Salutare,
va rog sa ma ajutati referitor la urmatoarea problema:
desi am bateria noua, m-am trezit dupa o tura cu multe opriri/porniri prin caldura din oras ca am ramas fara baterie.
Am reusit sa o pornesc impinsa, am venit cu minimum de consumatori pana acasa si am inceput verificarile. Am gasit ca pe unul din cele trei fire galbene care vin de la alternator catre releu am 0 volti, in timp ce pe celelate (doua daca masor in DC - pt ca atat imi permite aparatul de masura) am la relanti ~6,5-7 Volti (e o valoare medie a fazei respective)
Imi poate spune cineva daca la Africana puntea de diode este separata sau integrata in releul de incarcare? Dace e separata - unde anume se afla ?
Am patit ceva similar in trecut la masina si cauza era o dioda din punte dusa ...
Ma gadesc ca in caz contrar cauza ar putea fi o bobina a staturului dusa sau firul intrerupt
In cazul asta aveti idee unde as putea gasi rapid un stator nou sau unde l-as putea repara pe cel vechi ?
O ultima intrebare - am vazut pe forum discutii despre montarea unui ventilator pe releu pentru a-l proteja; ce fel de ventilator folositi si de unde anume il alimentati ?
Multumesc tuturor pentru sfaturi
Ciprian