Sari la conținut

MOTTOBYKER

INACTIV
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    mottobyker@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    belgium
  • Carnet moto din
    2002

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GSX-R 600;Vmax 1200;XR 600

MOTTOBYKER's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut din nou tuturor. Dupa indelungate cautari am ajuns la reprentanta yamaha si am reusit sa vb cu unul dintre inginerii care au luat parte la asa numitul proiect ,,TOATA STRADA" sa va explic si de ce aici se spune ca Vmax-ul nu tine strada ci toata strada datorite echilibrului care il are Deci sa recapitulam V4 de la max a fost facut sa produca o putere de 145Ch si 100 in varianta de 100 nu are Vboostul pentru marirea puterii si carburatoarele sunt diferite.Dar exista un producator pe piata din care a facut si respectivul parte care a developat un kit prin care se inlocuiesc toate injectoarele si mai multe piese din carburatoare,si mai este o chestie nu am inteles-o cred bine dar am sa revin cu detalii pentru asta se gauresc furtunele de la iesirea carburaoarelor in asa fel incat sa nu mai fie fiecare carburator independent si sa poata un piston sa absoarba benzina de la 2 carbutaroare (nu am inteles 100% dar este ceva de genul)dupa care se regleaza carburatia si se sincronizeaza si nu iti mai ramane decat sa savurezi placerea.(nu afeacteaza duratei de viata a motorului foarte mult !!)
  2. Euam zis ca decat sa dau bani la service as vrea sa invat eu sa o fac si...poate mai castig si un banut BV Merci for help Deci in principiu asta urmaream dar am lasato balta-Prea coplicat si scade durata de viata al motorului,in schimb mai aveam o problema la relanti atunci cand este cald motorul imi intrerupe si imi trebuiesc sincronizate carb. Inainte de a ma apunca am sa il rog pe tng daca poate si vrea sa ma ajute cu mai multe informatii telefonice ca sa nu fac alte nazbatii si sa pot incepe cu inceputul si sa termin cu sfarsitul ,daca nu vad eu cui i se face mila de mine sa imi explice . dar ca de obicei pentru a reusi trebuie un pic de sudoare daca nu se numeste NIMEREALA
  3. Ce te face pe tine sa crezi asta despre cei care sunt afara? Crezi tu ca toti sunt prea bogati ca sa gandesti asa despre ei?` De multe ori cred ca mai bine este in romania decat aici. Poate au fost zile in care nu stim ce sa facem sau pe une sa o apuncam ....... eu sincer pe zi ce ttrece ma gandesc tot mùai des sa vin acasa
  4. ce motif as avea sa te mint?? ieri iam fost la ei si au zis ca asta se lucreaza la ora are 4 ore de lucru /60€ ora =240 iar 10 € este pentru un produs de curatare
  5. Merci am cumparat vacummetrele costa 90 € iar sa o duc la service pentru sincronizare ma costa cam 250 €
  6. Hai salut la toata lumea cum se numesc ceasurile alea de sincronizare vacummetre? sa incerc sa gasesc si eu pe aci sa cumpar.?Merci
  7. Ms Frumos stiu ca m-au invatat de bine dar iti spun sincer in primul rand nu am incredere in mecanicii de pe aici asa ca prefer sa umblu decat in motoare si in al doilea rand este foarte scump ca sa iti faca o constatare platesti 250-300 depinde de motor ca sa iti zicecare este problema asa ca constatarea am facut-o mai ramane sa intreb pe tine una alta si am sa reusesc MERCI frumos!!!
  8. Ok merci pt sfat am sa fac cateva poze si o sa le pun pe forum Imi cer scuze daca te-a deranja replica dar iti spun ca nu este primul motor pe care il desfac sau il repar. De fiecare data cand am avut nevoie de sfaturi si de idei noi aveam pe cine intreba numai ca de data asta nu am pe cine, PS:pana la urma am sa o fac singur fara sa o duc la service si am sa fac poze pentru a-ti demonstra.
  9. Domne iuv merci pentru sfat esti un dulce sau cel mai dulce cum vrei sa o iei...... Nu toti s-au nascut ca tine experti in motoare sau de parca nu toti au invatat incercand sa faca sau stricand si reparand dupa ,,Motociclistule care esti....."
  10. Nu sunt in romaia deci nu o pot face singur? As incerca sa curat toate carburatoare nu au fost curatate niciodata si nu a mai mers proprietarul de vreo 2 ani cu ea
  11. Si cam cum ar trebui sa sincronizez treaba asta ?
  12. Cred ca aveti dreptate sa o las asa cum au facut-o astia dar eu am cunoscut pe cineva aici care avea acelasi motor cu puterea ridicata si era diferenta foarte mare Si daca motorul s-ar duce mai repede nu are rost sa ma mai complic sa o ridic o las asa Si care ar putea sa fie problema ei daca in momentul cand este calda si este lasata la relanti nu are turatia constanta tinde sa se opreasca si iar isi revine iar ciclul se repeta Bujii schimbate
  13. este printre ultimele modele este sfarsit 2001 si cred ca are 107 Cp daca nu ma insel 2001
  14. Sal am si una din aia care zici tu vitezana dar daca citesti pe ici pe colo comportamentul la Vmax este aproare ca al GSXr 1000 un pic mai jos iar cuplu are destul chiar mai mult decat vitezana , Am inceput sa bag bere si vad ca da randament ......poti incerca sa vezi Am inceput sa bag bere si vad ca da randament ......poti incerca sa vezi Adica de la 110 cP se ridica undeva la 138-140 daca nu ma insel
  15. Sal la toata lumea tot eu va plictisesc cu intrebarile mele:D Despre Vmax 1200cc stie cineva cum pot sa ii ridic puterea cineva mi-a spus odata despre obturaea unor jiglere de la carburator???
×
×
  • Creează nouă...