-
Număr conținut
505 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
crow_metal
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
sweden-klippan
-
Carnet moto din
2002
-
Motocicleta
Ural Wolf, Hd Sportster 883. HD V-ROD
-
Numar Moto
sdo 778, ryu 097
-
Club
-Glidarna . Sweden
Informații profil
-
Motociclete detinute
izh , simson , mobre, cioacle etc
Vizitatori Recenți Profil
942 citiri profil
WHITE RAVEN's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Salut da, eu sunt prin Ängelholm
-
Domule Lantz inca mai am uralul in baza de donator pt v8, am folosit niste piese de pe la el )), multumesc de aprecieri ot munca mea; urmeaza sa mai pun poze cand or sa se mai lege piese pe el; momentan am cadrul sudat, urmeaza sa ii fac bascula simpla laterala( asa sa fie singurul v8 cu bascula laterala) rezervorul este si el gata , motorul este si el aproape gata modificat ... Dar acum sunt prins sa fac piulitele la furca si alte detalii care iau ceva timp! » Post actualizat in 02 May 2015 10:16 Procesul de piulitare a furcii
-
Potzi gasi motoare moto cu caluti mai multi de cat asta original, la o aruncare de injectie pe el il pot scoate lejer la 300 de cai, dar nu asta e tot, nu o sa gasesti niciodata un motor de moto cu cuplu de 300 Nm original, plus sunetul iar la doua motoare de moto impreuna, nu merci
-
Nu sunt, nu depinde numai de diametrul discului ci si de pompa, etrier etc. ei spun la teste ca trebuie sa franeze intre 0.7 si 1.3 G forta gravitaionala, asta a franar la 1,1 deci este ok, iar greutatea ei este de 425 kg cat o electra glide
-
Asta e a unui prieten.. Are aceasi structura ca a mea sau a mea ca a lui cu ceva midificari dar in mare e cam la fel
-
Pai nu este chiar asa de greu, daca respecti lista de materiale, suduri etc dupa manualul lor si Suedia este cea mai permisiva tara din punct de vedere al constructiilor de vehicole, exista un manual care il cumperi de la ei si dau absolut totul
-
Hehe salut domnu Jean
-
Lant o sa fie transmisia si tine e testat iar costurile pana la final cred ca o sa ajunga pe la 6000 de eur estimat, asta inseamna si inmatricularea, acum depinde de cat se poate construii in atelier;
-
Nu, este janta de masina cu de 9x18 cu bucut tras pe strung de mine
-
pai o sa fie alba defapt, in loc de crom o sa fie cuprata... ca baterie ajunge una de softail , cat despre pornit de abia la anu in primavara o sa fie gata cu totul , acum trag tare sa ii fac omologarea cadrului » Post actualizat in 18 Jan 2015 20:08 din capitolul aripa spate!
-
Motor V8 de Range Rover 3500 cmc, cutie in patru trepte adaptata de la Saab 96 de prin ani 60 cred, carburator Solex c45 dhh, si sper la 180 de cai si 400 Nm In fine destul de multa munca, creier prajit noapte de noapte si cam asta a iesit dupa o jumatate de an...
-
salveee itzi propun sa il faci cu un motor de rover 3,5l sau 4,2 are block de aluminiu iar cutia noi o sa foosim de saab 2 timpi v4, este cea mai scurta pe care o potzi gasi, daca vrei o cutie automata itzi recomand o cutie cvt de honda civic.. studiza problema in general daca vrei sa stii mai mult despre proiectul la care lucrez ma gasesti ca pana andrei pe facebook
-
Bravo asa este din ghidon si cum o faci!? Dezvalui tehnica, cineva va avea de invatzat ceva de la tine. Asta inseamna cultura de biker, nu sa sari cu oole intepate de viespi si sa iei peste picior pe uni si pe altzi din spatele tastaturii. Eu fac instructaj cu persoane din clubul meu pt a obtine permisul moto si crede-ma ca aici nu este usor sa il obtii, am mai spus colo colo dar nimeni nu sa aratat interesat in tara sa le povestesc cum o tara a reusit sa scada drastic numarul de accidente Si pana una alta,nu-mi scrie numele eronat, daca vrei sa nu ne luam la pwla reciproc si vrei sa pastram un ton matur in discutie....[/ quote] Ma iei cu luat la pwla asta inseamna ca nu ai cultura si respect de biker... imi pare rau pt nume , tastez de pe tableta si se intampla sa eronez cuv.
-
Spune-mi Andrian cand trebuie sa ocolesti un obstacol la o viteza de 100 km pe h la 10 m departare, cum dirijezi motoreta di corp sau din ghidon !? Si dupa itzi itzi spun si dece ii dau dreptate lu Zair care sa saturat sa vada lumea pe aici vb de initiative de stopat accidente cu iconitele pe sub sea carene etc.. dar nimic despre educarea motociclistilor. Apropo nu ma lua peste picior cu truismele de doi lei pt ca cred ca mai ai km si ceva cultura de biker de papat pana sa faci asta
-
Faina initiativa si merita laudata dar sincer ii dau dreptate lu Zair, mersul pe doua rotzi este superb atata timp cat ai capul pe umeri si ai o planificare a actiunilor la ghidon. Am vazut statiscile din Suedia unde si traiesc; in ultimi ani numarul moto a crescut cu cel putin 30 la suta dar rata accidentelor a scazut, dar asta sa intamplat prin reguli foarte clare si stricte referitoare la viteza, echipament, cursuri de risc s.a. lucruri care in Rom din pacate nu se practica inca. Baitul ala care iese din examen cu permisul in brate si se suie pe o racheta pun pariu ca nu stie decat sa isi tina echilibrul si sa jongleze cateva conuri; il atrage ideea de linie si de gaz in cilindri si poc cam asta a fost.