
Marcel
EX+-
Număr conținut
18 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Marcel's Achievements
Newbie (1/14)
-
Enduro Cross Si Rally-raid In C.n Pentru Moto
topic a răspuns lui Marcel în ne-ktmul Discutii generale enduro si motocross
Pe www.endurocross.ro, gasiti toate rezultatele, timpii pe tur si alte cateva fotografii de la aceasta cursa. Marcel PETRISOR -
Enduro Cross Si Rally-raid In C.n Pentru Moto
topic a răspuns lui Marcel în ne-ktmul Discutii generale enduro si motocross
MOTOLAND Cluj. www.motoland.ro -
Enduro Cross Si Rally-raid In C.n Pentru Moto
topic a răspuns lui Marcel în ne-ktmul Discutii generale enduro si motocross
Derulator de road book gasesti la MOTOLAND, costa 65 euro. -
Am identificat si ultimii doi concurenti care nu si-au ridicat fotografiile ; ei sunt: Numarul 562 Olteanu Lucian si numarul 570 Anselmo Mautino. Ii asteptam. Marcel Petrisor
-
Dupa cum stiu cei care au participat la cursa, aproape toti concurentii (cu vreo 7 exceptii care nu au fost imortalizati de catre fotograf) au primit la sfarsitul competitiei o fotografie personala drept amintire, din partea organizatorilor. Exista un numar de 8 concurenti care nu si-au ridicat fotografiile ; respectivii le pot primi prin posta daca suna la MOTOLAND (0264-237.200 ; 0746-110.660) sau scriu un mail cu adresa de destinatie la endurocross@motoland.ro. Din cei 8, am identificat 6, care sunt urmatorii: - 561 - HERMANN GEORG - 563 - BABA SZABOLCS - 565 - SZENTE ARPAD - 566 - BIRO JANOS - 571 - VENDRAMINI GIOVANI - 572 - PAULINER ALEX Cei doi concurenti pe care inca nu i-am identificat au urmatoarele semnalmente: - Primul: Motocicleta alba, far spart (lipsa), echipament orange, marca O'NEAL - Al doilea: Motocicleta KTM, echipament rosu-negru-alb, marca No Fear, casca cu creasta Marcel PETRISOR La cursa de la Cluj au fost pierdute mai multe lucruri de catre concurenti. Toate au fost inmanate proprietarilor cu exceptia unei perechi de manusi care se afla inca la organizator. Cel care le revendica si le poate identifica, poate suna la 0744-66.66.22, Marcel PETRISOR
-
Dupa cum stiu cei care au participat la cursa, aproape toti concurentii (cu vreo 7 exceptii care nu au fost imortalizati de catre fotograf) au primit la sfarsitul competitiei o fotografie personala drept amintire, din partea organizatorilor. Exista un numar de 8 concurenti care nu si-au ridicat fotografiile ; respectivii le pot primi prin posta daca suna la MOTOLAND (0264-237.200 ; 0746-110.660) sau scriu un mail cu adresa de destinatie la endurocross@motoland.ro. Din cei 8, am identificat 6, care sunt urmatorii: - 561 - HERMANN GEORG - 563 - BABA SZABOLCS - 565 - SZENTE ARPAD - 566 - BIRO JANOS - 571 - VENDRAMINI GIOVANI - 572 - PAULINER ALEX Cei doi concurenti pe care inca nu i-am identificat au urmatoarele semnalmente: - Primul: Motocicleta alba, far spart (lipsa), echipament orange, marca O'NEAL - Al doilea: Motocicleta KTM, echipament rosu-negru-alb, marca No Fear, casca cu creasta Marcel PETRISOR
-
Draga Gellert, Iti multumesc ca ai venit la Cluj. Ori de cate ori intalnesc un concurent nou, atras de endurocross, sunt cel mai fericit om. A fost o onoare sa organizam aceasta cursa si pentru tine. Sunt sigur ca ai invatat un lucru esential: cat de solicitant e acest sport, dar si ce satisfactii uriase iti ofera. Cu totii am fost incepatori in acest domeniu ; unii cu mai mult talent, alti cu mai putin. N-ai sa stii prin cate greutati am trecut fiecare ! E un sport dur, pentru baieti mari, iar cei care raman sunt aproape fara exceptie oameni de baza. Iti doresc sa te numeri printre ei.
