Sari la conținut

mihai_lim

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2010
  • Motocicleta
    honda 600rr
  • Numar Moto
    B 586 LIM

mihai_lim's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu am FI aprins in bord...o sa schimb bobina respectiva si dupaia daca mai face ceva, voi incerca si testul de care spui tu...pentru ca e ceva de munca ca sa pun tot la loc dinafara de carene si dupaia demontarea pieselor din nou...multumesc pentru sfat Update: Problema motocicletei este rezolvata...am inlocuit bobina defecta si motocicleta functioneaza perfect.
  2. Nu asta este problema...asta seara am scos bobinele si le-am verificat pe toate cu multimetrul...iar una...surpriza da o valoare mult mai mica fata de restul care dau aceasi valoare. Motocicleta poate functiona cat de cat in parametrii si bobina respectiva la fel...dar pana se incalzeste mai mult iar aceasta sa inceapa sa nu mai functioneze cum trebuie. Oricum...multumesc pentru tot ajutorul acordat...un om de nota +10
  3. Exista vreo probabilitate ca atunci cand statorul nu incarca cum scrie in manual, nici scantei sa nu fie cum trebuie iar motocicleta sa plece in suturi? Specific din nou k motocicleta este 1000rr din 2005. Multumesc!
  4. Am citit pe 1000rr.net...si am gasit ca ar fi o mare problema cu statorul la ele, o sa iau motocicleta maine de la bardak...sper ca ei sa ai fi gasit rezolvarea...din ce au gasit ei si au masurat, statorul era problema si poate nu la toata lumea are acelesi simptome in cazul asta. Daca nu, urmeaza sa o duc la TNG. Asa am auzit si eu...
  5. Nu te contrazic....saptamana care vine o sa iau motoreta de la bardak pt k momentan acolo este si am o vaga impresie k nu o sa rezolve problema cum nici multi alti mecanici renumiti din bucuresti nu au putut...si o sa te contactez sa o aduc la tine,pentru ca multa lume de pe acest forum te recomanda
  6. Clapetele sunt sincronizate...o sa verific si pair valve si flap mod...iar diagnoza la sistemul de incarcare chiar cred k nu s-a facut... Si incep sa cred k este mai bine sa iei manualul si daca te pricepi sa incerci sa o faci singur, deoarece un service bun e greu de gasit...
  7. Ce am uitat sa specific este k motoreta la relanti are o oscilatie mai mare decat normalul...adik dak ar trebui sa stea la 1500rpm...oscileaza cam 2-300 de ture...
  8. Aha...iar daca valorile care le da nu coincid cu cele din manual atunci este sigur ceva pe partea cu incarcarea...iar socurile care le da la plecare tot din acest motiv?
  9. Am inteles...o sa iau la masurat toata partea electrica de incarcare sa vad daca da valorile din manual...multumesc mult
  10. Salutare, Am si eu o mare problema si var rog sa ma ajutati pentru ca aceasta problema ma chinuie de mult timp. Honda cbr 1000 rr din 2005...dupa ce motoreta a stat un timp, cand am inceput sa merg cu ea, la plecare da in nas dar dupa ce trece de 2000rpm motorul merge si trage bine. Motocicleta a fost in 4 service-uri si nimeni nu i-a gasit rezolvare. Specific ca s-au schimbat bujiile, s-a curatat toata rampa de alimentare si injectia. In plus descarca si bateria. Este posibil ca problema sa fie statorul si din cauza lui sa descarce bateria si sa de in nas tot din cauza asta? Multumesc, astept orice sfat si parere
×
×
  • Creează nouă...