Sari la conținut

kog

Membru
  • Număr conținut

    27
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Vstrom 1K5

Informații profil

  • Motociclete detinute
    F650 GS'00

kog's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc pentru ajutor. Pompa am verificat-o ieri, curata ca lacrima - ochiometric, iar la 3 chei:) a dat 350 ml....deci nu. Ref TPS, nu inteleg de la ce si de ce simtomele erau cu trecere in viteza inferioara....am cum sa verific daca e TPS? exceptand varianta de a lua unul nou? Zile frumoase!
  2. salutare, am o rugaminte, nu reusesc sa gasesc in cele 600 de pagini cu search.. problema este ca nu imi trece de check, am lumini, semnalizatoare, indicator de neutru e verde frumos si aprins, nu trece insa de check. nu incarca pompa benzina, nimic. am incercat si dealer mode, dar tot la fel. nu reusesc sa gasesc in manual si nici aici care e tip over senzor si cum sa il verific/anulez, ma puteti ajuta? alte idei? daca e in neutru ma gandesc ca nu conteaza senzorul de cric lateral...!? ati avut /stiti ce cum? merci! » Post actualizat in 13 Jun 2015 14:16 a fost mai simplu de data asta:), siguranta de 10 la ignition (fuse boxul de langa baterie revenind la problema initiala pentru care l-am desfacut de fuste: dupa o calatorie la cluj si plimbari frumoase in apuseni, la intoarcere, la iesire de pe autostrada in centura Buc, incetinesc si schimb in treapta inferioara - rezultat=> mi se opreste motorul (in mers). am reusit sa il duc acasa cu pornit si ambalat in mers de fiecare data cand schimbam in treapta inferioara. nu se oprea de la maneta ambreiaj ci doar in momentul in care schimbam in treapta inferioara - daca schimbam in superioara nu se oprea.. . dupa ce l-am adus acasa nu tinea motorul, pornea si se oprea...sa anulez senzorul de cric- va rog, cum? sau? azi, dupa schimbarea de siguranta si demontat:) pare a tine - a sta pornit. o sa il scot prin jurul casei sa il verific, dar totusi nu cred in probleme care se rezolva singure...asa ca daca doriti, daca aveti posibilitatea, ceva pareri (constructive, sper eu) multumesc pentru atentie!
  3. Salut, eu am patitceva similar, inițial am crezut ca benz proasta, bujii șamd dar doar după ce am ridicat rezerv am găsit defazare între airbox si cilindru. Am inteles ca se mai intampla la 1000 (ce am eu) - sare de la rateuri, cică, Sau orice altceva ca inca nu am raspunsuri. Se îneca in mers, dădea rateuri... Deci daca i ai dat fustele jos verifica si asta. Succes!
  4. salut, as inchide cercul cu rugamintea sa treci niste preturi orientative si un link pt fiecare... nu gasesc pe ebay si sa stim de unde se pot lua..? merci!
  5. toata saracia asta era sub rezervor, intre cei doi cilindrii, iar eu pt a schimba bujia doar am saltat rezervorul. era o schimbare pe repede la azuga, unde am oprit de nevoie in seara dinainte si cu speranta ca e doar asta.... cum nu a reparat bujia noua l-am parcat mai bine si l-am luat peste 3 zile. service-urile erau inchise, toata lumea pe sa in vacanta si uite asa am mai incalecat o poveste:) PS: nu mai pufaie, merge bine. de aia ma tot minunez ... dar da ma gandesc la sincronizare ca sa inchei acest capitol o perioada, sper eu:)
  6. misto subiectul:) , la cumpararea dl 1000 de acum m-am tot fiert cu cbf-ul de 1000...nu l-am luat in primul rand pentru ca nu aveam unde sa il incerc, nu imi place nici mie pozitia aplecat pe ghidon, nu eram sigur de cbf si nu am vrut sa incerc apa cu deshtu'. in plus, preconceptiile pe care le-ati discutat - protectie vant, suspensii samd. frana stiam ca e superioara + motorul in 4 cilindrii erau la plusuri. din punct de vedere acceleratie nici la dl1000 nu simti diferenta cu pasager si bagaje, poate insa ai alta crestere de la turatii joase, fiind 4 cilindrii, nu stiu unde da cuplu cbf.
