iasi

S_Wolf's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bag sama că toată lumea propune variante de "ambalare" care depind de dorinţa/voinţa/dispoziţia omului de a le recepţiona. Adică: pliant/broşură/fluturaş pe care le citeşte sau le aruncă, sau le lasă să zacă în maşină, pe birou, sub birou etc., CD pe care îl bagă sau nu-l bagă în calculator să-l vadă. Sunt utile, sigur ca sunt! Şi trebuie folosite! Dar noi va trebui să fim o vreme (o lună, două, trei, tot sezonul) precum ceauşescu înainte de 89. Vă aduceţi aminte bancul cu ăla care stătea şi se uita meditativ la o conservă de peşte? Când l-a întrebat cineva de ce nu mănâncă din ea, el a răspuns trist: "Dom'le, în ziua de azi, dacă deschid radioul, dau de nea nicu, dacă deschid ziarul, dau de nea nicu, dacă deschid televizorul, dau de nea nicu.... Mă tem că dac-o deschid şi pe asta tot de el dau!" Şi nu înţeleg de ce spune toată lumea că afişele "sângeroase" n-ar fi niciodată acceptate la noi.... Nici nu e nevoie să fie sângeroase! Poţi face filme de groază (afişe în-grozitoare, în cazul de faţă) fără să arăţi sânge sau maţe.
  2. Ok. Ne intilnim la o bere si lamurim toate problemele. Bafta! valiM
  3. Eu am doua keihin CVK de 34 mm. Inca nu stiu cum merge cu ele, dar dupa un an de stat (motocicleta a stat toata vara pe dreapta) a pornit la prima pedala. Ramane sa vad cind da caldura cum se comporta cu carburatoarele astea, cu treapta a cincea si cu pistoane de oltcit. Anul asta nu mai scapa! Bafta! valiM
  4. Pistoane de stinga/dreapta sunt la motoarele de 1100. Cele de 12 TRS sunt identice. Le poti schimba intre ele. valiM
  5. Asta fac eu acum. Am alezat cilindrii si astept sa-mi vina bielele de la meserias. Mai ramane sa rezolv problema inaltimii capului de la pistonul de oltcit care este mai inalt cu patru milimetri decit cel de dnepra. Nu-ti recomand sa bagi segmenti Gotze. Sunt mai tari si uzeaza cilindrii prea repede. Prefer sa schimb segmentii decit sa am de alezat din nou. Daca vrei sa stam de vorba in legatura cu treaba asta ma gasesti pe yahoo messenger - vali01dog. Capacitatea nu creste foarte mult. Ajungi la 673 cc. Bafta si spor la treaba. valiM
  6. S_Wolf

    B-40-LEM

    Treaba cu "speriatul celuilalt shofer". Acum cativa ani mergeam pe timp de noapte de la Bucuresti spre Roman cu un microbuz; shoferul, un prieten din Bucuresti, fost taximetrist la stat vreo 15 ani (pana'n 22 decembrie '89), taximetrist pe cont propriu pe urma, cu multe drumuri in tara si in afara - deci cu multa experienta in trafic. Pe drum, eterna poveste cu semnalele din faruri "bah, asta-i faza scurta la mine, ce vrei", "si la mine, bah, na-ti o faza lunga intre oki". La un moment dat, soferul nostru se "converseaza" astfel cu unul de pe contrasens si pe urma-mi spune: "Uita-te atent la asta, cand ajunge in dreptul nostru o sa traga de volan stanga, spre noi, ca sa-mi arate ca nu se teme". Ce credeti? In secunda 2 s-a intamplat EXACT ASTA!
  7. S_Wolf

