-
Număr conținut
22 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Yahoo
cristianciobanu_9
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2004
-
Motocicleta
Buell Ulysses XB12X
-
Numar Moto
B- 17 EXR
-
Club
-
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzuki GZ 250Buell Ulysses
ciocris's Achievements
Newbie (1/14)
-
Este adevarat ce spui si as mai adauga un aspect si anume ca in unele cazuri e recomandata schimbarea suruburilor vechi cu altele noi. Am aflat acest aspect citind unele proceduri service scrise intr-un manual mai vechi de Buell Lighting unde scrie clar ca nu ai voie sa pui aceleasi suruburi vechi. In plus exista mai multe feluri de Loctite diferentele sunt legate de temperatura la care trebuie sa reziste dar si la forta cu care fixeaza surubul. Si in functie de caz se folosesc cele mai potrivite. De exemplu mie mi s-au slabit suruburile de fixare a cricului si am pus un metal lock de la Bison care nu a tinut datorita temperaturii ridicate fiind situat linga toba. Produsele Loctite le gasiti la SKF romania, si cred ca sunt de cea mai buna calitate.
-
Multumesc pentru incurajari Tik si sper sa nu ai niciodata probleme de acest gen. De curind am ramas si eu fara curea si stau cu motorul de aproape o luna pe dreapta. Sper sa ne revedem si sa mai facem cite o tura impreuna anul viitor.
-
Dupa o lunga perioada in care nu am mai scris nimic dim motive diverse revin cu informatii noi despre motor referitoare mai ales la unele probleme care au aparut pe parcurs si marturisesc ca nu m-am grabit sa scriu nimic datorita faptului ca nu am vrut sa ma grabesc sa trag unele concluzii. Am incercat sa las timpul sa lamureasca lucrurile pentru a trage cele mai clare concluzii. Deci au aparut destule probleme la care poate nici nu m-as fi putut gindi si anume: - discurile de ambreiaj au cedat pe la 7000 km parcursi si au fost schimbate ca si consumabile ( deci platite) - a aparut o scurgere de ulei pe la garnitura capacului de cilindru din spate al motorului care chipurile a fost schimbata (in garantie) dar problema nu s-a rezolvat. - unele suruburi de la scutul esapamentului au disparut in mers dupa prima revizie. - apoi a cazut ventilatorul de racire a motorului schimbat si el in garantie -dupa 10 000 km parcursi a cedat rulmentul stinga al rotii spate ceea ce a afectat si placutele de frina spate care au trebuit schimbate ( toate contra cost nu am inteles foarte clar de ce) Preturile acestor "consumabile" au fost foarte mari ca de altfel toate reperele care sunt aduse prin reprezentanta. Dar asta cred ca e deja o politica in Romania. De exemplu rulmentii au costat de 5 ori mai mult decit rulmenti de acelasi tip luati de la SKF Romania care sunt fabricati in Italia fata de cei "originali" facuti in Taiwan. Dar probabil ca cei originali trebuie sa tina mai mult decit cei de la SKF desi nu mai mult de 10 000 km. In acelasi timp interventiile la motor au durat foarte mult datorita unor lucruri care tin de reprezentanta si de faptul ca o piesa poate sa ajunga si in 2 saptamini mai ales daca e pe garantie. In acest timp am fost lipsit de motor mai bine de 1 luna si jumatate in total. Va las pe voi sa trageti ce concluzii doriti. In orice caz lucrurile nu vor ramine asa. Sunt hotarit sa fac unele demersuri astfel incit pe viitor lucrurile sa mearga mai bine si pentru mine dar si pentru alti posesori de motociclete Buell. Am crezut in buna credinta si am avut suficienta rabdare dar cred ca m-am inselat. Cred insa ca timpul va face ca unele aspecte cu privire la service in Romania sa se mai schimbe in bine. Insa lucrurile nu pot veni de la sine. Trebuie ca noi cei care avem motoare sa incercam sa ne implicam mai mult. Ce pot spune dupa toate acestea este ca marca Buell este un motor care necesita un service atent si competent. Este un motor care trebuie tinut sub observatie permanent si controlate si refacute o serie de reglaje care din diverse motive trebuiesc facute mai des poate decit un motor care circula in Germania sau SUA. Trebuia ca cei care poseda un astfel de motor sa incerce sa-l cunoasca cit mai bine si sa-i inteleaga anumite aspecte. Exemplu ( faptul ca discul de ambreiaj a cazut atit de repede mi-a fost explicat ca ar fi datorita faptului ca reglajul la maneta ar fi fost necorespunzator si atunci cuplajul nu ar fi fost total, deci frecari mai mari etc.; e posibil sa fie asa). Este bine sa citim un manual de service unde sunt descrise toate procedurile. In ciuda acestor lucruri si intimplari nu pot sa spun ca imi doresc un alt motor si cred in continuare ca Buell-ul poate fi un motor excelent daca este intretinut si servsat ca la carte.
