Sari la conținut

cbr1000f

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

cbr1000f's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ..am fost la un prieten care se pricepe ,am desfacut bujiile si am observat urme de ulei acolo! Ce se inampla mie nu mi se pare ok! si ce e de facut ma gandesc sa nu fie asta (am luat o bujie am lasat sa se usuce si era uda -deci era ulei pe ea)
  2. ..am fost la un prieten care se pricepe ,am desfacut bujiile si am observat urme de ulei acolo! Ce se inampla mie nu mi se pare ok! si ce e de facut ma gandesc sa nu fie asta (am luat o bujie am lasat sa se usuce si era uda -deci era ulei pe ea)
  3. La mine scrie in manual JR9B de la ngk am gasit ca merg si DR9EIX varianta iridium bujiile jr9b le-am schimbat recent dar nu m-au tinut decat cateva zile(le papa motoru asta) deci ce sa fac sa iau varianta iridium -sunt destul de scumpe ca sa le schimb asa saptamanal motorul este un Gsxr 1100 din 90 ca bujii sa pun atunci ? ..a spus bine baiazid ce se intampla cu ele :"fouling".
  4. Multumesc baieti..ma ajuta sa stiu ca nu sunt singuru care nu crede vrajeala aia cu "2 volti fac diferenta" DCSAN20 mersi pentru confirmare...nu dar acum pot sa ma contrazic cu el ..lasati asta ca nu ma incalzeste , eu vreau sa i-mi mearga motoru la mine scrie in manual JR9B de la ngk am gasit ca merg si DR9EIX varianta iridium bujiile jr9b le-am schimbat recent dar nu m-au tinut decat cateva zile(le papa motoru asta) deci ce sa fac sa iau varianta iridium -sunt destul de scumpe ca sa le schimb asa saptamanal motorul este un Gsxr 1100 din 90 ca bujii sa pun atunci ? motorul nu are pus nimic pe el...deci ce bujii sa cumpar mai reci ?
  5. mersi mihaip. "Daca vrei sa fii sigur ca sint de vina cei 15.5 volti pentru mersul prost al motorului, scoate mufa de iesire de la releul de incarcare si ramai numai pe baterie -> aprox 12.5 daca e ok bateria si undeva sub 13 (12.8, 12.9) daca e incarcata" Asta cu scosu releului nu o pot face ..nu vreu sa i-mi bag mana in el, vroiam sa stiu daca nu mecanicu meu incearca sa gaseasca un alt defect decat cel adevarat negasit de el ..si oricum asta cu bateria nu e o improvizatie care nu cred ca tine mult -nu e duracel- vroiam sa stiu daca se pot deregla alte componente electrice ( eu stiu ca CDI-ul are si el o stabilizare!) Alte sfaturi . sau ce sa mai verific la ea de ce face chestiile astea ..carburatoare reglate , valve la fel ..partea mecanica zice el mecanicu ca e ok -am adus si manual sa compare ! ..am uitat ceva ...eu nu mai am garnitura ali de la busonul rezervorului aia de vacum ..iar vacumul din carburatoare este astupat, deci benzina este pe continu deschis ..nu vad sa fie o problema dar poate stiti voi mai bine ?
  6. mersi baieti pt sfaturi . chestia cu bateria nu e o pot face pt ca sincer nu cred nici eu ca asta e cauza ..si nu e o solutie asa de buna sa mergi pe baterie:( Alte sfaturi . sau ce sa mai verific la ea de ce face chestiile astea ..carburatoare reglate , valve la fel ..partea mecanica zice el mecanicu ca e ok -am adus si manual sa compare ! ..am uitat ceva ...eu nu mai am garnitura ali de la busonul rezervorului aia de vacum ..iar vacumul din carburatoare este astupat, deci benzina este pe continu deschis ..nu vad sa fie o problema dar poate stiti voi mai bine ?
  7. Va salut, si am nevoie de un sfat! Motoru meu nu merge..nu mai stiu ce sa mai fac ..fost la mecanic ,controlat tot ce e mecanic ,schimbat bujii , sicronizat carburator..etc Boala: merge la relantiu(cat de bine nu i-mi dau seama exact , in "srcina" merge cum ar merge un motor in 2 pistoane lipsa. in cateva zile i-mi termina bujiile. In cele din urma un diagnostic : cica am 15.5 volti la incarcare(masurati pe baterie cu motoru pornit -la turare variaza cu inca 0.4 volti neglijabil-banuiesc ca merge stabilizarea ) e cica din cauza celor 2 volti in plus s-ar deregla mersul motorului , cica cititorul sau CDI-ul ar merge dereglat si nu ar mai da scanteie la bujie !!! Vreau sa stiu daca se poate intampla asa ceva .sau este o scuza a mecanicului care si-a prins urechile in el ??? ..inca ceva daca schimb firul de la B cu cel de la IG (vezi schema) scade tensiunea ? ma gandesc sa nu fie inversate la mine la motor , dar nu am incercat de frica sa nu ard ceva service_89_92gsxr1100.pdf service_89_92gsxr1100.pdf
  8. Va salut, si am nevoie de un sfat! Motoru meu nu merge..nu mai stiu ce sa mai fac ..fost la mecanic ,controlat tot ce e mecanic ,schimbat bujii , sicronizat carburator..etc Boala: merge la relantiu(cat de bine nu i-mi dau seama exact , in "srcina" merge cum ar merge un motor in 2 pistoane lipsa. in cateva zile i-mi termina bujiile. In cele din urma un diagnostic : cica am 15.5 volti la incarcare(masurati pe baterie cu motoru pornit -la turare variaza cu inca 0.4 volti neglijabil-banuiesc ca merge stabilizarea ) e cica din cauza celor 2 volti in plus s-ar deregla mersul motorului , cica cititorul sau CDI-ul ar merge dereglat si nu ar mai da scanteie la bujie !!! Vreau sa stiu daca se poate intampla asa ceva .sau este o scuza a mecanicului care si-a prins urechile in el ???
×
×
  • Creează nouă...