Salut,
Eu am un Monster 600 din 1995... si am cateva sfaturi pentru tine. Putine, dar sunt din proria experienta.
1. Nu are cum sa nu curga ulei este prea bartan. Te uiti pe evacuare si o sa se vada orice urma. Motorul poate fii curatat, dar itermediarele de la evacuare.... nope. Daca acele tevi sunt prea murdare iti recomanda sa mai astepti.
2. Te intereseaza furca, te urci pe ea, o pui in pozitie perpendiculara si intorci ghidonul, la maxim, in ambele parti. Ce te intereseaza este un joc mic. Daca are asa ceva, fugi ca de dracu. Inseamna o cheltuiala mare la piese.
3. Trebuie sa ai grija la cutia de viteze si la ambreiaj. Te urci pe motocicleta, cuplezi in prima treapta, o impingi putin in fata si apoi incerci sa o decuplezi. Nu o sa o poti decupla usor, dar trebuie sa reusesti. La ce varsta are, probabil ca are garniturile de la pistonul de amreiaj, mancare (acele O-rings). Costa putin piesele, dar asta inseamna ca nu a fost ingrijita corespunzator. Chiar daca uleiul din motor este curat.
4. Inspecteaza foarte atent cadrul. Un cadru crapat il maschezi usor, cu putin poxipol metalic si putina corectura din vopsea.
5. Suspensie spate...ca doar esti in Romania. La furcile de pe fata, poti sa schimbi simeringurile, si este chiar foarte usor...dar pe spate nu ai ce sa schimbi. Daca ala este "consumat" o sa scoti linistit 500 euro pentru unul nou, si nu Ohlins.
6. Vezi sa fie motorul rece cand incerci sa-l pornesti. Nu te astepta sa porneasca la scheie...asta este un vis... Decat daca ai norocul sa fie cu carburatoare Keihin...care au incalzire, dar nu mai costa 1500 euro.... Tu trebuie sa auzi un clinchet de fier pe fier....ca si cand este ceva defect. La monsterele de varsta asa inaintata, aveau un sistem tampit la valve, care in momentul in care era la o turatie foarte joasa, se intrerupea contactul intre doua piese metalice si scotea acest clinchet caracteristic. Daca iti zice cineva sa iti schimbi partilele sa stai frumos la locul tau ca nu are nimic, ca alea se schimba de 2-3 ori,maxim, in viata unei motociclete si este 3,5 dolari setul de 2. Eu am desfacut motorul de 2 ori ca sa-mi dau seama ca asa trebuie sa faca...
7. Ridica saua si inspecteaza cutia de sigurante si sigurantele. Sa nu fie topite sau negre, ca ala este semn de scurt pe circuit. Un defect foarte comun la Ducati.
Sunt multe la care trebuie sa te uiti, ca este o motocicleta veche si sa fii pregatit ca in fiecare sezon sa mai o aranjezi putin.
In rest, eu o am de 2 ani, si nu am avut probleme. Diferenta este ca eu anul trecut i-am instalat pistoane si valve performance si i-am refacut tot motorul. Anul asta ii schimb amortizorul spate si ii fac ambreiajul si acum lucrez sa-i schimb instalatia electrica, am dat jos totul si o refac de la zero.
Multa bafta cu achizitia.
Si da PzKpfW ma bag eu la o comanda. Doar ca daca se poate sa o facem saptamana viitoare ca sa iau banutii.
Da-mi un telefonla 0758484232 sa-mi spui si mie procedura.
PS: Sa nu radeti de User...este al prietenie mele, ca dragii admini ai acestui sait nu se indura sa-mi activeze si mie contul.