-
Felicitari pentru alegere si bun venit in rindul posesorilor de Buell. Eu am deja ceva experienta acumulata cu motorul meu si pot spune ca sunt plusuri si minusuri dar sunt inca optimist. Daca ai nevoie de unele informatii iti stau la dispozitie.
-
Sper sa nu am asa ghinion. Totusi nu cred ca un cadru nou poate costa atit de mult cum sustii. E totusi o bucata de metal. Dar chiar si un cadru din otel care se poate indrepta nu va mai fi lafel dupa un accident de acest gen. Si cred ca ar trebui sa faci intradevar niste imprudente cu motorul ca sa poti sa patesti asa ceva. Sigur ca daca esti genul de endurist care e obisnuit cu caderile si nu prea te feresti de asa ceva cred ca nici un motor nu-ti rezista prea mult. Mi s-a intimplat sa ma aflu in situatiia in care sa imi taie calea o masina in oras si sa frinez de urgenta si pot sa spun ca am avut senzatia ca a inghetat motorul in loc. Asa ca daca iti adaptezi viteza la trafic si conditiile in care te deplasezi cred ca poti sa iesi cu bine si fara incidente din aceste situatii. Pot sa spun ca am scapat motorul pe ambele parti e adevarat ca nu aveam viteza si tampoanele de cauciuc si-au facut datoria perfect. Nu am gasit un semn pe motor. Daca mai pun si genti laterale va fi si mai bine. Imi pare rau ca nu-ti merge GS-ul dar poate ca vei reusi cit de curind sa il pui la punct. Eu mai merg si acum cu motorul si cred ca o sa merg toata iarna daca e uscat, ocazional si pe distante scurte. Am minere incalzite si asta ajuta mult. Numai bine! Multumesc. Intradevar suna bine dar cind mergi pe el suna si mai bine. Sarbatori fericite!
-
Multumesc si eu pentru aprecierile tale si ale celorlalti. Cred ca e important ca fiecare dintre noi sa scrie despre lucrurile pe care le cunoaste si cit mai obiectiv si impartial poate pentru ca si altii care nu cunosc acele lucruri sa beneficieze de experienta noastra si astfel sa poata sa faca la un moment dat o alegere cit mai potrivita pentru ei. Cei care au motoare Buell sau se gindesc sa-si ia, pot sa-mi scrie si sa ma intrebe despre motoare si despre optionale si le voi raspunde cu placere. Este una sa faci o comparatie intre doua motoare si altceva sa citesti si sa cauti informatie despre un motor pe care il ai deja in curte. Exista o multime de accesorii si pentru Buell. Exista chiar si un chit pe lant care sa poata fi pus in locul curelei atunci cind vrei sa faci un traseu foarte dificil si sa ai mai multa incredere desi eu nu as schimba cureaua. M-am obisnuit cu acest cuplaj care e mult mai placut la condus. Sarbatori fericite!
