Sari la conținut

IZH-Jupiter4

EX+
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    IZH Jupiter 4

IZH-Jupiter4's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da-i si tu un goagal la "honda rc 51 review".
  2. Nu stiu daca are si piese de Jawa, dar pentru IZH am gasit la dany_oldmoto cam tot ce-mi trebuia, da-i un PM.
  3. Eu nu sunt nici pe departe un expert la motociclete si n-am vazut un MZ ETZ 125 in viata mea, dar m-as uita la rulmenti, desi de la rulmenti dusi ar trebui sa se incline roata in toate derectiile Taica-miu avea un IZH Jupiter 4 (pe care incerc eu acum sa-l pun pe picioare) a patit ceva similar, rulmentul de la roata din spate nu a cedat peste noapte ci pe drum.
  4. As prefera sa mai spui odata pentru ca sincer, n-am inteles nimic, ori nu ma duce capul pe mine ori e o problema la tine, nu pricep ce legatura are faptul ca cer bani pe serviciile mele cu calitatea lor, daca esti interesat iti pot trimite un portofoliu, am oferit asistenta tehnica tuturor clientilor mei moca chiar si dupa multi ani de cand a fost facut site-ul, nu vad de unde ar reiesi contrariul in raspunsul meu anterior. Inteleg ca n-ai ce face si cauti nod in papura, daca te-am atacat cu ceva n-a fost intentionat, oricum pari a fi genul de om a carui parere nu ma intereseaza, ai ceva constructiv de adus la discutie esti invitatul meu, vrei doar sa dai in cap fara motiv, e plin internetul de site-uri unde poti sa faci asta, din cate am inteles eu aici se discuta despre motociclete.
  5. Ma, mie nu mi s-a parut nimic scump, omu face treaba buna si e si dispus sa ma si invete sa umblu si eu prin ea, altii fac o treaba de mantuiala iti iau banii, pa si la revedere. Eu sunt web designer, pentru prieteni apropiati mai fac un site sau un blog moca, dar pentru restul costa, doar nu era sa munceasca omu degeaba. Cat despre restul post-ului, nu incerc sa ma laud cu nimic, am pus si eu niste poze pe site, sunt sigur ca p-aici sunt motociclete comuniste mult mai bine intretinute si puse la punct decat e a mea. Legat de AT011, am citit si eu pe net de treaba asta, mi-a fost si recomandata de cateva persoane, nu ma pricep si nu pretind ca ma pricep la electrica, am vrut sa vad ce parere aveti si voi.
  6. Am apucat sa fac cateva poze, motocicleta e dezmembrata la Pedros in atelier: Din fericire am nimerit culoarea originala , Pedros a apucat sa puna in ordine electrica (a facut o treaba foarte buna, modificase substantial taica-miu instalatia, si acum nu mai e nevoie de ce facuse el) si astept maine niste piese de la dany_oldmoto(eftin eftin, io ma abonez la omul asta), in curand cred ca o si pornim Ii pun pe ea si aprindere (sau cred ca e aprindere O.o) AT011, am inteles ca da scanteie mai buna si rezolva problema cu platina. Sa vedem dupa asta daca-i face ceva la motor. Dupa motor ar mai fi cromarea (probabil mai tarziu), chiar, stiti pe cineva care cromeasa mai ieftin?
  7. Am reusit si eu in sfarsit sa ma apuc calumea de IZH-ul meu, n-am apucat sa-i fac poze dar e vopsit nou din cap pana-n picioare, la crom inca nu m-am bagat ca ma costa de rupe Am nevoie acum de niste piese de schimb, cabluri pentru ambreiaj / acceleratie, platini, un contact, etc. aveti vreo idee cine vinde asa ceva prin Bucuresti?
