Sari la conținut

porculetz

INACTIV
  • Număr conținut

    62
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://porculetz@tripod.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    KTM 620SC si Kymco Agility 50 :->
  • Numar Moto
    TM si atata
  • Club
    Freelancer

porculetz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. porculetz

    BMW G650 Xmoto

    Mie mi se pare interesanta motocicleta. Eu vreau sa ma interesez de unu pt ca este nou si este rezonabil la pret. Sincer eu sunt fan KTM pana la capat, dar diferenta de bani isi spun cuvantul. Chiar vreau sa ma duc zilele astea pana la BMW sa ma interesez mai in detaliu. Treaba cu 650 Gs este in felu urmator : NU ESTE SUPERMOTO.
  2. porculetz

    BMW G650 Xmoto

    BMW G650 Xmoto Engine Type Water-cooled, single-cylinder 4-stroke, four valves, two overhead camshafts, dry sump lubrication Bore x stroke 100 mm x 83 mm Capacity 652 cc Rated output 39 kW (53 hp) at 7,000 rpm Max. torque 60 Nm at 5,250 rpm Compression ratio 11.5 : 1 Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection / BMW engine management, twin spark ignition Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3 Performance / fuel consumption Maximum speed approx. 170 km/h Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 3.5 l Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.0 l Fuel type Unleaded super, minimum octane rating 95 (RON) Electrical system Alternator three-phase alternator 280 W Battery 12 V / 10 Ah, maintenance-free Power transmission Clutch Bridge-type steel section frame with bolted-on cast aluminium side elements, bolted-on aluminium rear section Gearbox Constant mesh 5-speed gearbox integrated into crankcase Drive Endless O-ring-chain with shock damping in rear wheel hub Chassis / brakes Frame Bridge-type steel section frame with bolted-on cast aluminium side elements, bolted-on aluminium rear section Front wheel location / suspension Upside-down front fork, ? 45 mm, rebound and compression damping adjustable Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, central spring strut, spring-preload and rebound damping manually adjustable Suspension travel front / rear 270 mm / 215 mm Wheelbase 1,500 mm Castor 98 mm Steering head angle 61.5° Wheels cast aluminium Rim, front 3.50 x 17" Rim, rear 4.50 x 17" Tyres, front 120/70 H 17 Tyres, rear 160/60 H 17 Brake, front Single disc, floating brake disc, diameter 320 mm, four-piston fixed caliper Brake, rear Single disc, diameter 240 mm, single-piston floating caliper ABS Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off) Dimensions / weights Length 2,155 mm Width (incl. mirrors) 907 mm Height (excl. mirrors) 1,180 mm Seat height, unladen weight 900 mm (low seat: 880 mm) Inner leg curve, unladen weight 1,940 mm (low seat: 1,900 mm) Unladen weight, road ready fully fuelled 1) 159 kg Dry weight 2) 147 kg Permitted total weight 335 kg Payload (with standard equipment) 176 kg Usable tank volume 9.5 l Pret : 5.926 Euro cu TVA Mie mi se pare interesant. Astept si alte pareri.
  3. porculetz

    Mai putin :D

    Are cineva cumva un cric lateral ? PLS PM
  4. porculetz

    Mai putin :D

    1. La ce sarituri sa o scot ? 2. Probleme cu ce ?
  5. porculetz

    Mai putin :D

    Baiatu asta de la care vrea sa il iau a zis ca se da numai pe circuit cu el si probabil si la concursuri. Da exista vreo varianta prin care sa pot sai pun cat de cat o cheie sau ceva ca sa nu porneasca chiar fara nimic ?
  6. porculetz

    Mai putin :D

    Ii vreo 2500 euro motoru, mie mi se pare acceptabil. Nush nici eu cum sta exact treaba cu ghidonul ala fara contact, ma gandeam k ma lumineaza cineva de pe aici Are faru si bordu original si e inmatriculata.
  7. porculetz

    Mai putin :D

    Sunt pe cale sa imi iau un KTM 620 SMC LC4 din 2001 si sunt foarte entuziasmat, abia astept . As dori niste pareri, ce ii rau, ce ii bun la model. Nu are cheie si as dori, daca stie cineva, sami dea o solutie. Nu are cheie adica nu are contact, se blocheaza doar ghidonul si imi este frica sa nu raman fara el dupa ce mil cumpar. Astept parerile voastre.
  8. Am nevoie de ajutor : Am un Aprilia RX 50 1996, si de curand mi sa spart un rulment din butucu de spate si a largit locul in care statea, am inlocuit rulmentu insa nu sta fix acolo si am un super joc la roata ! Ce pot face ? Si faza mai naspa e k maicamea imi vinde motoru dak nul repar in viitoru apropiat si nu vreau (pt k yo imi iubesc motoru chiar dak nui cine stie ce) . Va rog ajutatzima. Dak se poate o varianta cat mai necostisitoare ! Multumesc anticipat !
  9. Jesus ! Mi se ridica paru din cap cand vad filmarea aia ! RIP !
  10. This topic is going bazairk.
  11. Aaaa deci : 1. Nu vreau sa fac performanta, ci doar vreau un motor KTM . 2. Vreau 4 t ca sa numi consume cat o betoniera comunista si pentru ca is mai fiabile. 3. Vreau KTM pentru k imi plac si pentru k mau imbolnavit.
  12. 1. La multi ani ! 2. Wow dude, deci nu mas fi gandit sa sar pe scuter cu ala, deci chiar ai fost pe faza. Tot respectu' ! Asflat uscat !
  13. Jay Leno are din asta ! Cica merge cu ea prin orash, destul de rar si la un stop a topit bara unei masini din spate din cauza temperaturii care iese pe esapament ! Din cate stiu yo costa vreo 180.000 $ si ii construita de nush ce firma micutza din SUA ! Deci cine castiga la loto poate sa isi cumpere ! Dak chiar isi ia cineva sa puna niste poze !
×
×
  • Creează nouă...