Sari la conținut

CharlieKing

Membru
  • Număr conținut

    38
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.cobus-media.com
  • Yahoo
    charlieking12

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Numar Moto
    TM-83-RSN
  • Club
    Timisoara Bikers

CharlieKing's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. ;) "La multi ani!" frumosi si sanatosi!!!
  2. Mersi, m-ai ajutat tare mult. Pana la vara poate imi mai vin ceva idei.
  3. Nu e vorba daca e util sau nu. Era o idee, un "artificiu tehnic" care mi-a trecut prin cap. Normal ca nu e ceva absolut necesar, nu vreau sa o fac din comoditate, ci din pasiunea de a "meshteri", am intrebat poata s-a mai gandit cineva la asa ceva. Realizabil este sigur, cu un plutitor de Dacie si o adaptare a tijei plutitorului la inaltimea rezervorului. Sistemul de prindere de rezervor imi da bataie de cap, nu as vrea sa ii dau o gaura, ca la rezervorul de masina, acel loc va fi mereu un punct slab si exista riscul sa se scurga benizina. Poate totusi vine cineva cu o idee.
  4. Salutare! Ati adaptat careva un plutitor de benzina intr-un rezervor? Daca da, care e metoda, ce plutitor se potriveste, eventual ce modificari trebe facute la tija si cel mai important : a si functionat exact? Mersi
  5. Mersi de info, intradevar ai avut noroc! Sper sa nu ai probleme cu ea. Bafta!
  6. Are cineva idee cat e vama la un GS 500 E mai vechi de 5 ani? Din ce oras ai cumparat bijuteria aia din poza? Ma intereseaza si pe mine, la pretul asta nu gasesti nimic asemanator in Romania.
  7. Multumesc frumos, cred ca asta o sa ma ajute! Ma duc sa vad ce iese
  8. Te rog frumos, daca ai posibilitatea sa intrebi...Stiu ca nu e greu, dar uite ca n-o nimeresc, si tot in clubul "bujia afumata" stau. Ureche muzicala am, stiu cand merge motorul bine si cand nu, dar e ceva in plus, la care nu ma pricep. O sa mai incerc cu tija aceea ridicata. Si ce e cel mai rau e ca atunci cand o nimeresc bine si o simt ca merge calumea atunci nu porneste la pedala si invers, cand nu merge rotund porneste la pedala. La motor nu e nici o problema, compresie are 9,5 atm, nu are nici 1000 de km rulati. Multumesc oricum
  9. Salut! Cine poate sa imi spuna exact cum se face reglare optima la un carburator de Hoinar. In primul rand vrea sa stiu daca se face cu tija aceea in pozitia cea mai joasa sau cu ea ridicata. Care e procedura de reglare, pentru a obtine o bujie curata, de culoare maronie? Deci sunt doua suruburi, unul mai mic in dreapta de reglaj aer si unu mai mare in stanga. De care invart si in ce ordine, pana cand? Va multumesc pentru informatii!
  10. In germana le zice Blei-Gel Akku Dar nu tre sa mergi pana la Louis sa le gasesti. Cat despre Varta, or fi ele bune dar nu ai nevoie. Tot ce iti trebuie e un amperaj mare, undeva peste 10 Ah, depinde si de ce motor ai. Eu am cumparat una, pentru o improvizatie la semnalizare, si tin sa iti spun ca nu am mai incarcat-o din iunie 2005, semnalizarea inca mai functioneaza. Bineinteles ca la demaror e alta treaba. Poti sa iei si una no name, amperajul sa fie mare. De gasit se gasesc la magazine ce se ocupa cu electronice, in timisoara este Vitacom, trebuie sa fie si in Bucuresti ceva in genul asta.
  11. E ceva diferenta, hoinarul e in 5 viteze, mobra in 4...nu stiu sa iti spun exact ca nu am deschis inca un motor...urmeaza Mersi frumos de raspuns. Nu m-am apucat inca sa deschid motorul, nici nu am de gand sa fac asta pe frig, eventual la primavara... Am deschis capacul de pe partea dreapta a motorului si am constatat ca sunt 3 suruburi acolo care tin acea placa, cred ca este vorba de suruburile de reglare a ambreiajului, placa aceea se strange catre interior cand trag de ambrieaj. Mai e un surub pe mijloc, mai mic, cred ca e de 8. Nu stiu acuma de care surub sa invart. Please help me!
  12. Mersi frumos de raspuns. Nu m-am apucat inca sa deschid motorul, nici nu am de gand sa fac asta pe frig, eventual la primavara... Am deschis capacul de pe partea dreapta a motorului si am constatat ca sunt 3 suruburi acolo care tin acea placa, cred ca este vorba de suruburile de reglare a ambreiajului, placa aceea se strange catre interior cand trag de ambrieaj. Mai e un surub pe mijloc, mai mic, cred ca e de 8. Nu stiu acuma de care surub sa invart. Please help me!
  13. O sa incerc, dar nu prea inteleg ce efect o sa aiba. Intradevar ambreiajul meu e cam strans, ceea ce imi permite o debraiere rapida si exacta. Maneta "prinde" undeva la 2 cm, si nu patineaza deloc. Daca il destrang din cablu (parerea mea, nu sustin ca e si cea corecta, cum am zis, o incerc si pe asta) voi obtine un punct de debraiere mai jos. La ce ma gandeam eu e reglajul din cutia de viteza, de la suruburile acelea (2 parca la Hoinar) in spatele capacului de alimentare cu ulei, deci relativ accesibile. Mi s-a mai spus ca ar putea fi uzata furca de ghidare sau bilele, dar nu cred pentru ca motocicleta a rulat efectiv 500 km. Ma tem ca o sa ajung sa trebuiasca sa desfac motorul, dar asta este, o s-o fac si pe asta. Mersi si dau raportul dupa incercare!
  14. Spuneti-mi si mie va rog cum sa reglez cutia de viteze la Hoinarul meu. Am citit in cartea lui ca are 2 suruburi in partea dreapta de la care se poate regla ceva la viteze. Problema mea este ca nu intra calumea in viteze, daca ridic in sus de schimbator trece de viteza in care vreau sa bag iar pe urma trebuie sa calc inapoi ca sa intre. Asta in cazul in care fac manevra cu ambreiaj. Daca o fac fara merge mai bine. Nu stiu insa cat de sanatos e sa schimb viteza fara ambreiaj. Amintesc ca problema e doar dac aincerc sa schimb in sus, in jos merge perfect si cu ambreiaj. Daca trebuie desfacut motorul si stiti pe cineva din timisoara care se pricepe la din aste va rog sa imi spuneti. Mersi mult.
  15. Spuneti-mi si mie va rog cum sa reglez cutia de viteze la Hoinarul meu. Am citit in cartea lui ca are 2 suruburi in partea dreapta de la care se poate regla ceva la viteze. Problema mea este ca nu intra calumea in viteze, daca ridic in sus de schimbator trece de viteza in care vreau sa bag iar pe urma trebuie sa calc inapoi ca sa intre. Asta in cazul in care fac manevra cu ambreiaj. Daca o fac fara merge mai bine. Nu stiu insa cat de sanatos e sa schimb viteza fara ambreiaj. Amintesc ca problema e doar dac aincerc sa schimb in sus, in jos merge perfect si cu ambreiaj. Daca trebuie desfacut motorul si stiti pe cineva din timisoara care se pricepe la din aste va rog sa imi spuneti. Mersi mult.
×
×
  • Creează nouă...