Sari la conținut

tensyon89

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.empirepc.org
  • Yahoo
    tensyon89

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    gaesti dambovita
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    HONDA CBR 1000F
  • Numar Moto
    IF 01 YFG
  • Club
    CBR 1000F-istilor

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MOBRA ,HONDA PANTHEON 125

tensyon89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da este primul meu motor,dar nu inteleg de ce altele la fel ca a mea sta perfect la relantii dupa ce iese de pe soc ,mie imi pornea tot asa greu si innainte sa le reglez (cel de la service a zis ca erau dereglate doua cate doua,nus ce aparat a folosit pt reglarea lor)am observat ca daca pun benzina in cilindrul 1 cu o seringa porneste imediat la orice temp
  2. a mea nu are pompa de benzina e prin cadere,nu are nici macar suportul pt pompa,am curatat toata instalatia de alimentare ,face la fel
  3. nu porneste la rece fara soc ,socul merge pt ca dupa ce porneste se tureaza ,daca dau de soc in sus scade turatia si tot asa.Ce am facut azi am ordinea fiselor 1-2 si 3-4 e numerotata fiecare fisa,si am pus 1-3si 2-4 se simpte o diferenta foarte mica la acceleratie,cum tre sa fie ordinea?
  4. SAL! BAIETI,problema la pornire la un cbr 1000f an 93 motor sc25 la rece porneste nasol.adica porneste la primul buton pe orice ger dar sta 4 sec pornit si se opreste si dupaia tot la fel de vreo 5 ori parca nu se alimenteaza + ca nu prea tine relantiul fara soc.A dus-o la service si mi-a reglat carb si supapele si poneste exact ca innainte doar ca merge mai rotund,cel de la service mi-a zica ca asa e normal sa porneasca ,dar nu cred.Poate il stiti se numeste Mihai cred ca e avocat sta in targoviste participa la curse in toata europa,are si un frate.Care credeti ca ar fii problema??
  5. am umblat la carb la nivelul de benz si am curatat jiglerele infundate,nu mergea de cand l-am luat! Mesaj completat de cand l-am luat am observat ca pe furtunul de evacuare al gazelor din chiuloasa scoate un fum albastru si mai curge si ulei,sa fie dusa compresia si sa porneasca greu?
  6. M-am exprimat gresit,intra 2 lame de ras intre culbulator si supapa
  7. L-am verificat,jocul e bun la ambele supape,are cam 2,5-3mm,cateodata mai da si rateu pe carburator.
  8. Salut!Am o problema cu cun scuter 49 in 4 timpi,porneste greu la cald si la rece,dau la automat dar nu se ineaca bujia,am desfacut carb si l-am curatat am suflat aer in el si tot asa face,la relanti mere neregulat ,cateodata mere f bine,o opresc si dupaia porneste greu si numai accelerata,scuterul e chinezarie!!! Multumesc!
  9. inseamna ca e dus intinzatorul si lantu ca face si cand e calda,cat ulei consuma cbr 1000f la 1000km sau la 3000-4000 Mesaj completat SALUT! acu 1 sapt am fost cu ea la service si am sincronizat carb.Acolo la service mi-a pornit la primul buton fara soc,pe la jumatatea drumului spre casa a ramas turata la 4000 ,am invartit de surubul pt reglarea acceleratiei si a ramas la 1400.Si acum nu mai porneste decat cu socul si la al doilea buton,care ar fi prob ca la service merea perfect? Mesaj completat Salut!Am o problema cu cun scuter 49 in 4 timpi,porneste greu la cald si la rece,dau la automat dar nu se ineaca bujia,am desfacut carb si l-am curatat am suflat aer in el si tot asa face,la relanti mere neregulat ,cateodata mere f bine,o opresc si dupaia porneste greu si numai accelerata,scuterul e chinezarie!!! Multumesc!
  10. si cat tine cu zornaitul ala asa,a mea cred ca are cel putin 20 000km,cat o sa mai tina distributia?
  11. treaba e ca nu mai pot sa o pornesc ,cum o pornesc? Mesaj completat salut ! baieti , ce simptome are atunci vand compresia e slaba,consuma ulei,porneste greu la cald si la rece? Mesaj completat care e cauza acelui zornait nasol intre 2000 si 3000 rpm ,la mine se aude cand e calda pe la 80 grade cand e rece nu se aude,o fii intinzatorul ,da ma gandesc ca altceva ce sa fie?
  12. eu am umblat la surubul 1 de reglaj din simplul motiv ca clapeta de acceleratie nu inchidea bine si am umblat la surub pana cand se inchidea perfect ,sa fie dereglate din cauza asta nu mai spun ca imi ramane turata si da rateuri
  13. bujiile sunt maro ,si dupa ce dau de 3-4 ori la automat bujiile sunt perfect uscate ,am incercat intr-o zi sa-i bag benzina cu seringa in cilindrul 1 ai a pornit imediat dar a mers doar cu ce i-am bagat,si asa cand dau la automat ea porneste imediat dar sta pornita 2 3 sec
  14. deci am incercat sa o pornesc cu furtunul de vacuum astupat sa nu traga aer pe el,am scos si furtunul de la alimentare ,am incarcat bateria bine am spalat bujiile .leam incins la aragaz (bujiile nu au nici 20 km) si am incercat sa o pornesc cu benzina din carb dar tot degeaba ,ea da sa porneasca dar nu porneste . Mesaj completat din ce cauza nu se alimenteaza motorul cand e rece,incerc sa o pornesc si porneste cum o ating dar merge 2 sec si se opreste si face asa de mai multe ori pana porneste (soc full si fara aceleratie) mentionez ca am dat carburatoarele jos sa le curat ,am desfacut fiecare cui pontou si am curatat sita de deasupra lor ,si face tot la fel ,am mai observat ca inainte sa o pornesc daca o tin accelerata si o pornesc sta pornita putin mai mult
×
×
  • Creează nouă...