Sari la conținut

vali.r

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Radauti SV
  • Motocicleta
    BMW R 1200 GS
  • Numar Moto
    SV67RRV

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki VZ800, Honda Transalp 650, BMW R1200GS

vali.r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut! Caut o mufa alimentare pompa benzina sau releul regulator defect complet cu mufa pentru r1200gs modelul 2004-2007 sau un cablu de bypass. Stiu ca se gasesc pe siturile chinezesti cu pretul in $ , nu ma complic, doar daca se gasesc la noi in tara. Multumesc!
  2. Multumesc Belbody, imi pare rau in legatura cu Transalp forum, acum inteleg de ce nu am reusit sa ma inregistrez, eram nerabdator sa vad documentatiile tehnice.
  3. Salut , Sunt Vali din Radauti, de o luna posesor al unui transalp din 2000. Am avut un marauder de 800, cu regrete l-am donat pe bani doar pentru ca nu stia sa mearga si pe forestiere. Astept sa ne cunoastem la vara pe dealuri. http://www.bikepics.com/pictures/2049802/
  4. nu, nu ma grabesc la desfacut motorul, asta este ultima solutie, ideea mea este ca nu am avut nici o problema cu ambreiajul pana la schimbarea uleiului, problema a aparut imediat ce am schimbat uleiul si am citit pe acest forum ca au mai patit-o si altii din cauza uleiului, eu am schimbat cu alt ulei decat cel ce este folosit de obicei la marauder 800, este posibil ca uleiul sa fie foarte bun dar cred ca nu este ok la motorul meu si voi folosi ceea ce este probat, sigur. Multumesc pentru documentatii ! Mesaj completat S-a rezolvat, era cablul cei 2mm de joc al levierului, nu pot sa-mi dau seama cum s-a strans din reglaj, contrapiulitza de siguranta era stransa destul de tare, ai avut dreptate chrystyanyty, multumesc !
  5. salut, am verificat mansonul este ok, am mai dat drumul la reglaj, cablul este aproape lejer, tot la ulei ma gandesc si sper saptamana asta sa-l schimb
  6. ieri am facut o tura si abia dupa 20km de rulaj apare problema, la rece nu se simte nimic, am cautat aici pe forum si am gasit cauza, uleiul este de vina, am dat search si am gasit pe cineva care a patit acelasi lucru uite linkul aici : /index.php?...eiajul&st=0 Omul a fost amabil si mi-a explicat cu lux de amanunte, mi-a luat o piatra de pe inima, deja ma gandeam la o magie financiara pentru a cumpara setul de ambreiaj care ajunge pe la 138 E pe Louis. Uleiul este Procycle 10W40 semisintetic si saptamana viitoare il dau afara
  7. 33000, asta ma ingrijoreaza si cred ca trebuie sa-i cumpar un set de ambreiaj+ garnitura de la capac,
  8. salut, am un marauder model 98, l-am cumparat anul trecut, i-am schimbat uleiul 10W40 semisintetic, la aproximativ 70-80km/h daca ii dau gaz brusc apare o usoara crestere a turatiei (in gol) doar putin, asa ca la o cutie de viteze hidramata este clar ca patineaza ambreiajul insa nu-mi dau seama daca uleiul este de vina sau discurile de la ambreiaj sunt uzate, de fugit fuge cu draci, la plecarea de pe loc trage tare nu da nici un semn de alunecare la ambreiaj, vreau sa intreb cine poate sa-mi dea o idee.
×
×
  • Creează nouă...