-
Număr conținut
26 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://ww.bucur.3x.ro
-
Yahoo
bucur_os
Profil
-
Locatie
Sibiu
-
Numar Moto
IS-02-DOG
Informații profil
-
Interests
sex & drugs & rock'n'roll
bucur's Achievements
Newbie (1/14)
-
In momente ca acesta ne ridicam privirea si intrebam "De ce?" "De ce el?" "Merita asta? Daca da atuci ce merita canalia care l-a lovit?" Dumnezeu sa il odihneasca.
-
Nici eu n-am folosit schema orijinala Cand am timp o sa desenez o schema la instalatia gandita de mine (si pusa in aplicare la cele 3 instalatii de Dnepr pe care le-am facut pana acum... si toate fuctioneaza brici) In principiu am vrut sa nu se vada matze (ca la instalatia originala), sa fie modulara si sa fie cat mai simpla. Mufele sunt puse intre juguri iar releele sunt ascunse intr-o cutie laterala.
-
Merci pentru aprecieri. Nici o suparare motomaniacule. Doar aici povestim de modificari. De ce nu am lungit cadrul la Nipru: 1. Pt ca eu sunt de principiul ca orice modificare nu trebuie sa afecteze tinuta de drum, sau daca o afecteaza sa o afecteze pozitiv. ETZ-ul l-am taiat, l-am lungit l-am lasat jos, dar am muncit mult la chestia asta, masuratori, calcule (daca vrei iti explic pe PM sau mail cum am facut - am folosit printre altele polobocul ), dar la Dnepr MI-A FOST FRICA. Adica nu sunt injiner de meserie si am zis ca decat sa ma bag la o chestie care ma depaseste mai bine stau pe curu meu. 2. Eu sunt juma de om (am 1,72 m ) deci n-am nevoie de prea mult spatiu sa ma desfasor pe motoreta Stau foarte comod pe motorul meu. 3. Ideea mea a fost sa fac un cuiser nu un chopper si nu se simte nevoia sa lungesc cadrul. Din modificarile pe care i le-am facut i-am dat o linie placuta, de cruiser... poate in poza nu se observa asa clar dar daca il vezi in realitate are o linie foarte placuta (ghidon + rezervor cu bord pe el + sa + aripi lasate + masca de inox la telescoapele din fata si la juguri + masca de baterie si cutiile laterale - sa nu se vada spatiul gol si bateria atat de enervante la dnepre = o linie armonioasa si placuta de cruiser = ce am dorit eu) E o curba mai nasoala..in panta ... intre Sibiu si Brasov.. la Porumbacu... acolo fac eu testul stabilitatii... test pe care Natasha l-a trecut cu brio.
-
Daca meri tu cu un Dnepr cu suspensiile si franele originale cu 200km/h si mai esti intreg dupa aia eu imi scot 2 coaste si imi sug singur p**a. Se vede ca n-ai mers pe Dnepr mai tare de 120 sa vezi cum face... cea mai mica denivelare inseamna balans etc. Vad ca ai si cauciucuri rusesti pe el... bafta in curbe mai ales pe ploaie (Cauciucurile rusesti nu sunt deloc prietene cu asfaltul ud din curbe... nu stiu de ce s-or fi certat da magareata pica pe capul nefericitului care le impreuneaza la peste 50km/h )
-
Nu ai cum sa estimezi asa ceva. Sunt prea multe variabile. Uite numai cateva: - cat de tare vrei sa il modifici - ce accesorii pui pe el (facute sau Harley sau altceva) - ce abilitati/posibilitati tehnice ai (cat lucri tu si cat lucra altii, ce scule ai etc) - ce relatii/prieteni/datornici ai (adica daca primesti produse si servicii - legate de moto - la pret preferential, la pret normal sau la pret "pt fraieri" ) - ce ocazii ti se ivesc si cum stii sa profiti de ele Mai vrei? No, iti dai seama ca sansele sunt practic 0 ca aceste variabile sa fie la fel pt tine cum au fost pt mine sau motormaniac sau altii care au modificat nepre. Daca ai pus intrebarea asta inclin sa cred ca nu esti prea vechi in meserie... deci sansele sunt sa te coste destul de mult. Sfatu unui viitor fost neprist: (ca doar nu ma doare tastatura sa dau sfaturi ) - nu lua piese de Ucraina - ce stii lucra tu, ce nu du la unu in care ai incredere si stai langa el sa vezi/inveti ce face - daca nu intentionezi sa il tii mai mult de 3 sezoane nu investi prea mult in el ca o sa iesi in pierdere rau de tot la vanzare. De cand s-a umplut piata de junghiuri japoneze de 25 de ani (sa fim seriosi, nu iti iei motor de peste 400cmc inscris, bun la 1000 eur, iti iei un junghi la care numa te sperii cand afli ce bani tre sa bagi in el sa mearga), motociclistilor aspiranti si "stie-tot"-ilor (asta ca sa nu zic fraierilor) li se pare ceva iesit din comun ca un Dnepr sa se vanda la 1000 sau doamne fereste 1500 EUR. (Si de motormaniac s-a legat un bou, si de mine... are rost sa ii explici idiotului ca Niprul respectiv e o bijuterie cu care te poti mandri iar japoneza cu care o compara e o ciuma? ). Dovada: Niprurile ieftine se dau ca pita calda, cele facute in bataie de joc si relativ ieftine merg binisor iar cele lucrate cum trebuie stai de innebunesti pana le dai (sau le dai la un pret de nimic) Daca ai stiinta, indemnarea si posibilitatile sa faci rapid si ieftin un Nipru e ok sa iti iei unu original, mai varza si sa il refaci. Daca esti "boboc" distractia va fi scumpa si deosebit de enerventa (iei cateva mai mult sex oral bune pe parcursul bricolarii) deci unu gata facut e o solutie mai viabila. Astept sa fiu contrazis...ce am scris eu mai sus e rezultatul a peste 6 ani de experienta si 4 motoare modificate la activ (din care 2 "de la 0").