-
Fotografii, desigur si din padure, vom incepe sa punem pe situl oficial (www.endurocross.ro) incepand de maine. Am fi facut-o, poate, mai repede dar de doua zile strangem traseul, astfel incat totul sa ramana perfect curat in urma. Cu exceptia lui Florin Tirs, caruia ii multumim si pe aceasta cale, nimeni nu si-a oferit o mana de ajutor. Rupti de oboseala saptamanilor de munca (iar Florin dupa o cursa solicitanta), am luat-o de la capat si, de cum vom termina, o sa facem in asa fel incat sa puteti vedea si niste imagini.
-
Draga Schummy (mi-ar place sa-ti stiu si numele adevarat, mai ales ca ai fost si concurent), In endurocross (sub diferitele lui denumiri), obstacolele artificiale sunt permise ; ba chiar mai mult, sunt curse NUMAI cu obstacole artificiale. Aceste obstacole nu sunt facute intotdeauna ca sa placa ; ba dimpotriva! Nu confunda, te rog, endurocrossul, desfasurat pe trasee sa zicem improvizate, cu motocrossul. Am remarcat din prima clipa ca unghiurile de inflexiune ale trambulinelor erau departe de a fi ideale. Mie unul mi s-au parut provocatoare tocmai pentru ca nu erau simple si previzibile. Si, pe langa faptul ca toti concurentii aveau de invins aceleasi dificultati, in enduro cel putin, natura ne ofera rareori unghiuri ideale, nu-i asa ? Si pentru asta nu incepem sa facem mofturi ci ne adaptam, oricare ar fi conditiile. Hai sa-ti mai spun un mic secret pragmatic : trambulinele, la care Liviu Bocirnea si oamenii lui au lucrat pret de cateva zile, au fost facute astfel incat sa incapa intr-un camion ; altfel, colac peste pupaza, am fi fost nevoiti sa angajam si un trailer ! O ultima observatie: la clasa Debut, la care probabil ai participat, majoritatea trambulinelor din lemn aveau varianta de evitare, drept pentru care nu erai de loc obligat sa le sari. M-as fi bucurat sa remarci si acest lucru.
-
Poti sa faci parte din Clubul MOTOLAND. Pentru asta trebuie sa-ti platesti doar taxele personale aferente si eventual, daca esti legitimat la un alt club, transferul de la respectivul club. Un sportiv legitimat la un club de moto (MOTOLAND, de exemplu) poate participa la orice competitie motociclistica (inclusiv rally-raid), cu conditia sa aiba licenta pentru respectiva ramura. Licenta se poate face fie pe un an intreg, fie pentru o cursa. Cu alte cuvinte, poti sa ai o licenta pentru Endurocross si o alta licenta pentru Rally-Raid, legitimat fiind la Clubul Sportiv MOTOLAND. Licentele se obtin de la FRM, chiar si inainte de cursa. Asa dupa cum am promis, va anunt ca situl internet www.endurocross.ro a pornit astazi. Chiar daca este intr-o forma provizorie, zilele care urmeaza el va fi improspatat continuu, atat ca forma cat, mai ales, ca si continut. Vor fi postate aici toate informatiile de care iubitorii endurocrossului au nevoie. www.endurocross.ro se doreste a fi un portal unde sa poata fi disponibile nu doar stiri legate de cursa de la Cluj ci orice informatie, stire sau fotografie legate de orice competitie de endurocross
-
1. Conform Regulamentului Campionatului National de Endurocross, taxa de inscriere este intre 20 si 50 euro. La aceasta competitie taxa va fi de 20 euro. 2. Ca sa participi la o competitie, trebuie sa fii membru al unui club de profil ; daca nu gasesti un club de moto (nu neaparat de endurocross) la care sa te inscrii, te vom inscrie la data competitiei in Club Sportiv MOTOLAND. 3. Actele necesare pentru inscriere le vai gasi la sfarsitul acestei saptamani pe www.endurocross.ro. Cel mai important este sa iti faci vizitele medicale la o Policlinica Sportiva. Restul se pot rezolva pe loc, la inscriere. Marcel PETRISOR
-
Te asteptam. In legatura cu marcarea traseului, iti voi spune urmatorul lucru: anul trecut problemele de la clasa C nu au fost determinate de marcarea necorespunzatoare a traseului (am folosit vreo 10 km de banda, cat la nici o alta cursa si o multime de semne mari si vizibile) ci de furtul benzii de catre "binevoitori". Ei bine, anul asta vom folosi 20 km de banda, si asta la un traseu de aproximativ 10 km. Marcel PETRISOR
-
-
