Cola
Membru-
Număr conținut
28 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Motocicleta
HONDA
-
Club
Nui
Informații profil
-
Motociclete detinute
Mobra,Jawa,Cz,Mz,Ij,Nipra.
Vizitatori Recenți Profil
406 citiri profil
Cola's Achievements
Newbie (1/14)
-
-
Pentru o ciclistica mai buna,si adaptarea la enduro am fost nevoit sa prelungesc 11Cm.Surplusul se afla intr-e jugurile jambelor,amortizoarele au ramas originale,arcurile au fost suplinite precum si tijele pistoanelor iar la testele de teren raspunde mult mai bine.Respect observatia ta care dovedeste calitatea de profesionist.Toate cele bune.
-
Carmelo Joseph Scuderi a simtit principiul motorului turbo supraalimentat in 1998 daca nu ma insel cand a si inceput proiectarea lui. Eu am inceput cercetarile in 1989 (inspirat de motorul boxer care echipa autoturismul OLTCIT).Dar sa pun un mic istoric. Fiin elev la un liceu fara renume.(Liceul Industrial Energetic Turceni),unde incercand sa inventez un nou tip de motor termic fara punct mort si inspirandu-ma de la o pompa gasita demontata intr-un atelier al termocentralei Turceni,(unde faceam si practica ca elev),am aflat de la profesorul de fizica si de la dirigintele meu ca acel motor la care eu visam exista deja.(Felix Wankel la inventat in1957) incercand sa dezvolte motoarele rotative tip stea.(Dirigintele meu fiind pasionat de motoare.Pe nume Nagara Nicolae,era si este un om bine informat.).Ulterior participand la RK-ul unui motor de OLTCIT mi-a stralucit idea de a supraalimenta motorul,folosindu-ma de aerul comprimat.Vazusem deja si motoarele cu 2 cilindri de la OLTCIT SPECIAL si ma gandeam la cei doi cilindri in plus care puteau creste randamentul motorului scazandu-i consumul.Bineinteles nimeni nu savura idea mea,eu neavand un buget pentru a putea incepe cercetari.Mult mai tarziu,prin 2004 am anceput sa dezvolt teoria pe hartie,am achizionat un motor,m-am informat sa nu cumva sa redescopar ceva ce altii au facut cu mult inaintea mea si am avut iarasi surprize.Cred ca Carmelo avea sursa de inspiratie asemanatoare cu a mea,sau o oarece legatura cu motoarele boxer Alfa Romeo asemanatoare OLTCIT.Enzo Ferrari a preparat motoare boxer de Alfa Romeo,pentru formula 1 cu mult inainte.Scuderii de la Ferrari nu au publicat inovatiile aduse motorului Otto iar Carmelo a profitat.Nu sunt sigur,nu garantez,este doar o imagine pe care mi-am creat-o vis a vi de evenimemte.Oricum motorul meu are avantaje nedescoperite de ei.Sau poate doar asa cred eu.Ramane sa demonstrez practic..
-
Multumesc celor ce au postata pe topic.(primul care renunta este desteptul) din manierele invatate in copilarie.Tema topicului fiind alta raspund la asteptarile mele.Multumesc inca odata si scuze celor ce nu inteleg.
-
Daca are nevoie de ajutor,am demontat 8 IJ-uri.Am ceva componente adunate.Tel.0721097797. Multumesc pentru apreciere,dar este un motor facut pentru vanzare.Sper sa apreciezi cu adevarat un prototip la care lucrez de ceva timp si nu stiu anca cu va arata la final,Ca idee este un boxer dintr-un carter de OLTCIT unde doi cilindri functioneaza ca si compresor avand chiuloasele modificate,racit cu aer fara tubina.Suspensia fata conceptie proprie,ansamblu suspessie reglabil pneumatic,model arhitectural (hibrid chopper-bobber).
-
De data asta,(cu DNEPR-ul) voi fotografia fiecare operatie pe stagii cu ambunatatirea geometriei,cu descrierea motivului si masuratorile de rigoare cu performantele motorului anainte si dupa,urmate de testere certificate tehnic pentru a nu mai declansa suspiciunea diletantului an domeniul.Pretul nu se poate calcula an functie de achizitie (in cauza 300 Euro) ci dupa orele lucrate,operatiile efectuate,cheltuieli cu tratamentul ansamblului de lucrari,inovatiile aduse,dizainul,performante tehnice,e.t.c.Te las sa apreciezi tu pretul de vanzare cu speranta ca nu te vei desunfla.Cu respect,Cola Grig. Tel.0721097797
-
Sunt destul de ocupat cu serviciul si mai am un DNEPR MT10 inceput la care doresc sa-i aduc anbunatatiri fara a afecta optic aspectul autentic dar an viitorul apropiat doresc sa postez un film cu imbunatatirile IJ-ului si un test dino.
-
Doresc o oferta la 4.Buc,420/19 enduro.de preferinta model militar.
-
Sunt Cola Grig din Tg-Jiu, ies foarte rar cu motorul datorita programului ancarcat dar poate uni m-au vazut ori ma cunosc.Din pricina prioritatilor am ramas la motoare clasice care anca ma ancanta.Detin mai multe babaciuni dar ma plimb si prefer cateva.
