-
Număr conținut
53 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
me.giuly@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
Iuli_90's Achievements
Newbie (1/14)
-
Uita de Peugeot, piesele de schimb sunt foarte scumpe, comparativ cu celelalte firme. Cat despre Aerox, go for it ! Doar ca eu, cand am vrut sa-mi cumpar unul, n-am gasit nimic in stare buna la banii aia. Poate tu ai mai mult noroc. MC2, MC3, iarasi imi plac la nebunie.
-
Desigur, motul 4t.
-
Bing-bang! Am revenit; am aproximativ 1300 KM, fara nicinun fel de incident, fie ca vorbim de trafic, fie ca vorbim de starea tehnica a scuterului. Merge inca la fel de bine ca in prima zi, acelasi demaraj naucitor (insert sarcasm), la fel de bine tin franele, porneste la sfert. Cat de curand vreau sa pun si 2,3 poze cu el, asa fara abtibilde, curat. Numai bine!
-
Salut! Consumul este maricel, fie el si pe perioada rodajului.Poate nu este reglat cum trebuie carburatorul, debitul de aer etc. Referitor la ce zice anothergxg despre consum, ideea e ca un consum bun nu inseamna neaparat viteza mica. Spre exemplu, la mine cel putin, consuma mai mult cand mergeam incet (20-25), decat acum cand merg cu 40-45. Apoi, despre cele 2 plasticuri, am aceeasi problema, doar ca la mine le-am fixat cat de cat mai bine cu putina osteneala. Problema aceasta este cam la toate modelele shotgun din ce am auzit de la baietii de la service (deh, la chinzarii, plasticele sunt cea mai mare problema, imbinarile ,etc). La garantie nu prea are ce sa iti faca, pentru ca daca ti-l fixeaza cu ceva (surub+piulita) nu-ti mai poate da jos carena fata pentru a verifica firele de la faruri,claxon,etc. Despre frane, nu stiu ce sa zic, pentru ca eu nu am avut/am probleme; o vizita la service fie ea si pana la prima revizie este binevenita. Asigurarea este general obligatorie, fiindca circuli pe drumurile publice; in cazul in care faci accident cu scuterul si vina iti apartine, vatamatul isi poate repara masina,motorul, scuterul, tractorul etc. cu asgiurarea ta, iar la randul tau, scuterul ti-l repari din propriul buzunar. Pe mine m-a costat 72 lei pe 6 luni, asigurarea fiind facuta la cea mai proasta comapanie posibila - Carpatica, dar oricum nu prea ma intereseaza faptul ca ei nu platesc pentru ca nu merg cu gandul ca o sa fac accident cu atat mai mult din vina mea. Nu mi-l schimba pentru ca asa merge scuterul; la plecarile de pe loc se tureaza mai tare (absolut normal) dupa care revine la o medie de 6000-6500 RPM.Destul despre turometru. De mers, merge super, doar ca pe mine ma enerveaza puterea scuterului, demarajul (care demaraj? unde,cum,cat? Ca eu nu-l simt), ca este cam lenes. Am mai mers cu chinezarii 4t si am observat chestia asta la majoritatea si pretentii prea mari nu pot sa am. Am dat abtibildele jos (yeeeeeay), nu mai arata asa "cocalaresc" acum. Imi place ca in ciuda aspectului, poti sa te inclini destul de mult in curbe, fiind foarte stabil si avand aderenta foarte buna (rotile groase isi zic cuvantul-probabil de aici si demajarul mai slabut). Am prins drag de el, ce pot sa zic, nu am avut nici cel mai mic incident, singurul lucru deranjant e puterea (care putere?! ) ) @fericitu: Fa-i rodajul ca lumea, cum s-a tot zis pe-aici, ca sa te bucuri de el o durata cat mai lunga. Numai bine!
-
parca dadusei jog-ul, cel putin asa mi-ai zis mie cand am vb.
-
Sta constant la 1200. Scuzele mele, nu m-am exprimat bine. Oricum si la 20 si la 35 tot la 6000 RPM sta. Singura diferenta e ca se tureaza mai mult la plecarile de pe loc.
-
Am fost la prima revizie: Mi-a setat relantiul la 1000-1400 RPM. Mi-a spus ca dupa ce se va mai lasa motorul o sa scada si consumul la 2.5-3 l/100km. A verificat cam ce era de verificat (bateria,franele,amortzior fata, carburator etc). Momentan am 330 km avand in vedere ca am mers destul de putin, ne prea avand timp sa merg in week-end-uri.