-
Nu eram eu, era Gerorge care si-a luat un Buell Ulise din 2006 chiar de curind. Ne-am cunoscut de curind si cred ca vom inchega un mic grup Buell. Ulisele nu e un enduro si cind am zis ca e un allroad m-am referit la faptul ca poti aborda orice fel de drum (batatorit), sau carare, dar nu tot terenul. Si mai conteaza si vremea ca daca ploua nu stiu ce motor s-ar descurca in orice situatie. Merge bine pe pietris , pe pamint uscat (nu umed) sau pe iarba dar nu dimineata cind e roua. Am urcat pe niste dealuri cu el si am mers prin padure fara probleme pe tot felul de carari. Motorul are multe posibilitati totul este sa il conduci cu incredere si vei putea face multe cu el. Daca esti mai mult prudent si conduci cu aualeu in suflet mai bine stai pe sosea sau si mai bine acasa. Dar cred ca e valabil la majoritatea motoarelor acest lucru, cu cit iti cunosti mai bine motorul cu atit il conduci cu mai multa incredere si reusesti sa faci mai multe cu acesta. Nu cred ca poate fi incadrat in gama naked datorita gardei la sol a suspensiilor si a pozitiei de mers. Un naked e un motor de viteza necarenat (pozitia e mai aplecata) din cite stiu dar nu sunt un expert in asemenea termeni. Buell-ul are ghidon inalt ca la touring enduro. Nu cred ca praful sau pietrele pot afecta cureaua dar imi rezerv si acest risc. Voi cumpara o curea de rezerva pe care o pot schimba in teren cu usurinta. Multumesc pentru aprecieri.Si eu sunt de parere ca are un design deosebit si un sunet interesant. Inteleg ca mergi pe un BMW 1100 GS. As fi curios sa fac o comparatie cu BMW dar nu cunosc pe nimeni care sa aiba unul. Cred ca nu sunt diferente mari intre BMW si Buell. Marturisesc ca initial am vrut sa merg pe BMW1200 GS dar nu stiam nimic de Buell Ulise la acea vreme. Numai bine!
-
Maxim 6500 ture. Pot face si motoare de rachete din cite am auzit dar cred ca le place mult motorul in v la motocicleta. Arata si mai bine. Probabil ca nu le place biziitul ca de albinuta al motoarelor cu turatii mari ci unul mai barbatesc de motor Harley. Oricum stai linistit ca si japonejii fac motoare bune si mai ales ieftine. Beleaua e ca te costa mai mult cind se strica. Asta e o politica veche la japoneji valabila si la masini. Referitor la curea, cu scuipat. Adica ii mai trag cite o flegma din cind in cind sa nu se deoache si o schimb la 60 000 km pentru ca se face urita si strica aspectul motorului. Si pentru asta nu trebuie sa ma duc in service, pot s-o fac si pe marginea drumulu. Dar tu de cite ori ungi lantul ala pe sezon? Daca mergi numai pe timp frumos la plimbare pe sosea atunci nu ai probleme dar sa faci comuting prin Bucuresti toata vara cind primarul uda strazile zilnic dar fara sa le spele. Sa te vad atunci cum iti intretii lantul. P.S. Sarbatori fericite la toata lumea moto!
-
Da cred ca e adevarat pentru ca motorul e reglat pentru Euro 3 dar nu ma deranjeaza. Oricum e foarte sprintena. Sigur ca se pot obtine mai multi cai prin diverse modificari dar eu ma multumesc cu ea asa deocamdata. Pretul este undeva la mijloc dar si fiabilitatea e mai buna si intretinerea mai usoara. E un pret pe care il platesti pentru aceste lucruri comparativ cu BMW unde platesti in plus si marca. Buell-ul e un motor mai diferit cu un caracter aparte cred eu. Cred ca exista si alte motoare cu caracter dar sunt putine. Cind alegi un motor trebuie sa te gindesti la toate aspectele nu numai la citeva si nu pretul trebuie sa fie criteriul principal deoarece la un moment dat poate deveni frustrant. Cred ca pentru fiecare dintre noi exista ceva care sa-i satisfaca cele mai multe dintre preferinte. Trebuie doar sa cauti pina gasesti. Multi spun ca Buell-ul are prima treapta prea inalta si ca simt nevoia unei viteze in plus( a sasea). Cred ca pentru Romania e foarte bine asa. Nu avem deocamdata autostrazi bune unde poti merge cu peste 200 km/ora cu riscuri minime. Iti multumesc pentru urari si iti doresc lafel si tie. Sper sa poti incerca si tu una cit de curind pentru ca s-o auzi e numai jumatate din ce poti sa simti.
