-
Număr conținut
16 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Suzuki GS500E
-
Numar Moto
Lyserg
Lysergic's Achievements
Newbie (1/14)
-
Pai am dat 1500Eur si are ~ 38.000Km (asta dc nu e dat innapoi...) Bafta!
-
Salut! Da, de acord, dar de exemplu, fostul proprietar cand mi-a facut "instructiile" dupa ce am luat-o mi-a zis ca robinetul de la benzina se tine pe PRI, ca RES e ptr rezerva si ON nu merge, iar ca sa mearga ON tot ce era de facut era sa se uite langa carburatoare sa vada furtunul vacuumatic si sa-l "bage" unde ii e locul.... Nu vreau sa ma gandesc ce grija a avut de ea... + ca pe partea cu "bujia problema" a avut o cazatura iar capacul de la motor unde trebuia sa scrie SUZUKI, e negru (vopsit cu spray-ul, si suruburile de langa au urme de vopsea) cu urme de "raschetat" de asfalt... Bafta!
-
Salut! "Bujie aproape noua", scuze de exprimare dar cred ca aveam un lapsus cand am scris, ma refeream la bujie curata. Am luat bujii NGK DPR8EA-9 (cu acelasi model am cumparat-o). Tocmai ca bujia neagra era la cilindrul uscat, iar la cel umed (cu bujia indoita) nu avea mai de loc negreala. Azi le-am scos sa vad ce s-a intamplat si tot am vazut niste diferente, adica: Bujia din dreapta era inegrita si pe margine langa filet si electrodul cu plasticul ala alb de langa, (oricum aici nu cred ca sunt probleme), dar bujia din stanga, avea negreala doar langa filet, iar electrodul si plasticul sunt curate, iar filetul 70-80% are ulei cred (filetul celei din dreapta era curat). M-am uitat din nou in cilindrii iar pistonul din dreapta era uscat si negru, iar cel din stanga (unde a fost bujia problema) de data asta era uscat, negru dar avea niste urme pe el. P.S. Nu stiu daca am trecut vreodata de 7000rot/min, in primul rand ca ma enerveaza cat de tare poate sa vibreze, iar la inceput de pe la 6000 incepea sa se auda un zgomot/bataie (care cred ca era din cauza la bujia "stricata") , si + ca inca sunt incepator si mi-e destul de "frica" de cuplul si puterea pe care la simt de la 5000 in sus, + ca din cauza ca e din 95 inca nu am incredere in ea. Multumesc! Bafta!
-
Salut! M-am gandit la carburator cu faza ca 1 piston era uscat si altul umed si ca 1 bujie era neagra si alta aproape noua, dar nu-mi explic de ce bujia care era curata era si indoita, indoita la modul ca electrozii aproape se atingeau . Si dupa ce am schimbat bujia indoita mi se pare ca face ca un diesel . Singura explicatie pe care o am (nu prea am cunostiinte de mecanica) , este ca pistonul bate in bujie, am vazut ca pistoanele la GS sunt curbate in sus (convexe). As vrea sa aflu si alte pareri, alte idei, daca este posibil sa bata pistonul in bujie si daca da din ce cauza ar bate, sau daca este alta problema. Multumesc! Bafta!
-
Salutare! Cred ca am gasit de ce tevile mele de esapament au nuante/culori diferite... Am desfacut bujiile si am vazut ca cea din stanga (toba din stanga pare putin mai "ruginita") are capul indoit si era curata fata de cea din dreapta care era destul de neagra. M-am uitat si cu o lanterna inauntru si am vazut ca "cilindrul" din dreapta era uscat iar cel din stanga era cam "umed", am schimbat bujiile cu unele noi, iar acum mi se pare ca are un "tacanit" ca un diesel... A mai avut cineva "problema" asta? Cat de grav vi se pare? Multumesc! Bafta!
-
Salutare! Azi am vazut ca tevile ptr tobe care ies din motor la mine au nuante/culori diferite, adica, cea din dreapta este mult mai "ruginita", parerea mea este ca ar functiona la temperaturi diferite ? La ale voastre se observa diferenta asta? Multumesc! si Bafta!