-
Nu am inca 250 km la bord,pt ca in afara de munca si casa am mers foarte putin, fiind destul de ocupat, in week-end la fel, cu multa treaba. Dar imi place cum merge, imi place mai mult decat in momentul in care l-am cumparat. Am vorbit cu mecanicul de la service sa il intreb daca trebuie sa vin cand am exact 250 km sau pot intarzia pentru ca nu pot ajunge decat in weeek-end; a zis ca nu-i problema; mi-a mai zis ca pot merge si cu 35, doar sa nu-l forjez, sa-i dau gaz maxim sau sa car mult cu el (cum ar fi sa merg cu pasager, ceea ce oricum n-am facut). Singura chestie dupa care pot face diferentieri deocamdata dintre ce am eu (chinezarie) vs. firma este ca materialele folosite sunt ieftine (plasticul, carenele etc), dar chiar nu ma deranjeaza; consumul este undeva la 3, 3 si ceva (am inteles ca va scadea dupa rodaj). Dar pentru mine este clar: Daca nu ai destui bani cat sa iei unul de firma sh dar si bun (adica vreo 1000 euro) si nu veniti acum cu idei de genul: "eu iti gasesc ceva bun in 600 euro" pentru ca nu-i adevarat (scuter bun, fara sa fie spart, zgariat, forjat, cu putini km, la bani putini,brand cunoscut, nu gasesti. Punct!) unul chinezesc este numai bun, atat timp cat ai grija de el, rodajul i-l faci ca la carte, fara sa te manance palma sa-l alergi. Cat de curand vreau sa ii fac si vreo 2-3 poze, asa pentru mine, si eventul sa il vedeti si voi. Numai bine!
-
La prima revizie (250km) o sa le zic de turometru. In alta ordine de idei: Maaamaaa ce ploua afara si eu tre sa merg 10 km pe ploaia asta ))
-
Cred ca turometrul ala e degeaba. Adica, sigur nu pot sa am 6000 RPM la 20km/h. Plus ca de la 8000 e deja pe rosu. Cred ca turometrul ala e universal si pus doar de forma ca sa dea bine, pentru ca motorul nu se tureaza mult, nu se aude ca si cum ar fi foarte turat. Abia azi am obtinut si nr de inmatriculare si pot sa merg lejer, fara stres; singurul si cel mai mare stres pe care il am acum e viteza cu care trebuie sa merg ca sa ii fac rodajul, ca la carte. E foarte dificil sa mergi prin Bucuresti in ora de varf si trebuie sa mai depasesti, cu 20km/h. Dar una peste alta, e bine. Astept sa fac mai rpd rodajul ca sa ma pot bucura si eu ca tot omul de plimbarile prin oras. Stickerele alea idioate or sa fie date jos azi sau maine.
-
Poate nu o fi nici turometrul exact,dar la 20 km/h aveam 6000 rpm pe drum drept, 6500-7000 la urcare usoara si 5500 in panta. Nu merge edit asa ca: Turometrul e pana la 12000 RPM, la relanti sta pe la 1500-2000. De la 8000 la 12000 e pe rosu...e ciudat, dar cred ca arata destul de aiurea, sau nu stiu, ca pleaca de pe loc abia la 4000.
-
pai e relativ simplu. La relanti sta la 1500-2000 RPM (atat scrie si in carte ca tre' sa aiba). Si este in 4 timpi, are 13000 RPM.
-
Rodajul il fac ca la carte, insa mi-e foarte greu, sunt obisnuit cu viteza eu (bicicleta, masina, pe scuter la livrari, etc). Mai mult de 6000 RPM si 25 km/h nu am mers. Uleiul il voi schimba la prima revizie (250km). PS: Mi-am luat casca, e open-face, pana strang bani de una full-face noua (am luat-o de la un tovaras); e albastra, se asorteaza cu scuterul. PS2: Luni cred ca imi iau si eu nr de inamtriculare, deocamdata am decat asigurarea si taxele toate platite (94 lei pt cei interesati).
-
Merci ! Am mers ieri putin de tot cu el, ca ploua si n-aveam nici acte,asigurare, nimic; max 25 km/h. Se aude frumos motorul, nu-mi pot da seama cat de bine trage ca nu i-am dat tare, porneste fara pb la automat (deh, e nou), arata superb :X. PS: Am vb cu baietii aia de la care l-am luat si mi-au zis ca-i pot da stickerele jos fara a pierde garantia, deci azi asta urmeaza sa fac.
-
Ca bine zici... de 2 sapt caut, numai bombe (aerox, sr de pe injectie trecute pe carburator,revopsite, carene sparte,sau cu 40000KM). Dar, astazi mi-am luat shotgunul, culoarea albastra, diseara imi ajunge acasa, l-am vazut, l-am pornit, motorul toarce frumos :X. Revin disera cu mai multe detalii. Ideea e ca tre sa ii dau jos toaaate stickerele pt ca sunt de cacao.