Sari la conținut

razvan12

Membru
  • Număr conținut

    154
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Mures
  • Carnet moto din
    2007

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki freewind xf650,yamaha yz426f,suzuki vstrom 1000 GT, KTM sx250f, Ktm exc250

Vizitatori Recenți Profil

867 citiri profil

razvan12's Achievements

  1. Salutare tuturor ! Dupa cum am scris si in titlu , se organizeaza un circuit cu motociclete inchiriate in Maroc in toamna de catre agentia Holidaytour cu ajutorul meu, voi fi si insotitor in Maroc . https://www.holidaytourmures.ro/tour-item/circuit-motoventura-in-maroc-28-septembrie-8-octombrie-2024/#1703690145826-5af85cac-ca02 In link-ul de mai sus se gasesc toate detaliile . Ideea e sa vizitam Marrakech, muntii Atlas, (trasee frumoase moto) desertul Sahara, innoptat in desert in tabere berbere. Inclus este zborul Bucuresti-Marrakech-Bucuresti , bagaj de cala, cazare la hoteluri, mic dejun + cina, ghid local, insotitor din partea agentiei , si motociclete inchiriate din Marrakech.(la alegere) Eu personal am fost in 2013 intr-o aventura din Tg Mures-Dakar si retur pe motocicleta, 6 saptamani , iar apoi m-am reintorc in Maroc pentru ca e o destinatie superba pentru motociclisti ! Va pot oferi mai multe detalii : Razvan - 0774648732 Numai bine ! Poze din tura Mures-Dakar
  2. Salutare tuturor ! Dupa cum am scris si in titlu , se organizeaza un circuit cu motociclete inchiriate in Maroc in toamna de catre agentia Holidaytour cu ajutorul meu, voi fi si insotitor in Maroc . https://www.holidaytourmures.ro/tour-item/circuit-motoventura-in-maroc-28-septembrie-8-octombrie-2024/#1703690145826-5af85cac-ca02 In link-ul de mai sus se gasesc toate detaliile . Ideea e sa vizitam Marrakech, muntii Atlas, (trasee frumoase moto) desertul Sahara, innoptat in desert in tabere berbere. Inclus este zborul Bucuresti-Marrakech-Bucuresti , bagaj de cala, cazare la hoteluri, mic dejun + cina, ghid local, insotitor din partea agentiei , si motociclete inchiriate din Marrakech.(la alegere) Eu personal am fost in 2013 intr-o aventura din Tg Mures-Dakar si retur pe motocicleta, 6 saptamani , iar apoi m-am reintorc in Maroc pentru ca e o destinatie superba pentru motociclisti ! Va pot oferi mai multe detalii : Razvan - 0774648732 Numai bine ! Poze din tura Mures-Dakar
  3. Salutare, Sunt nou pe forum la categoria Vstrom 1000, dar detin motocicleta de 2 ani in UK si o foloseam cat de des puteam. Tin sa va anunt ca e de vanzare, am adus-o in Romania, o puteti gasi la sectiunea vanzari sau in semnatura . Va pot da multe detalii despre ea cat si drumurile facute impreuna, poze, etc. prin UK. Vstrom 1000 GT, 2007. Probabil urmatoarea motocicleta v-a fi tot un Vstrom , dar mai nou, sunt foarte multumit de ea si a fost visul meu de mic , avand Freewind multi ani ( predecesorul dl-ului 650). Drumuri bune !
  4. Din pacate nu am reusit sa scriu nici o poveste, nici macar un film scurt nu am reusit sa fac , am foarte mult de lucru si nu am timp deocamdata. Am sa incerc cat mai repede sa fac un filmulet . - Bir Ganduz, Western Sahara. -Tizi n Test
  5. Salutare prieteni, Tocmai m-am intorc cu bine din aventura moto de anul acesta , Mures-Dakar 2013 ! Cu Freewind-ul , desigur. Traseul fiind Tirgu Mures-Genova( Italia)-Feribot pana in Tanger ( Marocco) - Vest Sahara- Mauritania-Senegal ( Dakar) si retur pe acelasi traseu pana in Marocco, intoarcerea fiind prin anti Atlas si Muntii Atlas- Tanger-Genova-Slovenia-Croatia-Muntenegru-Serbia-Tirgu Mures, in total 12 500 km si 43 de zile ! Motocicleta s-a comportat foarte bine, nici ce-a mai mica problema nu am avut. Am sa mai revin cu detalii de pe traseu mai tarziu . Apropos de consum, un plus de putere la motor.... parerea mea este ca daca motocicleta merge bine , las-o asa, nici un plus de putere fara mufe si alte improvizatii pentru ca nu tin. ( parerea mea personala) Iar in ceea ce priveste consumul a fost cam asa : la intoarcere pe Sahara de Vest cu vant din fata ( ~50-60 km/h) + viteza de croaziera 90-100 km/h + 50 kg de bagaje si mult nisip in aer, a cosumat 6.6 l /100 km , iar in muntii Atlas si pe Europa in regim normal , fara vant puternic din fata a cosumat 3.6 - 3.8 l/ 100 km , zilnic, facand intre 350-550 km / zi . Coasta Atlanticului foarte spectaculoasa - Mauritania, zona foarte arida ( 43 grade celsius) Parcul Natural Diawling, situat in sudul Mauritaniei, de-alungul Raului Senegal Dakar , Capul Verde Baobabul - arbust comun in peisajul Senegalez Imposibil de inaintat pe nisip cu atatea bagaje si motor asa greu Muntii Atlas in zona Oarzazate Celebra serpentina din Cheile DADES - mtii Atlas Am parcurs toata coasta marii Adriatice din Croatia, superba si drumul excelent pentru motociclete Am sa mai adaug poze interesante de pe parcurs dupa ce imi sortez putin miile de poze. Salutare !
