Sari la conținut

alex emil

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    Yamaha XV535 VIRAGO

alex emil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Intr-un final am rezolvat toata problema...s-au schimbat membranele carburator si singura problema era de la carburatoare..nu erau reglate corespunzator. va multumesc mult
  2. Intr-un final am cumparat membranele carburator. le-am dat la mecanic, le-a schimbat. Spre marea mea dezamagire, motocicleta merge si mai rau. pe langa faptul ca tot nu revine cum ar trebui de repede la relanti, acum s-au depistat alte probleme. Intre rupe, smuceste, inegreste bujiile. Se pare ca e de vina aprinderea undeva.....am renuntat la mecanic pentru ca e un nesimtit si neserios (pana si benzina 8 litri din rezervor mi-a furat) si am dus-o la un prieten, care acum incearca sa vada ce e baiu.... Anul acesta a fost distrus si deja imediat e gata vara...
  3. Habar nu am, nu ma price Dar ceva japonez...Mikuni cred....2 carburatoare...
  4. Am inteles...Din cate am inteles, sunt fisaurate in multe parti.....
  5. Salut, Am depistat problema...sper sa fie singura: MEMBRANELE CARBURATOR.... Intrebarea mea este, unde as putea gasi la un pret acceptabil? Daca aveti voi contact, etc...(ori nou, ori second).... Multumesc. Alex
  6. De tras imi trage destul de bine. Rockadict, la viteze mari nu iti dai seama. Pentru ca mergi constant si nu e acelasi lucru ca si cand ai sta pe loc. Nu stiu cum sa explic. Comparatia nu isi are locul.... Voi verifica toate pe rand sa vad de unde vine problema...
  7. Va multumesc !!! Sper din tot sufletul sa rezolv si cu siguranta cei care au problema aceasta si urmaresc acest post vor incerca si ei solutiile mentionate de voi...
  8. Salut, Chiar daca e un model de carburator vechi, nu cred ca asa a fost proiectat. Dovada stau si alte motociclete de aceleasi fel, aceleasi an, si care revin f repede la relanti. Chiar am ramas suprins. A fost o intrunire aici la Oradea anul trecut, Bike Fest (anul acesta va fi Chariots of Fire) si am vazut multe modele ca al meu. Deci parerea mea personala, nu a fost proiectat prost, ci exista undeva o problema, dar nu stim unde.. uite cateva exemple de cum revine de frumos si normal la relanti: http://www.youtube.com/watch?v=83UJSPEHIFk] etc etc Multumesc Nationalistu si Vandrash. Voi incerca...cat de repede pot (lucrez, si timpul nu prea imi permite..) Si voi posta aici daca am rezolvat ceva, pt ca mai sunt cu siguranta si altii ca si mine si care nu pot rezolva..
  9. Multumesc. O sa ii spun la mecanic. Desi stiu ca a reglat aerul. Si ma gandesc ca daca e mecanic, stie ce face... Multumesc ! Sper sa fie asta problema, si sa nu fie acel AIS sau altceva.....
  10. Buna seara, Va rog cei in masura sa ma ajutati, sa imi scrieti parerea voastra. Am o Yamaha xv535 virago din 1991. Cand am achizitionat-o, motocicleta necesita schimb ulei, filtre, bujii, reglaje carburatoare, sincronizat, releu incarcare,etc etc. Deci motorul nu mergea rotund, intrerupea,etc. Dupa ce am dus-o le mecanic, am pus-o la punct, mergea f bine. Dar nu mi-am dat seama de unele chestii, doar dupa ce am vazut alte motociclete 535 exact ca a mea. Pe scurt, problema ar fi urmatoarea si nu ii dau de capat deloc... Cand accelerez, nu revine repede la relanti si ii trebuie 2-3 secunde sa revina. Cateodata, parca se accelereza singura dar foarte insesizabil. Mentionez ca e model din 91, iar in partea stanga, sub capacul acela cromat (cel de pe partea dreapta ascunde niste relee, electrice,etc) nu se afla nimic. Din cate mi-a zis mecanicul, dar nu e sigur, acolo era locul unui AIS (air injection system) si care la mine lipseste. Am vorbit cu niste baieti si mi-au spus ca AIS apare la Virago doar de prin 94-95, al meu e din 91....E posibil sa lipseasca? Asta sa fie cauza sa nu revina asa bine la relanti? Din cate am inteles de pe forumuri din strainanate, acest AIS a fost introdus de Yamaha pentru a se incadra in anumite limite si norme de poluare. Si ca se poate demonta fara probleme (normal, fara AIS polueaza mai mult) si pune la loc, fara a influenta motorul. Unii utilizatori au observat o imbunatatire a performantelor fara acest AIS. Sau prinde aer fals pe undeva? Va rog cei care stiti ceva sa va pronuntati Motocicleta are carbuatoare sincronizate, bujii schimbate, etc etc. Partea electrica e ok, incarca bateria ok, nu scoate fum doar cand o accelerez max max, atunci parca scoate putin negru dar nu tare. Nu mananca ulei, iar consumul il am in parametri: 4-5 l. va multumesc, Alex
×
×
  • Creează nouă...