-
Imi pare bine ca nu sunt singurul care observa aceste aspecte la Buell. Dar sa mergi cu un Buell si sa accelerezi si sa asculti zgomotul acela pur si simplu iti da forta. Ceea ce imi place la Buell (caracterul street fighter) dar si potentialul acestei motociclete. Practic ai doua motociclete inrt-una. Adica poti aborda si trasee dificile de drum cu foarte multa usurinta in manevrare chiar si la viteze mici. Poti face unele imbunatatiri destul de usor si cu costuri moderate. Exista accesorii destul de multe si interesante care aduc imbunatatiri . http://www.buellerparts.com.au/index.php http://www.americansportbike.com/shoponlin...show/buell.html http://www.ironmachine.com/ http://www.trojan-horse.co.uk/ Cred ca cei pasionati de un anumit domeniu pot face lucruri deosebite si Erik F. Buell este unul. Fara el marca Buell nu ar fi insemnat mare lucru. Iti multumesc pentru urari si iti doresc drum liber fara probleme.
-
Deocamdata sunt in teste cu consumul si autonomia. Cert este ca motocicleta are tendinta sa te provoace la accelerari rapide si manevre foarte sprintene ceea ce duce si la un consum mai mare. Am folosit benzina cu cifra octanica mai mare (Carera 100 de la OMV) si consumul in oras mi s-a parut mare. Dar recent am citit despre benzina si cifra octanica si sfatul expertilor e ca nu cifra octanica ajuta la consum ci la felul cum se aprinde benzina in motor. In acest moment bag benzina de 95 si vreau sa vad daca e diferenta. Ce am constatat pina acum e ca motorul merge mai bine si porneste bine la frig. Singurul dezavantaj este cind dai gaz este o ideee (abia perceptibil ) mai lent. Insa din ce am citit motorul este reglat pentru benzina de 95. Deci cred ca si consumul va fi diferit fata de benzina de 98. Oricum autonomia e peste 200 km (fara rezerva) dar din ce am citit pe testele de comparatie consuma mai putin decit majoritatea motoarelor din gama adventure incluzind BMW 1200 GS, cred ca pina in 6 l /100km. Galeriile din dreapta deranjeaza numai in trafic si la mersul prelungit in viteze mici pe canicula. Daca porti pantalon scurt e deranjant insa daca ai un pantalon de piele sau cordura e ok iar dupa un timp te obisnuiesti foarte bine ( eu in trei luni de mers mai ales prin traficul din Bucuresti nu mai simt deloc caldura de la tevi). Exista si un remediu (un air scope) pentru partea dreapta ca si accesoriu care ajuta si la racirea motorului si automat la declansarea mai intirziata a ventilatorului care deobicei functioneaza cind esti prins in trafic. Oricum este un motor de touring si nu de comuting desi eu am circulat cu ea mai mult in oras din cauza serviciului (nu am putut pleca in concediu), si deci la drum nu mai simti caldura de sub scaun sau de la tevi. Ce am vrut sa spun e ca in perioada asta a anului aerul cald care circula pe sub sa te ajuta mai ales in oras. Desi greu de crezut acest motor e foarte bine gindit si echilibrat din toate punctele de vedere. Se vede ca cine a lucrat la proiectarea acestuia a beneficiat de multa experienta proprie pe motoare. Forma este gindita astfel incit sa fie suplu si sa te protejeze cit mai bine la cazaturi cu stricaciuni minime la accesorii. Am avut ocazia sa o scap la viteze mici (aproape de pe loc) pe ambele parti deoarece nu am experienta pe motoare inalte eu avind 1,68m inaltime.Tampoanele laterale din cauciuc si-au facut datoria si nu am gasit nici macar un semn dar nici nu am fost strivit la picior de vreo proeminenta a motorului sau sasiului. In ciuda faptului ca nu e carenata protectia picioarelor la vint e buna datorita ,cred ,a doua deflectoare care se afla pe furca si caldurii de la motor care ajunge putin si la picioare insa tevile de evacuare sunt imposibil de atins cu piciorul in mers sau la vreo cazatura, sunt mult prea in fata. Nu cred ca vei avea probleme cu caldura excesiva vara pe drum la o viteza peste 30 km/h. Disconfortul poate aparea in trafic mare in oras cind e vara (luna august) dar nu e atit de greu de suportat. Daca inveti cum sa circuli in oras atunci totul va fi ok. Adica sa-ti alegi trasee cu benzi mai putin inguste si mai multe si sa sti sa te strecori printre masini si aici