Am trecut unul pe langa altul si ne-am salutat chiar inainte cu 4-5 km de producerea accidentului...
L-am cunoscut si va spun ca era un baiat de nota 20, fara figuri in cap si foarte calculat. Mergea cu motocicleta ca orice vitezist, dar niciodata la extrem, acumulase suficienta experinta din martie pana acum pentru ca MERGEA FOARTE FOARTE MULT, probabil a facut mai multi km decat multi dintre voi care aveti categ.A de mai mult timp.
Pentru cei curiosi, motocicleta era un Kawasaki ZX6R verde, din 2007, impecabila, tocmai ii schimbase cauciucurile, nr. inmatriculare VL 89 YNU. Intotdeauna mergea echipat FULL, combinezon-casca-manusi-cizme toate fiind de cea mai buna calitate. Din pacate echipamentul nu l-a ajutat la impactul mult prea dur cu stalpul panoului.
Din pacate e BULLSHIT tot ce scriu amaratii astia prin ziarele locale si vreau sa lamuresc urmatoarele:
1. Inu nu a avut viteza, cauza decesului a fost impactul mult prea dur cu unul din stalpii de sustirene al panoului "VITEZA UCIDE". Probabil va intrebati cum e posibil asa ceva, dar va asigur ca nu ai nevoie de mai mult de 50 km/h ca sa mori. Imi amintesc de accidentul de pe Magheru din 2005 cand in motociclist echipat complet s-a izbit de un Jeep si, tot asa, a decedat pe loc. Din pacate echipamentul nu te fereste de prea multe probleme (cei care au cazut stiu ce vreau sa spun).
2. Nu a fost vina lui, ci a batranului care a pierdut controlul atingandu-l pe Inu cu aripa masinii
3. Inu a decedat pe loc, SMURD l-a gasit fara semne vitale.
Ancheta a fost condusa de un politist-motociclist care a facut cercetarile de rigoare si nu s-a grabit sa scoata motociclistul vinovat!
Ma bucur ca am fost azi prezenti in numar mare la inmormantare, Inu era un biker adevarat!
Foto: Inu si Andra-IMPREUNA ACOLO SUS!!!!