Macar unul din obiectivele propuse a fost indeplinit cu brio: "Promovãm o perceptie pozitiva a mociclistilor romani, prin orice mijloace legale si disponibile" - la ce discutii au iesit aici, imaginea pozitiva este garantata.
Mie mi se pare ca exista discriminari flagrante intre membri. Daca se dorea sa fie o orgnizatie formata numai din chopperisti, atunci ar fi avut un sens. Dar asa, poate sa vina cine doreste dar unii sunt mai privilegiati decat ceilalti, numai pe criteriul motocicletei pe care o detin. Cel mai funny e ca daca ai triciclu nu ai drepturi egale cu cei care detin choppere desi, in majoritatea cazurilor, triciclurile au avut la baza cruisere si daca ar fi sa fim corecti sunt mult mai "chopper" decat un cruiser de serie.
Calitatea de membru se pare ca va depinde de bunul plac al celor 7 conducatori. Daca ei spun ca esti out atunci asa ramane, fara alte justificari si fara ca cel incriminat sa aiba posibilitatea sa se apere (o fi cineva nostalgic comunist de a gandit asa?)
Din punctul meu de vedere ii doresc succes viitoarei organizatii. In definitiv dreptul la libera asociere este garantat de constitutie. Dar la felul cum se pune problema cred nu o sa se stranga mai mult de 5 membri. Ups' nu o sa se completeze board-ul de conducere.