ai cel putin un avantaj ca ghidonul e suficient de inalt ca trece peste oglinzile limuzinelor. Cu service-ul am avut doar un singur contact la revizia de 1600km si a fost ok. Am avut si gratuitate la manopera. Motocicleta a fost pusa pe tester sirezultatul testului a fost ok. Supapele motorului se regleaza automat printr-un sistem hidraulic ceea ce reduce timpul interventiei.Am inteles ca exista posibilitatea sa achizitionezi acest program care poate fi folosit pe orice computer si sa-ti faci testul acasa. Si mai exista programe pentru tuning motor dar aici trebuie sa te pricepi. Accesorii exista foarte multe si interesante si preturile sunt mai mici in comparatie cu BMW cu mult dar trebuie luate in considerare si taxele vamale deoarece vin din state. Oricum preturile sunt mai mici dar depinde cum le comanzi direct sau prin reprezentanta. Este adevarat ca nu e atit de inalta cum e BMW800 GS sau 1200 GS resp. adv. si asta e motivul principal pentru care am optat in favoarea Buell. Dar am constatat ca si centrul de greutate e mult mai jos si ajuta enorm. In locul rezervorului de benzina se afla filtrul de aier care e foarte usor, iar benzina se afla in cadru si asta se simte. Nemai punind la socoteala distanta scurta intre cele doua roti care mareste manevrabilitatea la schimbarea rapida a directiei de mers. Nu am prieteni cu KTM sau BMW dar sper sa-mi fac cit mai curind si sper sa fac si o comparatie cu cele doua tipuri. Din ce am citit am ajuns la concluzia ca ar fi mai fiabila si mai usor de intretinut decit celelalte doua dar si aici lucrurile sunt subiective. Cred ca depinde si cum mergi cu un motor si cita grija ai de ea insa procedurile de intretinere sunt mai usoare si mai simple iar cureaua este cel mai usor de intretinut si se poate schimba foarte usor daca se rupe la drum cam dupa primele 20 000- 30 000 mile. Exista posibilitatea sa faci un test drive cum am facut si eu la cei de la Harley Davidson din Bucuresti si sa vezi despre ce e vorba mai clar. Si eu eram in oarecare dubii pina sa fac test drive-ul. Daca nu reusesti sa faci la ei atunci da-mi de stire si putem sa mergem pe AMCART si sa ti-o imprumut pe a mea.
-
Mersi pentru nr de telefon. E bine ca exista alternative si pentru Harley respectiv Buell. Deocamdata nu am nevoie de service pentru ca nu am avut probleme de vreun fel dar am sa trec sa-i cunosc pe baieti si sa le fac o intrebare despre optionale. S-auzim de bine si asfalt uscat si vreme cit mai frumoasa pentru plimbari. Nu pot nici sa te aprob dar nici sa te contrazic dar pot sa spun ca nu-mi pare rau dupa bani.Motorul merge foarte bine, trage foarte puternic si frineaza foarte eficient astfel incit ajuta mult in trafic atunci cind vrei sa sprintezi si apoi sa frinezi imediat. De circulat prin Bucuresti merg zilnic 25-30 km si de multe ori in trafic aglomerat. Daca imi aleg bine rutele nu am probleme. Ma pot strecura destul de bine desi nu in toate cazurile( mai ales unde latimea benzilor de mers este subdimensionata) si datorita inaltimii ghidonului care este deasupra oglinzilor unei limuzine. Motorul e destul de suplu dar fiindca am inaltime mica si stau pe virfuri ( fara sa mai pun la socoteala denivelarile drumului) ma descurc mai greu la viteza foarte mica (atunci cind trebuie sa mergi extrem de incet pentru ca masinile sunt foarte aproape si deobicei nu ma bag sau daca pot o iau pe trotuar sau contrasens unde e permis. Motorul e cam greoi dar cuplul puternic il face extrem de usor de condus, transmisia prin curea e excelenta si foarte bine legata fara jocuri intre accelerare si frinare de motor. Racirea e destul de buna pentru un motor de 1200 cm3 si problemele sunt numai vara pe canicula cind esti prins in trafic. Dar cind e mai rece afara e o placere sa mergi cu saua incalzita mult si bine. Consumul este mare in oras deoarece o cam alerg si merg foarte sportiv (accelerari- decelerari multe) si pentru ca asa se simte si motorul bine. De agilitate ce pot sa spun decit mai intii incearca si tu un model si vezi cum e. Sigur ca nu e un motor ieftin si pentru toata lumea. Este un motor cu costuri mai mari similare cu BMW, chiar mai mici.