  8. Salutare, Am postat mai demult un topic cu Izh Jupiter 4 meu care a stat intr-un garaj plin de ulei si vaselin 15 ani de zile, m-am incordat eu cat am putut si am realizat ca mare lucru nu prea am cum sa rezolv singur. Drept urmare, va rog, daca poate cineva, care se pricepe la Izh Jupiter 4, sa vina (contra cost bineinteles, bani, beri etc.) sa se uite bine la ea, sa desfaca ce e de desfacut, si sa-mi zica si mie ce trebuie sa cumpar, ce trebuie sa schimb etc. (eu stau in militari pe langa scoala 310/uverturii) Din cate am inteles tot de la voi din celalalt topic scris de mine ar trebui sa incerc s-o pornesc, n-as vrea sa fac asta singur ca poate stric ceva si tin la motocicleta aia ca la ochii din cap, prefer sa vina cineva care se pricepe si de la care am si eu ce invata, am gasit din fericire si manualul in romana ca din ala in rusa nu intelegeam nimic, o sa incerc sa-l scanez sa-l pun pe forum cat mai rapid ca banuiesc ca mai au si altii nevoie de el.
  9. In motor nu s-a umblat, e sigilat, mersi de oferta cu ajutorul, in curand chiar s-ar putea sa te rog, o sa vad eu daca ma descurc si macar pentru o inspectie finala tot as vrea sa o vada cineva care se pricepe la ele, dau beri sau fac un site daca ai nevoie ca-s un neam de web designer Aprinderea a fost facuta de taica-miu si era facuta bine, pornea la prima pedala in orice situatie si nu trebuia reglat nimic in ea multe luni de zile, sper sa ma prind eu ce-a facut el acolo ca dupa 15 ani sigur ceva nu mai merge.
  10. Bineinteles ca n-am avut rabdare pana maine sa incerc s-o pun pe cric si tocmai am venit de-afara Pe scurt am reusit si cu mana stanga pe ghidon, cu picioru stang sa tin cricu si cu mana dreapta sa ridic de manerul de la sa chiar nu merge asa de greu, tb. s-o smucesc bine dar reusesc s-o urc pe cric, singurul mister pe care-l mai am e cum o sa bag eu mana dupa cric sa-l pun jos cu tobele incinse, ca e destul de ascuns cand e ridicat... oricum ma bucur ca nu va trebui s-o sprijin de toti copacii
  11. Mersi tutror de sfaturi, incerc maine sa vad ce iese A, si mai aveam o intrebare, piese de schimb aveti vreo idee de unde sa iau? De exemplu cand era la tara in garaj niste tarani au dat spargere si au furat stopul... si de la motocicleta si de la atas, plus un manson de bujie si trusa de scule... la ce le-o fi trebuit nu stiu dar cel putin stopul si trusa as vrea sa le fac rost originale.
  12. Am atas dar nu l-am adus inca, n-am unde sa-l si e mai usor de transportat direct cu motocicleta cand o pun pe picioare. Mai am o intrebare... Cum se pune pe cric? N-eam chinuit doi oameni ultima oara si teoretic va trebui sa fac asta singur.
  13. Ok, bag searchuri, manual am si eu dar e in rusa.... pozele le mai inteleg da restu neam
  14. Ok, mersi mult de sfat, am frecat zilele trecute cateva ore cu o perie de plastic la ea dar n-am apucat sa fac poze de atunci, o sa revin maine poimaine cu poze noi dupa ce scap de un examen. I-am dat o pedala (cu mare grija ) si se invarte, baterie n-are, o sa-i pun. A, si o alta intrebare, s-a jucat cineva cu ea si pare ca schimba toate vitezele si schimbatorul il apesi si cu degetu si schimba, am motiv sa ma uit in cutia de viteze? Adica sunt sanse sa fie ceva neinregula p-acolo sa vreau sa schimb in I-a si sa ma duca in IV-a direct din greseala sau ceva de genul asta? Si pentru ca tot observi ca-s necunoscator major, ai vreo idee de vreo carte ceva care ar ajuta sa mai invat si eu ce se intampla acolo? La bord imi lipseste butucul unde venea cheia... nu stiu de ce, are o incuietoare mai jos la ghidon care blocheaza rotile, tb. sa aflu ce facea butucula din bord si de unde iau altul. Langa bord are un indicator de temperatura, initial a mai fost unul si pentru celalat piston, le pusese tata acolo sa vada ce temperatura au pistoanele in mers, la electrica are aprinderea refacuta in rest e normala.
×
×
  • Creează nouă...