Sari la conținut

Biker_X

EX+
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://-
  • Yahoo
    -

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Romania
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    Kawasaki
  • Numar Moto
    na
  • Club
    na

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DNEPR
  • Interests
    -

Biker_X's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Se poate face drumul de care ti-am zis (l-am facut PERSONAL cu piciorul acum vreo 3 ani) - in mare parte e drum forestier cu exceptia zonei "la table" unde nu presupune dificultati pe care un enduro sa nu le depaseasca. Drumul e foarte frumos, probabil te-ai ratacit tu, se mai intampla.... Ai mai jos harta si drumul marcat cu albastru. Data viitoare ia si o busola sau un gps ;-
  2. Aceeasi problema o am si eu la EL-ul meu. La relanti avea bataie dar in mers nu avea, si in special cand era scoasa din viteza si cu ambreiajul lasat (daca trageam ambreiajul nu se mai auzea). In timp (dupa vreo 3000 km) bataia s-a acentuat si am profitat de iarna sa desfac ambreiajul sa vad ce e pe acolo. Am desfacut ambreiajul si pare sa fie de la oala de ambreiaj. Oala de aluminiu face corp comun cu un grup de 2 pinioane (de fapt e prinsa cu niste nituri) dar s-a format un joc intre oala si pinioane (cred ca s-au largit gaurile de la nituri) si acum oala se roteste liber cu 3-4 grade fata de pinioane. Pe site la kawa astea sunt o singura piesa (vezi poza) si trebuie sa vad cat costa si de unde o iau... Daca stie cineva de unde pot sa iau piese de kawa l-as ruga sa impartaseasca informatia...
  3. Io am Nipru de 2 ani si sincer sa fiu l-am vazut si cu bune si rele. Acum il vand ca sa-mi iau un enduro, ca vreau sa ma dau pe munti(desi ma doare sufletul ca nu o sa mai am motor cu atas, le-as vrea pe amandoua daca s-ar putea) De cand mi-am luat moto am citit aproape tot forumul privitor la nipru, am invatat mecanica (pentru ca cel de la care l-am luat nu a fost un mecanic prea bun :-) si am ajuns la cateva concluzii: 1. Motorul e destul de simplu si usor de invatat si reparat; problema e ca sunt multi habarnisti care-si dau cu parerea si informatia utila este destul de greu de extras din poluarea informationala 2. Cred ca peste 70% din problemele de la nipre sunt legate de aprindere. Asadar, daca ai aprindere tranzistorizata nu te mai doare capu' (am constatat asta pe propria piele) 3. O a doua sursa de probleme o constituie carburatoarele si reglajul lor. E destul de dificil de reglat 2 carburatoare. Varianta cu un carburator nu este eficienta. Astea pot sa incinga motorul, pot sa provoace mers defectuos, etc. Solutie este de gasit un mester care ti le regleaza pt 2-3 sute de mii (sunt cativa care stiu dar nu vor sa spuna secretul) sau sa-ti pui carb japoneze. O data reglate nu mai ai probleme. Restul defectelor sunt derivate din astea doua. Odata rezolvate cele 2 probleme (aprindere si carburatie) motorul va functiona impecabil, va porni la prima pedala si te va duce oriunde fara nici o problema (Restul Niprului e foarte fiabil si nu o sa ai probleme - Nipru e practic un TANC). Si pretul la Nipre e mult mai mic decat la japo. Daca e sa cazi cu el (Doamne fereste) nu se va intampla la 200 la h si nici nu te va durea buzunarul ca la o japo. Si decat sa-ti iei o japo "cazuta" pe la 1000 euro(pt care nu o sa ai bani de piese, crede-ma) io zic ca e mai bun un nipru la mult mai putin. Daca vrei sa mergi solo si cu viteza ia-ti o japo dar nu vei gasi japo buna sub 3000 euro (suma care pt multi dintre noi e echivalenta cu mersul pe jos :-). Dezavantaje mai sunt prin faptul ca e destul de greu, si nu se preteaza la urcat pe munti si alte smekeri (mers pe o roata, etc.) Insa cu atasul si cu mersul inapoi poti sa faci smekeri ce nu le poate face nici un alt motor japonez ;-) Depinde de stilul tau si de ce vrei sa faci cu motoreta. Si de bani bineinteles :-)
  4. Din cate stiu eu de la scoala aluminiul de pe radiatoare nu se vopseste (ca nu se mai raceste dupa aia) ci se eloxeaza. Am dat cautare pe google dupa eloxare si am gasit un link de la niste baieti destepti http://www.rhc.ro/vademecum/vademecum.php?r=35&n=1& Numai ca nu stiu de unde se poate face rost de toate substantele alea ca o sursa stabilizata gasim noi
  5. Biker_X

    Vand

    Sunt interesat. scrie-mi la sileilie@gmail.com daca le mai ai. Thanks!
×
×
  • Creează nouă...