Sari la conținut

andrei00y

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.interactive-design.ro
  • Yahoo
    andrei00y

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki VN900
  • Numar Moto
    VN-05-VYL

andrei00y's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. eu am folosit asta: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_4085.html?Opendocument&land=GB dupa ce m.am speriat acum vreo 2 ani...si pot spune ca de atunci nu mai aud deloc... la mine s.a intamplat dupa mers mult prin praf, macadam...
  2. Inca o mobra de vanzare... /index.php?/topic/717421-vand-kawasaki-vulcan-vn900b-classic/&do=findComment&comment=3825055 Zic eu la pret ok...
  3. la mine circuitul pare oarecum simplu pentru ca alternatorul este in paralel cu toata instalatia si din el ies doar 3 albe si atunci eu am masurat doar pe cele 3 albe,si nu am rezultate bune, deci orice consumator in scurt tot nu afecteaza faptul ca alternatorul nu scoate nimic.... Dilema mea e ca din teste nu pot sa.mi dau seama daca e stator sau rotor...deci o rebobinare nu sunt sigur ca ma ajuta... Merci oricum
  4. salut sper sa gasesc aici pe cineva care mai da ceva idei, eventual cu ceva cunostinte de baza electrica, pentru ca m.am tot intoxicat cu tot felul de pareri de la asa zisii specialitisti in electrica de pe la noi, si unul mai dornic ca altul sa.l faca idiot pe cel dinainte. ideea este urmatoarea: bateria nu mai primeste curent deloc si anume pe borne nu da nimic, doar voltaj din baterie, si scade spre moartea bateriei. la verificare regulatorul pare ok, cu testul: rosu si negru cu cele 3 albe pe rand, pe rezistenta, intr.un sens 1 in altul vreo 500 pe scara cea mai mare. la voltaj la mufa generatorul voltaj 1...2...3 V(in loc de 30-40-50), deci oarecum ar fi alternatorul...doar ca alternatorul asta e f. scump...in jur de 800 E, ...deci mult....f. mult. pe stator in schimb se face verificarea pe o scara de 1 ohm, deci nu prea am aparat atat de fin, si cica trebuie sa dea valori intre 0.11 si 0.17...intre albe intre ele....aici nu prea pot sa.mi dau seama de nimic... apoi pe cea mai scara de ohmi....se masoara fiecare alb cu ground....si aici testul e trecut....asta ar insemna ca nu face masa fiecare bobina in parte. insa nu mai stiu nici un test edificator...si cat de cat mai aproape de adevar....iar dupa primul test(fara voltaj la borna regulator) nu stiu decat ca este alternatorul....care daca nu se poate sa.l masor....cu rezistenta aceea f. mica....nu stiu daca este stator sau rotor....si dupa ce ca mai costa 400 E(fiecare piesa) ma gandesc sa nu ma trezesc cu statorul cumparat....si mai apoi sa primesc vestea de la service....ca de fapt cred ca este rotorul....de la cine stie ce lovitura...sau bordura....sau accident.... iar legat de mesterii de pe la noi....sincer mi.e cam teama sa.l mai duc pe undeva....ca peste tot....din 10 idei scoase pe gura....3 sigur erau in contradictie cu ce mi.a zis cel dinainte....si nu de alta....dar mai mult ca sigur ca unii din noi am schimbat piese....care poate nu necesitau schimbare.....si mai ales in cazul de faza disperarea e mare...din cauza pretului daca are cineva alte idei de teste....sau din ceva experienta....dau multa bere
  5. Cred ca ma bag si eu....si nu va costa mult....100 euro la zi...pentru companie... Astept raspuns....va fac o rezervare sau nu???
×
×
  • Creează nouă...