-
Si eu sunt curios dece apar astfel de fenomene,pentru ca tema nu era pretul care nici macar nu l-am pomenit an topic,justificarea se face numai de cei ce stiu cum functioneaza motorul si i-au testat ciclistica iar cumparatorul daca are interes,vine,testeaza,negociaza si bate palma.Cel ce a deschis discutia de pret,(ca a vazut-o el undeva si avea un pret afisat)nu a vazut pretul negociabil in care mai intra un IJ original nerestaurat,ca se ofera garantie si post garantie.Sper ca an viitirul apropiat sa afisez cateva motoare cu atas si solo,pe care le detin,urmand a fi restaurate.Deocamdata trebuiesc sacrificii pentru modernizarea atelierului.Multumesc de apreciere. Nu vad readucerea la original cu roti pe 18 tobe de jupiter fara emblema cu serie si fara sa reusesti sa o pornesti,sa nu mai vorbim de RAR si teste de asfalt.Sunt convins ca nu ai investit mai mult de 50 euro in ea.Face banii pe care ai ceri.Succes.
-
Multumesc pentru oferta generoasa,dar atat m-au costat numai anvelopele,daca esti atat de serios,cat despre fiscal am 14 motoare la care pot da fiscal.Probabil nu-ti permiti nici sa le transporti,dupa cum apreciezi valoarea.Daca cineva cumpara o paine cu 1 leu,trebuie sa stai cu mana antinsa daca vrei si tu una la juma de pret.Depinde cum te adresezi si convingi,caci poate primesti uneori.Oricum la 400 Euro a-ti pot da una cu tot ce-ti trebuie gratis,cu conditia sa o aduci antr-o stare asemanatoare la mine an atelier.Atunci poate realizezi ca bei apa minerala de 500 euro numai lucrand la ea. Umbland la cilindrie si marind galeriile de transfer (baleiaj) cu galeria de aspiratie si difuzorul carburatorului marit,se modifica capacitatea motorului,creste puterea dar odata cu asta si consumul de carburant ca sa nu mai vorbim de lucrul cel mai critic,TEMPERATURA.unde sistemul de rcire nu este modificat.Folosind generatorul de hidrogen,aceiasi cantitate de amestec ajunge in camera de ardere,dar este detenta mai puternica,de unde creste puterea,scade consumul iar motorul nu se supraincalzeste.Vezi ce face molecula de hidrogen an amestec cu oxigenul si benzina. Nu ma las,nu ma supar.Orice critic a-mi trezeste interesul de a vedea unde ma aflu.Eu apreciez critica,este binevenita,ma pune pe ganduri si mai bune.Multe lucruri si cele mai importante numai asa le poti captura.
-
Multumesc. Te inteleg.Nu toata lumea simte la fel.Eu inteleg si pe cei ce apreciaza originalitatea,dar uneori poti coafa o motocicleta sa ramana tot ea.
-
Nu cred ca confunzi o reconditionare cu restaurarea.Daca faci un zum pe foto,care este la o rezolutie foarte mare vei observa ca a fost desfacuta fiecare spita,vopsita separat,roti centrate,spitate si tensionate,iar ce nu se vede a-ti pot spune.Piston,segmenti,bolt,sigurante,rulmenti ambielaj,semeringuri,discuri ambreiaj,lant,pinioane,burdufi lant,mansoane sunt de planeta5 si se gasesc dupa cum sti noi.Bucsi la telescoape spate sunt de timoneria dacia.Segmenti amortizoare facuti din teflon.Ghidaje jambe din duramida.Rulmenti roti NTN 6203,poti monta si SKF versiunea mai ieftina se gasesc pe toate drumurile.Aprinderea electronica cu senzor inductiv (de MINK),dinam 12v/95w de la lolo instalatia electrica aderizata si hidroizolata cu materiale import polonia (TME) cadru,bascula sablate cu alice,aripi rezervor capace,ornamente sablate cu nisip de qartz,vopsite electrostatic,liniate manual.lacuite in triplu strat.Geometrie ajustata si adaptata enduro cu centru de greutate recalibrat,e.t.c.Daca ai nevoie de ajutor an interventii tehnice te ajut cu placere. Le dau numarul tau de telefon. Nu stiu unde vezi tu cadru ciopartit!Eu nu vand componente,nici nu lucrez pentru altii,doar ajut cu sfaturi oameni care au capacitatea de a intelege si alege..Bineinteles,GRATIS. Este foarte important ce poate si ce garantie se ofera decat cum arata.Culorile se schimba dupa preferinte.Daca-mi amintesti am sa pun si eu un film cu IJ-ul adaptat enduro pe vaile cernei din Gorj. Are montat in capacul din stanga un generator HHO care creste puterea si scade consumul cu 35%.Un randament mai bun am optinut pe K750.
-
Ambele nuante,metal si negru mat de la SINTO special pentru tobe.Am testat rezistenta la temperatura cu o cursa Tg-Jiu Obarsia Lotru pe ruta Transalpina si inapoi dupa care a urmat o spalare cu solutie de motoare pentru a ma convinge ca nu exista decolorare ori exfoliere.Este foarte rezistenta si la zgariere.Testul este motivat deoarece multe modele vechi aveau tobele vopsite si nu nichelate.Alt motiv este faptul ca eu nu gasesc oglinda tobelor nichelate la motoarele antice,atragatoare.(Arata ca un nomad care beleste fasolea la soare). Da.Se sacrifica pentru cele ce asteapta operate. Pentru a ajuta cu sfaturi si procurarea de componente compatibile si originale posesorii de motociclete socialiste,asa cum mentionez in topic. Troaca poate iesi din mizerie oricand,pe cand tu nu.
-