Dragi prieteni, In 24 iunie 2006, se va desfasura la Cluj (padurea Faget), Etapa III a Campionatului National de Endurocross, in organizarea Clubului Sportiv MOTOLAND Cluj si a MSA. Dupa cum unii dintre voi o stiu deja, acest campionat national s-a nascut in urma succesului organizarii in 2005 a Cupei MOTOLAND - Mobil1 la Endurocross, prima competitie oficiala de endurocross din Romania. Cursa din 2005 a avut un numar record de participanti (100) si a fost, dupa pareri unanime, una din cele mai bine organizate competitii motociclistice din Romania. Pentru noi este o provocare deosebita sa depasim standardele organizatorice din 2005. Pentru acest lucru, pregatirile pentru organizare au inceput cu doua luni inainte ! La cursa de la Cluj va exista toata infrastructura organizatorica a unei competitii de nivel ridicat: sistem de cronometraj american, traseu bandat aproape 100%, obstacole artificiale, arbitrii ai FRM, echipaje SMURD, harta GPS, sit internet dedicat (www.endurocross.ro), puncte de alimentatie publica, locuri de cazare foarte accesibile (atat ca distanta cat si ca pret), un cadru natural de exceptie, concurenti din toata tara si din strainatate etc, etc. Organizatorii isi propun sa corecteze cat mai multe din deficientele constatate in 2005, astfel incat sa rezulte o cursa asa cum nu ati mai vazut si la care toti concurentii sa se simta bine ; pentru ca voi, concurentii, sunteti cei pe care ii avem, in primul rand, in vedere. Nu uitati ca orasul Cluj nu are, in vremurile mai noi, aproape nici o traditie in organizarea competitiilor moto. Cu toate acestea, ca ardeleni, odata ce ne-am apucat de un lucru, vrem sa-l facem cel mai bine ! La sfarsitul saptamanii viitoare, dorim sa pornim situl internet www.endurocross.ro (in acest moment el este inactiv). Activarea lui o sa o anuntam, de asemenea, pe acest topic. Pe situl www.endurocross.ro veti gasi toate informatiile necesare participarii la cursa de la Cluj : regulamentul Campionatului National de Endurocross, fisa de inscriere, taxa de participare, harta de acces la locul competitiei, rezultatele primelor doua etape din campionat, recomandari pentru spectatori si tot ceea ce va mai fi necesar si util sa cunoasteti. De asemeni vor exista multe imagini de la competitia din 2005 (Cupa MOTOLAND la Endurocross), imagini pe care, pana atunci, le puteti vedea pe www.motoland.ro. Pentru orice eventuala nelamurire, puteti scrie pe adresa endurocross@motoland.ro sau chiar pe acest topic. Va asteptam cu tot dragul la Cluj !
-
Cupa Motoland La Enduro-cross
topic a răspuns lui Marcel în motolandul Discutii generale enduro si motocross
Dragi prieteni, Cupa MOTOLAND Mobil 1 la Enduro-Cross a fost organizata de MOTOLAND si MSA Cluj, cu sprijinul Federatiei Romane de Motociclism. Ca atare, pentru orice nemultumire legata de organizare, ne asumam intreaga responsabilitate ; eu personal imi cer scuze pentru cele cateva inadvertente (mai ales la clasa C) pe care am convingerea ca nu le vom repeta. Se pare ca oricate masuri de precautie iti iei, la noi ele trebuiesc dublate ! In legatura cu Florin Tirs, a fost colaboratorul nostru, a conceput aproape in intregime traseul si in legatura cu asta puteti, eventual, sa aveti observatii pentru el. Luati insa in calcul ca a muncit extrem de mult, folosind o singura mana si a scos tot ce se putea din zona respectiva. De asemenea, ideea organizarii unui concurs de enduro-cross i-a apartinut, atunci cand in urma cu doi ani a initiat un concurs de casa. In ce priveste tot restul organizarii, acesta a presupus un efort organizatoric si material extrem de mare, care nu ar fi fost posibil fara sponsori. Noi am incercat o formula care sa poata rezista in timp si pe care dorim sa o repetam. Asta depinde in mare masura de succesul cursei actuale si de modul in care competitia v-a placut sau nu. De asemeni, asa cum banuiti, totul depinde in cele din urma de bani ! Eu am convingerea ca enduro-crossul va "prinde" in Romania si in curand vom avea un campionat in toata regula. Multumesc tuturor celor concurentilor pentru participarea generoasa si sper din toata inima ca s-au simtit bine. In fond, fara cei care transpira pe traseu, orice competitie risca sa alunece in derizoriu. Cu prietenie, Marcel PETRISOR