-
Dap, asa la "prima vedere" par scumpi dar daca lucreaza bine cred ca se merita. Decat ca la Kawa Motors unde "mecanicul" , la un schimb de ulei + filtru ulei nu mai pune garnitura de cauciuc cu care venise filtrul nou, iar ca sa schimbe placutele frana spate, din lene sau prostie nu mai da etrierul jos si incearca cu o surubelnita f mare sa faca loc pana poate ceva cedeaza... Iar la Tomina, am zis la "mecanic" sa-mi faca o constatare generala (de abia o cumparasem) si, se uita el peste tot, dupa care porneste motorul, baga I-a pune frana fata tare, tureaza motorul si da drumul la ambreiaj, nu stiu ce-o fi vrut sa incerce, sa faca un burn-out sau avea el chef sa schimbe un ambreiaj... Sau poate sunt eu prea paranoic , si invatat prost de mecanicul de la conserva... Merci de sfat! O sa incerc sa il intind eu, si sper k dupa aia sa nu fie stramba roata spate... Bafta! Salut! Pai, eu asa faceam innainte (obisnuinta de la conserva), numai ca am vazut pe "ceilalti" / destul de multi, ca la oprire la semafor folosesc frana motor (ei schimba si treptele, eu nu), si am vazut ca se poate opri si asa (numai ca eu la frana motor nu schimb trepte inf, ci o las in treapta in care era, si dupa ce scade turatia destul de mult ~2000rot, atunci apas ambreiaj si franele). Folosesc "metoda" asta de oprire in cazul in care am destul spatiu ptr asa ceva, dar daca tb sa opresc mai brusc, eliberez acc, apas franele si apas ambreiaj. Oricum, merci de sfat, si o sa mai testez variante de oprire sa vad care e cea mai optima ptr diff situatii. Bafta!
-
Scuze de raspuns tarziu dar... Am facut scoala pe o Yamaha YBR 125 si un Suzuki GN 250 pe care am dat si examen. Cu siguranta nu sunt obisnuit cu frana de motor la motocicleta (incerc sa ma obisnuiesc), eu sunt obisnuit cu conserva, care cand scot din viteza motorul ramane 1-2 secunde turat (cred ca face asa ca sa se schimbe lin vitezele). Oricum cand trebuie sa opresc (la semafor de exemplu) las libera acceleratia cat mai incet posibil, ca sa nu se smuceasca, si cu frana de motor incetinesc pana la ~ 10-20 Km/h apas ambreiajul dupa care pun frana fata + spate (uneori spate nu mai e nevoie sa folosesc) si schimb vitezele pana la neutru. Bafta! Scuze ptr raspunsul tarziu dar... Merci de sfat! Oricum acum fac trecerea intre gaz deschis/inchis mult mai lin, dar tot imi ia destui metri pana sa o fac fara sa se simta. As vrea sa intind lantul, la service nu prea mai vreau sa ma duc ptr ca am fost al 2 (Tomina si Kawa) si am plecat cu o impresie foarte proasta, teoretic stiu sa-l intind (am citit si manualul Haynes), dar mi-e frica ca dupa ce desfac sa nu pun roata 1mm stramba - practica ne omoara nu? O sa vad cum stau cu banii, poate o duc la B&S, incerc si acolo... Bafta!
-
Salutare! As avea si eu o intrebare/problema, poate cineva o sa fie binevoitor sa ma ajute. Problema ar fi (nu stiu sigur daca chiar este o problema sau o paranoia de-a mea) ca in timpul mersului daca eliberez acceleratia "brusc" motocicleta face ca si cum pentru 1 secunda as pune frana foarte tare (la inceput ma duceam si eu 1 pic inspre ghidon) si dupa decelereaza lin. Ca sa evit "faza" asta trebuie sa eliberez acc foarte foarte incet si daca fac asa decelereaza fara sa se "smuceasca". As vrea sa stiu daca alte GS-uri fac la fel si e normal sau chiar are a mea 1 problema. Pana acum, in afara de GS, am condus doar motocicletele de la scoala... Vroiam sa mai va intreb daca ar putea fi din cauza lantului care, dupa parerea mea ar avea joc (sus-jos) mai mult de 2-3cm? P.S. Nu imi amintesc sa se mai fi discutat problema asta... Bafta!
-
Salutare! Sper ca mai este inca 1 loc in "Grupul posesorilor de SuzukiGS500" si pentru mine, un incepator in lumea moto - permis Cat A si GS-ul luate acum ~ 2luni - Am reusit sa citesc toate cele 300+ pagini, in care am gasit raspunsuri la multe intrebari. Poate om reusi sa ne vedem candva la o plimbare... Bafta! si.. Asfalt Uscat! P.S. Ea este Suzy a mea >>>