-
Mersi pentru informatie. E foarte utila si voi merge pe la ei cit de curind desi am garantie 2 ani. Vreau sa stiu cit de bine sunt pusi la punct cu aparatura. Pentru viitor ca sa pot umbla la setarile motorului si alte accesorizari. Iti urez bafta la achizitionarea xb12r-ului. Astept vesti cind il vei primi.
-
Multumesc Dar ce inaltime ai de nu esti ok cu TDM-ul si ce inaltime are saua? Eu am mers pe un chopper de 250 cc3 deci destul de aproape de scuter si cind am trecut pe Buell nu mi-a trebuit mult sa ma obisnuiesc cu inaltimea mare ci mai degraba cu maneta de ambreiaj datorita diferentei uriase de cuplu. Pe loc ajung totusi greu pe ambele virfuri dar cred ca ma ajuta centrul de greutate care e destul de jos, de obicei stau doar pe un virf de picior la stop( pe cel drept) si cu celalalt pe schimbator. . De obicei am grija la oprire deoarece se afunda in fata destul de mult si te poate deruta. Sper sa pot pune ceva bani deoparte pentru arcuri progresive la suspensia fata care am inteles ca ar fi mult mai practice la frinari bruste. Cit ai parcurs pe TDM? Te intreb pentru ca sunt curios de felul in care se comporta. adica incerc sa fac comparatii intre motorul meu si alte motoare din gama adventure sau soft enduro. Eu am constatat ca de obicei merg mai mult pe sosea (80%)si mai putin pe of road (20%). Prin Bucuresti merg zilnic cu ea si deja m-am obisnuit cu traficul. Am fost de curind pe linga Tirgoviste si am avut ocazia sa urc pe drum de pamint , pe iarba, prin padure si s-a comportat foarte bine. Se misca frumos pe pante in urcare si e foarte stabila desi nu cred ca i-am reglat suspensia spate ca la carte. Recunosc insa ca mai am destule de invatat in materie de enduro. Sper sa am ocazia cit de curind sa abordez un traseu mai dificil si apoi sa trag concluzia. Imi place sa fiu cit se poate de obiectiv si de aceea sunt interesat sa aflu mai multe si despre alte motoare din aceasta gama. Totusi am senzatia ca Buell-ul meu are saua mai jos decit Bmw 1200GS Adventure cred ca cu 3-4cm iar centrul de greutate e si el mai jos iar greutatea la plin mai mica si de aceea pot sa o stapinesc destul de bine la 1,68 m cit am inaltime.
-
Da eu sunt in prima poza. Motorul nu este atit de inalt cum este Gs-ul de 1200 de la BMW dar cred ca e mai scurt. Garda la sol un pic mai mica in schimb pentru mine care am 168cm inaltime este destul de bine desi cu o sa mai joasa as fi mai sigur. Este foarte manevrabila dar consumul e mai mare in oras datorita stilului meu de mers. Cuplul motorului este mai puternic dar si consumul cred ca depaseste putin Pe cel al TDM-ului. Este un motor interesant si cu multa personalitate. Eu inca nu am apucat sa-l incerc in toate ipostazele dar pina acum nu am avut nici o problema.