-
Episodul 5: Septembrie 2003, dupa un accident (doar partea din stanga a fost bushita, a intrat un bou in varu-mio) Gata, ati scapat de mine
-
-
Episodul 3 Deja are motor MZ ETZ, cadrul taiat (lasat totul mai jos), cauciucuri Dunlop etc Sus: Crazy bike party 2001 Jos: Noiembrie 2001 - La mine in atelier - obosit dupa un sezon cu peripetii
-
Acum sa va prezint istoria primului motor modificat de mine. Episodul 1 e neinteresant, nu e demn de pus aici deci trecem direct la episodul 2: August 2000 - MZ ES 1962 modificat. Primele iesiri
-
-
No hai sa intru si eu in hora. Va prezint ultima mea realizare (martie - iunie 2003): Dnepr Custom Cruiser:
-
stress - se pare ca ai primit deja raspunsul pentru vit 5-a Daca vrei sa mearga nepra tare in primul rand tre schimbate suspensiile si franele (vrei sa se si opreasca, nu?). Alea originale sunt de 2 bani. Vorbiti aici de piese de calitate. Una din solutii (relativ ieftina) e Mother Russia. Adicalea piese de Ural, fabricate in Rusia. Piesele de Dnepr facute in Ucraina sunt fantastic de proaste, am inteles ca se fabrica pe la tot felul de cooperative mici... vine taranu de la sapa si mai face un alternator....si noi ne miram de ce se fuck de la vibratii. Se gasesc si in R Moldova, prin targuri...vezi piesele de ural langa cele de Dnepr... si se observa cu ochiul liber diferenta (si la pret dar oricum nu se compara cu BMW de ex) Dnepristi fiti antene: Am un prieten care mi-a facut o oferta tentanta: un motor complet de BMW 500cmc, boxer, vreo 60 cai, in stare foarte buna (desfacut bucati asa ca se poate vedea ce e in el) + tot ce e necesar sa functioneze (carburatoare, filtre aer, bobine inductie) la pretul de 300 euro cu inca vreo 300 se schimba suspensiile, rotile si grupul si uite asa ai un BMW 500 pe cadru de Dnepr (cu acrele se rezolva, remotorizare cu BMW - 100 Euro spaga la comisia de omologare - sa scutiti umblatura) iar toata afacerea costa sub 1000 EUR. Daca va intereseaza treaba va bag pe fir... Asa ceva merita facut... Motorul MT oricat l-am imbunatati nu il putem face la fel de fiabil ca un bmw. In plus investitia ar fi prea mare. Mai ieftin e sa iei un motor de bmw cu cutie, cardan grup bascula roata.
-
-
Am facut acest subiect pt toti dnepristii care se lovesc de cate o buba si sapa pe net de le ies ochii dupa detalii tehnice. Daca aveti intrebari legate de Dnepre postati-le aici si poate se gasesc dnepristi cu state sa va ajute Incep eu cu shemele electrice: Prima e de la neprele noi, cu demaror
-
Mai Edji, eu stiu ca daca un accident are loc in urma unei infractiuni, si nu a unei contraventii, infractorul trebuie sa suporte consecintele. Asigurarea e de raspundere CIVILA auto, pe cand fapta e penala. Nu sunt jurist dar ai putea sa intrebi un jurist de treaba asta (daca n-ai facut-o deja) De ce ti-am spus treaba asta. Varu-meu a patit o chestie nasoala: mergea cu motorul regulamentar si un idiot beat mut "nu l-a vazut" (ca vorba aia era 10.30 seara si varu-mio avea halogen de 90W pe motor) si a intrat in el. I-a zdrobit piciorul (operatie, tije, tot tacamul) iar motorul e varza (era fostul meu motor, un chopper pictat superb la care am lucrat 2 ani). Asigurarea nu a avut nici o treaba, acum se judeca varu-meu cu ala...tocmai pt ca a fost infractiune. Treaba cu un sindicat ar fi o chestie tare, eu as fi de acord sa platesc o taxa anuala pt asa ceva... si in mod sigur sunt multi ca mine. Tema pentru acasa pentru cei de la cluburile mari (Pro-bike, Road Patrol, Crazy Bike etc) Am avea numai de castigat din asta.