    Huidu

    Pardon? "Cealalta masina"? Deci el pe ce era?
  8. Da, ţine de organizare, dar a cui? A firmei de advărtaizing care se ocupă cu iventul? Ei au grijă să le iasă banii şi să facă poze drăguţe, pentru portfoliău. Din câte ştiu, adunările sunt făcute de câte un club care, indiferent câţi sponsori ar avea pentru adunare, trebuie să-şi urmărească interesul şi să şi-l apere. N-am mers niciodată în audienţe la potenţiali sponsori, dar nu cred că vreunul din ei ar spune: "Bă, uite, noi dăm banii, dar voi închideţi gura, ciocu' mic, desfăşurarea evenimentului ne priveşte integral!" Şi dacă spune, atunci vorba ta, alegem între a face o chestie comercială, cu acces general, caz în care beţia şi nebunelile sunt la vedere, de le vede şi presa (că şi-aşa ei asta vânează), şi a face o chestie tip reuniune profesională/tabără, fără focuri de artificii şi fără striptease, dar şi fără hoţi/tăieri de corturi/reportje cu bikeri beţi etc.
  9. Să te faci bine repede, Oreste, şi să capeţi putere, să nu-i aştepţi pe alţii să înceapă campanii! Ce, Iaşul singur nu se poate mişca? Pe aia care ţi-a spus că vrea să facă un proiect şi o campanie cu fonduri europene, de cate ori ai văzut-o în Fundaţie, de ce n-ai tras-o de mânecă? Sau macar un şut în gleznă să-i fi articulat, să-şi facă timp de discuţii cu posibilii parteneri de proiect... Poate-o fi presimţit ea ceva azi, de-a cerut audienţă la consultanţi în week-end... Vorbim duminică!
  10. Asa ne trebuie dacă lăsăm PR-ul la mâna presei! De ce în reportajele de la chefurile caselor de modă, ale designerilor, de la diverse premieri/premiere etc. nu apar aproape niciodată pe post vedete râgâind, tragând vânturi, fotomodele bete şi afacerişti veroşi (cu feţe de oameni cinstiţi altmiteri) punându-şi labele pe fundurile susmenţionatelor modele?! Oare nu se întamplă nimic din toate astea? O, ba daaaaa! Şi presa unde-i? Unde vrea organizatorul să fie! Mai scapă câte-un Cătălin Dezbrăcatu printre platourile cu gustări, dar şi ăla are mare grijă ce dă pe post pe urmă... Presei trebuie să i se dea material, ceea ce o conferinţă de presă frumos pusă la punct, cu un comunicat de presă trimis în prealabil, oferă în proporţie de 50%. Apoi se organizează un tur al taberei, cu ghid, dar un ghid care să ştie să răspundă "avantajos" şi la întrebări de genul "bikeri beţi n-aveţi pe-aici?". În plus, fiecare club trebuie să-şi instruiască oamenii despre ce trebuie şi ce nu trebuie să spună într-un interviu. Vi se pare îngrăditor? Atunci descurcaţi-vă cu consecinţele interviurilor luate unor oameni care nu ştiau despre ce vorbesc şi care mai erau şi beţi pe deasupra! Nu uitaţi, mai suntem încă o specie la care sezonul de vânătoare e deschis din aprilie până în octombrie!
  11. Renegade, să înţeleg că tu crezi că reporterii TV sau de presă scrisă au curiozitatea sau bunul simţ să intre pe mai mult de una bucată forum românesc cu subiect motociclistic? Un răspuns ca al tău, dar mai ascuţit (să taie în carne vie, adică, şi asta - cu amanunte şi statistici REALE), merită trimis la redacţia Realitatea Românească, în atenţia redactorului şef şi a d-lui Constantin Radu (autorul articolului). Mie-mi pare extrem de suspectă apariţia articolului la trei zile dupa accidentul din Tei, cu "explicaţiile" surselor oficiale din cadrul Poliţiei cum că bikerii oricum merg ca nebunii şi uneori mai au şi ghinion, ca omu'... Sau poate presa asta "de informaţie şi atitudine" (subtitlul ziarului) nu merită nici un răspuns, ci o întreagă campanie, tot de presă, dar făcută organizat şi cu sprijin de sus de tot, de la cei care au un interes să-şi arate "disponibilitatea" pentru doleanţele publice înainte de un anumit moment din septembrie anul acesta...
  12. Iată şi prima pagină a ziarului: http://www.realitatearomaneasca.ro/pdf/pdf_1086969289.pdf Sau, dacă a expirat: http://www.geocities.com/s_j_wolf/Realitat...iunie_2004.html
  13. Realitatea Romaneasca, sambata, 12 iunie, sectiunea "Eveniment" Bikerii Mortii Constantin Radu Un studiu intocmit de specialistii Directiei Politiei Rutiere releva ca nu mai putin de 26 la suta dintre motociclistii implicati in accidente rutiere au murit imediat dupa impact, fara ca echipamentul de protectie sa le fie de vreun folos. Mania pentru viteza si nu in ultimul rand mentalitatea importata din Statele Unite, potrivit careia motocicleta este un atribut al oamenilor prin excelenta liberi, au facut ca in Romania anului 2004 sa existe peste 100.000 de posesori de motociclete. Traiectul ascendent al numarului de motociclisti, sau bikeri, asa cum le place sa se recomande, a condus insa inevitabil la cresterea numarului de accidente, multe dintre ele soldate cu urmari dintre cele mai grave. Doar in primele cinci luni ale acestui an, la nivel national s-au inregistrat 23 de accidente, cu sase morti si 18 raniti grav. Nimeni nu a scapat ieftin. Surse oficiale din cadrul Directiei Politiei Rutiere ne-au explicat ca principala cauza a acestor tragedii este