Buna seara,
Va rog cei in masura sa ma ajutati, sa imi scrieti parerea voastra.
Am o Yamaha xv535 virago din 1991. Cand am achizitionat-o, motocicleta necesita schimb ulei, filtre, bujii, reglaje carburatoare, sincronizat, releu incarcare,etc etc. Deci motorul nu mergea rotund, intrerupea,etc.
Dupa ce am dus-o le mecanic, am pus-o la punct, mergea f bine. Dar nu mi-am dat seama de unele chestii, doar dupa ce am vazut alte motociclete 535 exact ca a mea.
Pe scurt, problema ar fi urmatoarea si nu ii dau de capat deloc...
Cand accelerez, nu revine repede la relanti si ii trebuie 2-3 secunde sa revina. Cateodata, parca se accelereza singura dar foarte insesizabil.
Mentionez ca e model din 91, iar in partea stanga, sub capacul acela cromat (cel de pe partea dreapta ascunde niste relee, electrice,etc) nu se afla nimic. Din cate mi-a zis mecanicul, dar nu e sigur, acolo era locul unui AIS (air injection system) si care la mine lipseste. Am vorbit cu niste baieti si mi-au spus ca AIS apare la Virago doar de prin 94-95, al meu e din 91....E posibil sa lipseasca? Asta sa fie cauza sa nu revina asa bine la relanti? Din cate am inteles de pe forumuri din strainanate, acest AIS a fost introdus de Yamaha pentru a se incadra in anumite limite si norme de poluare. Si ca se poate demonta fara probleme (normal, fara AIS polueaza mai mult) si pune la loc, fara a influenta motorul. Unii utilizatori au observat o imbunatatire a performantelor fara acest AIS.
Sau prinde aer fals pe undeva?
Va rog cei care stiti ceva sa va pronuntati
Motocicleta are carbuatoare sincronizate, bujii schimbate, etc etc. Partea electrica e ok, incarca bateria ok, nu scoate fum doar cand o accelerez max max, atunci parca scoate putin negru dar nu tare. Nu mananca ulei, iar consumul il am in parametri: 4-5 l.
va multumesc,
Alex