Problema este destul de complicata si din alt punct de vedere cum ar fi al importatorilor care au multi bani investiti in stocuri de ordinu sutelor de mii de euro care in cazul publicarii unei astfel de legi ar cam trebuii despagubiti si + atatea bussinesuri inchise atatia someri s.a.m.d.
Insa una din cele mai mari probleme sunt cu faptul se confunda ATV-ul cu quad-ul si tot asa. In general atv-urile se inmatriculeaza iar quad-urile nu pt ca: quad-urile sunt strict pt of-road sunt mult mai zgomotoase mai puternice,nesigure etc
O alta problema ar fi cu inmatriculatu, legea spune ca ce depaseste 17 kw nu se inmatriculeaza iar ATV-urile gen YAMAHA,HONDA,BOMBARDIER etc toate depasesc si ce fac oamenii, in principiu ar trebuii sa-ti limiteze puterea dar e cam nasol sa dai 12000 de coco pe un RENEGATE si sa mearga cu 50-60km/h si sa nu poti merge cu el pe strada si atunci actele ies pe 17kw iar el are 40kw si te costa in jur de 1000-2000 coco dar autoritatile ???
Iar o altaproblema si cam cea mai serioasa este cu mentalitatea romanului:tot romanu vrea atv acu el nu stie ce e ala, stie ca are 4 rotii si strange bani sa ia atv lu fisuu de 5,6,7 anii ca are vecinu,si se duce la primu sowroom sau mai degraba in targ si vede atv de copiii,uaaauuu misto dar el nu intelege ca acea masinarie are de obicei motor de 110cc de 2 ori mai mare ca un scuter si ca se rastoarna la 3km/h si ca prinde cam 60km/h si il cumpara cu 18 mil lu fisuu care in secunda doi dupa ce nu se mai uita tasu la el coxxxxx, si apoi vrea si tasuuu sa mearga cu atv-ul dar el nu intelege ca este prea mic pt el si il face acordeon iar dupa maxim o saptamana isi rupe fisu gatu ca saracu copil la 5 ani ce sa stie el ce e aia 60km/h.
O alta problema este cu inchiriatul:se duce nea GH cu nevasa la munte si vrea sa se dea cu atv-ul ca sa ii arate lu nevasa ce breaz este el si inchiriaza un atv si eventual i se da si 2 casti ca este suficient si il intreaba omul pe GH, ai mai mers cu atv-ul GH raspunde DAAAAAAAA ok atunci semneaza aici si play.Dupa 1km GH vrea sa coboare o panta dar el nu stie ca pantele si rampele se abordeaza duar drept si se rastorna cu tot cu nevasa si cade atv-ul pe ei si ii face praf de cheama astia SMURDU si tot degeaba.
O alta problema este cu cele care nu se inmatriculeaza dar la primarie merge,nu stiu de ce , iar acolo avem o problrma grava pt ca acele atv-uri nu degeaba nu se inmatriculeaza findca ori nu au semnalizari ori sunt de copii cica ori etc si atunci ganditiva asta in cazul cand nu ati dat de ei pe strada cum este sa iti vireze unu stanga fara sa semnalizece ca nu are cu ce dar el are numar de primarie.
Sunt fuarte multe de spus si discutat,eu nu cred ca asta este rezolvarea problemei interzicerea ci ar trebuii noi sa ne mai civilizam si sa fim mai prudenti si mai repectosii in trafic. De curand sunt si motociclist si la prima plimbare am avut un mare soc intrucat in 2km am evitat 8 prosti sau vorbitor la volan sau nesimtiti care dc au gip sau basculanta au prioritate, si eu am gip dar nu am tot timpul prioritate,iar dupa mai multe pimbarii cu motocicleta am ajuns la concluzia ca daca ar fi toti soferii si motociclisti ar fi fost mult mai putine accidente dar asta este.
Iar pt cei de mai sus,ar trebuii sa se mai gandeasca ca astia in ritmul asta ar putea interzice si furnicile dar atv-urile sau motocicletele ce sa mai spun de carute care ar trebuii sa dispara si nu ca nam avea lege dar cine sa o aplice.
Eu sunt posesor si de scuter si de atv si de motocicleta si de masina si toate au farmecul si utilitatea sau necesitatea lor asa ca sunt impotriva acestor legi pt ca nu vor rezolva problema, pt ca peste 30 de ani vom merge cu avionu personal atunci ce mai fac iar referitor la interziceri trebuia sa o fi facut legea de la inceput nu dupa ce sau vandut 100000.