  6. Salutare ! Luni 11 martie e plecarea "oficiala" spre Dakar ! Acum facem ultimele pregatiri si incalecam. https://www.facebook.com/pages/GO-EAST/170234533029526?ref=hl <- aici ne puteti urmari pe parcursul traseului. ( aproximativ 6 saptamani) Si pe www.go-east.ro Sunt pregatiti indata si calutii ....
  7. Dragi Freewind-isti , acum e oficial ! Plecam in Africa pe motoare . 2 persoane , 2 motociclete , printre care ma aflu si eu cu FREEWIND-UL. Vrem sa ajungem in Dakar pe motociclete, plecarea va fi in 14 martie . Am sa revin cu detalii pe parcurs. https://www.facebook.com/pages/GO-EAST/170234533029526?ref=ts&fref=ts <---- aici e un link in care ne puteti urmari si sustine.
  8. Costum termic, ceva polar peste , jaca moto cu captuseala de iarna, pantaloni la fel , manusi de iarna, incalzire in manere, cagula groasa pe gat ( nu tare infofolit sa ai si confort) si in cazuri extreme ( de la -5 in jos) iau si pelerina peste toate astea. Temperatura minima cred ca anul trecut a fost -16 si am facut ~200km. Si niciodata singur , cel putin 2 moto, in caz de ceva nasol.
  9. Oameni buni , haideti sa pastram topicul asta curat , sunt alte cai de comunicare daca are cineva , ceva de impartit . Mai bine ne-am focusa mai serios pe o intrunire anul asta ! Curaj, ca merge si pe zapada ...
  10. Frumoase si banuiesc ca suna bine, dar sincer pentru un motor pana in 2000 E valoare sa pui toba de 300 E ... ar trebui sa si gateasca toba asta. ( parerea mea )
  11. Pai si cum pot vedea daca dau semne de oboseala... daca nu desfac rulmentii la roata de exemplu incep sa sune pe curbe inainte sa se sparga de tot ( mai poti face ceva km pana sa crape, cel putin eu am facut 2-300 km , sa ajung acasa) oricum nu cred ca vezi urme de uzura la rulment doar daca e dus simeringul si incepe sa rugineasca, clar il schimbi , garniturile incep sa se umezeasca, sa curga, ( la fel ... mai poti face km buni fara probleme) . Ideea e ca daca un lucru functioneaza bine ( carburator=>consum bun, bujii=>porneste bine, si asa mai departe , nu le-as schimba) spun asta din proprie experienta , am facut 30 000 km fara sa desfac o bujie sau sa ma gandesc sa umblu la carburator sau la motor . Schimb ulei , filtru, filtru de aer curatat si BENZINA . Daca vrei sa il pregatesti sa fie totul brici pe motor, spor la treaba , nu e nimic rau in asta , doar sa nu investesti prea mult daca nu e nevoie. Spor la treaba !
  12. daca ceva e bine facut si nu da semne de oboseala, nu incerca sa schimbi. manerele incalzite, priza, parbrizul sunt bine venite. Verifica rulmentii de la jug, curata filtrul de aer, verifica jocul la supape si curata ce vrei tu ... dar nu desface garnituri ce nu dau semne de oboseala. de acord cu Topgun !
  13. Dezmembrez Suzuki xf650 freewind 2000, toba stock.plastice codita ,rezervor,furca,sa, portbagaj aluminiu,suport nr+lampa,scarite pasager, mai multe...0721602721 - Lucian E un anunt de pe Facebook, daca e cineva interesat.
  14. Eu cred ca se poate , userul "Marook" poate ne da detalii. Africana ii apartine
  15. L.E home made nu e simplu de facut si risti ca atunci cand se intampla necazul sa nu protejeze nimic,ba mai rau sa faca.Nu ma indoiesc de abilitatile nimanui dar aveti grija cum le faceti,sa reziste si sa-si indeplineasca intocmai scopul.Bafta! de indoit teava nu e foarte greu , important e sa fie simetrica si sa fie prinderile pe sasiu exacte ( sa nu fie tensionate) pentru ca la o anumita turatie va vibra si e foarte deranjant si nesanatos motocicletei. asta am patit si eu , am montat de pe fosta motocicleta ( freewind '97 ) pe actuala ( freewind '00) si fiind "croita" la fata locului , nu se potriveste perfect pe modelul actual si rezultatul a fost ruperea din sudura a unei prinderi de sasiu si nu doar o data ci de 3 ori la rand la interval de aprozimativ 200 km de mers si doar de la vibratiile motocicletei s-a intamplat asta. Tensiunea pe prindere era foarte mica, aproape inexistenta , dar a fost destul. si in legatura cu cei de la HD , cand am facut operatiunea a fost tot in extrasezon , decembrie daca bine imi amintesc
×
×
  • Creează nouă...