  7. asadar era sarit corpul injectoarelor din cilindru (cu tot cu colier). in rest nu am gasit nimic, am remontat totul la loc si merge frumos. ce mi se pare ciudat, ca a ajuns sa dea rateurile atata forta incat sa miste alea si alt motiv pt rateuri si inecat motor in afara benzinei nu am. rejistenta ok la injectoare, bujii noi, am scos power com, nicio eroare. totul in regula de parca nu ar fi fost nimic. voi de unde puneti benzina? folositi aditivi ceva?
  8. Am un power comander daijiro(.com). Nu prea am gasit info despre instalarea lui. Stie cineva daca il scot trebuie sa remapez sau sa fac alte setari? Merci!
  9. Sal, la prima desfacere era sarit colierul dintre airbox si cilindrul spate(sha) (posibil din rateurile date). La cilindrii(ambii) admisie min 0,15 (dar nu 0,2), iar evacuare 0,25. Val recomandate 0,2 cu 0,3. Mai verifica alimentare injectoare si vedem daca era doar de la aer fals. Bujiile noi - schimbate de mine vineri. Idei? Dealer mode nu dadea erori.
  10. Salut, nicio eroare in dealer mode. Maine o iau acasa. Va zic, sper sa nu fie prea multe de povestit... Merci
  11. Salutari, sint in Azuga un pic fortat caci nu era dedtinatia pt azi. Maine treb sa o desfac sa verific bujiile. Stiti in zona / azuga- brasov/ pe cineva dispus sa o vada un pic si sa ma ajute/descurce? Buc-Ploiesti a mers perfect. La ploiesti m am oprit iar cand sa plec am pornit-o, a luat scanteie, a luat benzina dar s a oprit ca si cum s ar ineca. Ma rog, am reusit sa o fac sa mearga si pana la sinaia, mama aglomerarilor, a mers. Acolo in coloana se oprea des, balbaiala, rateuri, pocnituri pana a ramas doar intr-un piston. M am oprit la petrom dupa sinaia, i am scos ce benzina mai aveam de la agip pantelimon si am facut plinul+ solutie injectoare. Pana la azuga tot nasol facea. Incerc sa vaz daca a murit fo bujie, am mai auzit...dar nu crez sa am cheie de bujii si nu mi ar strica ajutor si o ureche mai acordata. Daca ecsista si e dispusa. merci! » Post actualizat in 16 Aug 2014 11:30 Am schimbat bujiile dar e altceva. Deci o aduc pe platforma acas. Plimbari frumoase!
  12. chiar eram curios de alte vee-uri cat scot:) si mai ales de cele cu pc pt ca desi vanzatorul nu mi-a spus, cea cumparata de mine are http://www.daijiro.com/. adica am descoperit-o din intamplare, asa ca deocadata o consider bonus, ramane sa vad daca in sens pozitiv sau negativ...drept urmare consum minim 6% scos la drum lung cu de toate in autostrada cu 120-140.
  13. merci pt atentie:) dar da, incep sa cred ca asta a fost pentru ca la intoarcere nu a zis nici pss, iar azi zbura spre birou:) desi nu ma prea grabeam acolo....alimentarea cu pricina a fost la rompetrol dinaintea statiei de taxare si culmea, la intoarcere m-am dus la omv de pe autostrata cu gandul sa mai variez... salutari!
  14. Salut, dealer mode cumintel s a asezat frumos cu liniuta la mijloc. Deci nu stiu. Voi pune dealer mode daca mai face...altceva nu am/stiu. Merci!
  15. Merci pt sfaturi. Azi cand am incercat daca porneste mergea ok/'rotund'...la ploaie a avut husa pe ea, am mers doar oe uscat. Ieri cand se oprea, bolborsea la repornire nu la oprire, azi nu a mai dat niciun semn dar nici nu am miscat-o de pe loc. O sa incerc dealer mode si revin daca arata ceva. seara frumoasa!
×
×
  • Creează nouă...