Sari la conținut

rat_jawa

Super Membru
  • Număr conținut

    524
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    radio_shantz

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    07.2003
  • Motocicleta
    Moto Guzzi California Rat 1100
  • Numar Moto
    la vedere
  • Club
    Romantic Bikers RC

Informații profil

  • Motociclete detinute
    kovrovecs k175, mz es175, cz125, mz125, jawa 250, simson, dnepr mt11, honda nx650, motoguzzi california 1100

rat_jawa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. rat_jawa

    proiect virago

    jugurile sunt cele originale. Cercul rotii fata este cel care era pe spate, spitele provin de la o roata fata de intruder, si au fost taiate si filetate . Butucul este cel original fara nici un fel de modificare. Roata incape la fix cu cauciuc de 130. Singura problema este ca trebuie taiati suportii aripii de pe telescoape si sudati in alta pozitie. Pentru asta trebuie demnontate telescoapele complet.
  2. rat_jawa

    proiect virago

    pai saua nu este in forma finala, am imbracat-o provizoriu, pentru ca sotia mea vrea sa se plimbe. La mers, pare un pic mai stabila si mai manevrabila. Avand in vedere ca motorul este pentru sotia mea, pisi merge pe motor. Eu merg pe jos
  3. rat_jawa

    proiect virago

    cateva poze cu motorul in forma actuala. S-ar putea sa mai urmeze ceva modificari la iarna, dar nu sunt foarte sigur... si inca trei...
  4. rat_jawa

    proiect virago

    pentru moment, nu am mai facut nimic, deoarece nu am mai avut timp si bani. in curand ii voi face asigurare si o vom scoate la sosea.
  5. rat_jawa

    proiect virago

    multumesc pt aprecieri
  6. rat_jawa

    proiect virago

    La modelul de 250 cele doua tobe sunt defapt unite. De aceea am taiat una dintre ele, pe care am golit-o si i-am reconstruit sitele. Toba nu suna foarte tare. Din pacate alta metoda decat dalta, ciocanul si masina de gaurit nu exista de a scoate sitele. Tevile de egalizare sunt acele tevi care fac legatura intre galeriile de evacuare inainte ca galeriile sa intre in tobe. Daca o sa te uiti atent la alte motociclete care au tobe stoc, vei vedea ca galeriile (sau tobele) sunt unite intre ele de niste tevi.
  7. rat_jawa

    proiect virago

    la motociclete nu se verifica noxele la itp. Un sistem de evacuare prost conceput va afecta buna functionare a motorului (supraincalzire, consum de ulei ridicat, amestec prea bogat/sarac, etc). Este indicat sa nu maresti exagerat de tare diametrul tevii din care faci evacuarile, ideal ar fi sa mergi cu maxim 25% in plus fata de diametrul stoc. Deasemenea este indicat ca lungimea traseelor de evacuare de la fiecare cilindru pana la tobe sa fie, pe cat se poate egale. Un alt aspect important pt functionarea si reglarea corecta a motorului este ca sistemul de evacuare sa aiba tevi de egalizare a presiunii intre traseele de evacuare ale cilindrilor, chiar daca optezi pt mai multe tobe.
  8. rat_jawa

    proiect virago

    din evacuarea originala au ramas carcasa uneia dintre tobe si colierele care se prind pe cilindri. Restul, inclusiv sitele din toba sunt facute de mine de la zero
  9. rat_jawa

    proiect virago

    nu e nici un secret, voi face poza si la arcuri, imediat ce voi avea aparatul de fotografiat la indemna. Am iesit cu ea in niste probe scurte pe strada si se comporta excelent cu roata groasa pe fata. Din cauza ca am usurat motocicleta considerabil, manevrabilitatea este excelenta. Dragbar-ul este tipul de ghidon care este pe montat acum pe ea (foarte ingust siu aproape drept). ITP-ul este un obstacol la care nu am ajuns, dar vom vedea cand vom ajunge acolo :
  10. rat_jawa

    proiect virago

    pai nu am modificat nimic la transmisie, deoarece este un virago de 250. Saua, adica scheletul ei provine de la o sa care a facut canva parte din "completul" unui cal si pe care am intarit-o cu ceva fiare pe dedesubt. Ea se articuleaza cu o balama in partea din fata si se sprijina pe doua foi de arc de masina, din cauza asta pare ca sta in aer. Voi reveni si cu poze dupa ce definitivez suportul.
  11. rat_jawa

    proiect virago

    urmeaza stopul, care va fi montat exact deasupra numarului
  12. rat_jawa

    proiect virago

    motorul l-am vopsit cu o vopsea pt evacuari peste vopseaua originala, dupa ce l-am degresat. Nu sunt multumit de rezultat, in sensul ca deja se exfoliaza prin anumite zone, dar il voi revopsi la iarna de data asta in camp electrostatic, ceea ce implica dezmembrare totala. cu filtrul de aer conic necesita ceva reglaje deoarece merge un pic cam sarac (mult aer, filtru prea permisiv). Probabil ii voi pune un jiclor principal un pic mai mare sau un alt cui de dozaj. Asta ramane de vazut dupa ce se va merge cu ea.
  13. rat_jawa

    proiect virago

    da, si ala e facut tot de mine, dar ajutat de proprietarul lui, doar ca la el nu am muncit atat de mult ca la virago. Vor mai fi si alte modele, nu neaparat pe aceeasi linie, dar asta la iarna cand va fi mai mult timp ai subliniat in cateva cuvinte ceea ce am vrut sa scot dintr-o motocicleta relativ uratica, in forma originala. Dupa cum am spus mai sus, suspensia spate este cat se poate de functionala. Pentru cine doreste o poate incerca, cand ajunge la mare . Multumesc maxim pentru aprecieri
  14. rat_jawa

    proiect virago

    da! amortizoarele provin de la un scuter, si sunt proiectate sa functioneze cu capul in jos. Din experienta iti spun ca amortizoarele spate pot functiona in orice pozitie, din cauza ca spre deosebire de cele fata, ele sunt umplute complet cu ulei. Singura conditie ca un amortizor spate sa functioneze corect este ca fortele care apasa pe el sa fie, pe cat posibil, coliniare si opuse. L.E. prima optiune a fost sa construiesc un cadru rigid, dar avand in vesdere ca motocicleta este construita pentru sotia mea, am decis sa incorporez si suspensie pe spate. Daca te uiti atent o sa vezi doua bucsi albe pe partea de sus a telescoapelor. Ele sunt acolo din cauza ca suspensia era prea moale, si la hopuri mai serioase, aripa spate risca sa se loveasca de foile de arc ce sustin saua.
  15. rat_jawa

    proiect virago

    roata de fata a fost de 18 inch, ioar acum este de 15 inch cu 130 latime (defapt este cercul rotii spate impreuna cu cauciucul, montat pe butucul fata) ghidonul este cel original, si deocamdata nu mai am nici timp si nici bani sa ii fac altceva, dar intra la "TO DO LIST" pentru iarna urmatoare. Oricum, chiar si asa pozitia de conducere este una destul de confortabila, aproape ca iti vine unde trebuie. Multumesc pt aprecieri
×
×
  • Creează nouă...