depasirea exagerata a limitei de viteza. "Merg cu viteza mare si fac slalom printre masini. La un moment dat, unii dintre acestia au ghinionul sa intre in unghiul mort al unui sofer care intentioneaza sa schimbe directia de mers, iar accidentul e ca si produs", au spus politistii. Oamenii legii au adaugat ca un alt factor extrem de important in economia accidentelor de motocicleta ar fi infantilismul multora dintre bikeri, incompatibil cu zecile de cai putere dezvoltati de motoarele pe care incearca sa le struneasca. Casca, un sprijin relativ Daca politistii pun majoritatea accidentelor pe seama motociclistilor, Sorin Dumitru, liderul asociatiei Pro-Bike, considerata cea mai mare dintre tara, sustine ca nici soferii nu sunt usa de biserica si, mai mult, afirma ca 75 la suta dintre accidente se produc din cauza conducatorilor auto. "De multe ori sunt neatenti si intorc fara sa se asigure", sustine Dumitru, care a dat ca exemplu accidentul produs cu trei zile in urma, in Bucuresti, cand in acest fel si-a gasit sfarsitul un membru al asociatiei, acrosat chiar de un politist de circulatie. Cu privire la bilantul sumbru al evenimentelor rutiere, bikerul a explicat ca, in cazul unui accident de motocicleta, conducatorul nu are, practic, nici o protectie. "Casca, oricat de buna ar fi, te ajuta doar in putine situatii. O casca buna este confectionata din carbon si ajunge cam la 500 de euro, insa majoritatea motociclistilor isi rup oasele si gatul. Oricum, o casca ieftina (100 de euro) e buna doar de ochii politistilor", a mai spus Dumitru. Examenul, o formalitate la temelia mortii La randul sau, Razvan Metrea, instructor moto, spune ca excesul de viteza si lipsa de experienta invocate de politisti au in spatele lor si proasta organizare a examenelor pentru obtinerea permisului de conducere categoria A (pentru motociclisti). "Examenul este o simpla formalitate. Examenul teoretic este comun, dupa care, potrivit noii legislatii, urmeaza o proba de poligon, complet irelevanta pentru calitatile viitorului biker. Pana in decembrie 2003, examenul se dadea pe strada, ceea ce, personal, mi se pare mult mai corect", sustine Metrea. Instructorul a explicat ca, daca proba de indemanare se da ca acum 20 de ani, testul psihologic este privit mult mai serios decat in cazul soferilor, in conditiile in care legislatia in domeniu nu permite scolarizarea fara o testare prealabila. Oricum, potrivit lui Metrea, oricat de drastic ar fi controlul medical, un motociclist capata destula experienta abia dupa zece ani de practica. Un Harley costa cat un BMW Pentru achizitionarea unei motociclete, bikerii scot din buzunar sume importante, care concureaza de multe ori cu preturile unui autoturism sau chiar le depasesc pe acestea. Astfel, daca un scuter nou, cu capacitatea de 49 cm cubi, costa 1.800 de euro, pretul ultimului model de Harley-Davidson ajunge la 30.000 de euro. Intre acestea exista clasa 1.000 cm cubi, pretul variind intre 11.800 si 12.200 de euro, in timp ce pentru un bolid de 600 de cm, un biker plateste aproximativ 10.800 de euro. Nici cele cumparate la mana a doua nu sunt foarte ieftine, pretul putand ajunge pana la 8.000 de euro, in functie de capacitate, aspect si stare de functionare. "Nu ai, frate, cap de rezerva" Pe siteul www.sbz.ro functioneaza unul dintre cele mai accesate forumuri ale motociclistilor. Impresia pe care o lasa, chiar si pentru un neavizat, este aceea ca motociclistii sunt constienti de riscurile la care se supun, dar si de masurile de siguranta pe care, dupa cum spun chiar ei, "spiritul de conservare" ii obliga sa le ia. Iata cateva dintre comentariile bikerilor: "Nu conteaza amenda, daca te prinde gaborul fara casca. Nu conteaza ca e mare sau mica, important e sa ai casca pe cap, mai ales pentru siguranta ta. Daca, Doamne fereste, cazi si dai cu capul de bordura, nu mai conteaza amenda, ca oricum nu o sa o mai platesti." l "Sub nici o forma fara casca. E un lux pe care nu ti-l poti permite. Nu ai, frate, cap de rezerva. Si daca totusi vreti sa fugiti, duceti-va dracului afara din oras...." l "Purtati fratilor echipament, daca nu pentru voi, macar pentru aia dragi de langa voi, pentru ca ei sufera cel mai mult. Stiti vorba aia, fara prezervativ mai aveti o sansa, fara casca, NU!" l "La ultima cazatura, daca nu eram echipat full-options, nu mai eram aici." l "Am vazut la stiri un motociclist cu un r1 albastru lovit de masina unui gabor, in Tei. La naiba, 2004 e un an blestemat pentru motociclisti din Romania...". l "Scuza de ordin financiar, cu cat costa echipamentul nu tine, o operatie te costa mai mult decat un echipament complet." Vineri 11.06.2004 (linkul valabil azi: http://www.realitatearomaneasca.ro/)
  14. S_Wolf

    Inca Unul Cazut ...

    Să-i fie ţărâna uşoară! Dar dacă e aşa cum spune Lao, atunci calificativul "motociclist" e in plus. Era un tânar pe o motocicletă (probabil împrumutată şi aia). Greşesc eu, sau într-adevăr e o diferenţă?
×
×
  • Creează nouă...