Sari la conținut

diaconescu.andy

INACTIV
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Petrosani
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW f650
  • Numar Moto
    hd 08 vda

diaconescu.andy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. am si eu o intrebare...la cati km trebuie sa schimb uleiul la motor. am un BMW f650 din 94. acum am in el motul 15W50 si am facut 4500 km. mentionez ca nu sunt genul care tureaza motorul ca nebunul. va multumesc!
  2. Probleme, probleme... cea mai mare problema a ta este ca esti un copil rasfatat la care tata i-a cumparat motocicleta mult prea prematur. Te plangi ca esti luat la misto..ca e un forum sau o tara de (cuvant urat). Si aici ai inteles gresit: oamenii astia de pe acest forum ajuta mai mult decat te astepti (eu nu am fost nici macar o data dezamagit, chiar am fost placut impresionat) insa problema ta e greu de privit cu serozitate...de aici si problema cu mistocareala...dupa cum zici si tu problena... un sfat util spune-i la taicatu ce ai facut si poate te pedepseste pana iti iei permisu. asa e cel mai bine. amandoi sunteti inconstienti, dar mai ales taicatu.
  3. am facut rost de redresor. imi spuneti va rog cum sa verific daca este bun, sa nu imi stric bateria. dupa ce o montez si pornesc motoru', cum verific daca o incarca corect? va multumesc!
  4. acum ceva vreme am ramas fara curent cand am apasat butonul de start. de atunci nu mai porneste decat impinsa. opresc motorul, am curent, apas butonul de start, se aude un tacait ca de la releu si iar raman fara curent. aveti idee ce poate sa aiba? cineva mi-a spus ca s-a dus bateria (stiam ca viata lunga nu mai are - a fost reconditionata de mine). am cumparat alta si are acidul separat. dupa ce ii pun acidul trebuie neaparat incarcata la redresor? in cartea ei scrie ca trebuie 2 ore. daca nu o pun la incarcat (nu am redresor) are ceva curent sa porneasca motorul si mai ales am vreo sansa sa scad viata bateriei daca nu o incarc? va multumesc!
  5. ieri mi-am spalat motoru la spaltorie. a pornit perfect. merg cu el vreo 80 km in care am avut vreo 4-5 opriri...nici o problema. ajung la destinatie, stau, cand vreau sa plec...nimic. ledul de la neutral lumina slab, iar cad dadeam sa pornesc murea curentul. scot cheia, pun din nou contactul la fel. imi sugea tot curentul instantaneu. o pornesc impinsa. pe drum am mai incercat sa o pornec la buton...la fel. ajung la garaj, opresc motorul si aveam curent (mergea si farul si semnalizarea). nu am mai incercat sa pornesc sa nu imi goleasca iar bateria....am lasat-o in speranta ca se va usca si va porni normal. intrebarea mea: ce ar putea sa aiba? presupun ca un scurt, insa ce ar trebui sa fac? se va usca singura? trebuie sa desfac mufele sa caut apa? sa mai incerc sa o pornesc? si mai ales exista posibilitatea sa fi sctricat ceva la ea? va multumesc!
  6. am si eu o problema, poate ma poate ajuta cineva cu o idee. becul din spate (pozitie si frana) mi se arde f des. am avut surpriza sa il vad ars si dupa jumatate de ora. alta data m-a tinut cateva saptamani. se arde ba pozitia, ba frana, ba amandoua. sa am cava probleme cu curentul? atunci s-ar arde si alte becuri, presupun, nu doar acelasi. sa fie becurile de asa proasta calitate? mentionez ca nu am gasit bec de aceeasi putere ca cel initial(care m-a tinut un an si ceva de cand am motorul) si am pus de masina. ar trebui sa caut o firma anume sau anumite specificatii pentru becul de care am nevoie? va multumesc!
×
×
  • Creează nouă...