Sari la conținut

dark_2011

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Motocicleta
    -

dark_2011's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Mercedes S 350 este masina implicata in accident.
  2. 6 luni condamnare....deci perioada de incercare trebuie sa fie mai mare de 1 an,perioada in care el a comis-o din nou.Teoretic ar trebui sa faca puscarie,dar citind acum cateva minute cele 37 pagini despre un adevarat rider(RADUCU) si afland ca la nici aproape un an de la accident nu s-a inceput urmarirea penala a criminalei si povestea cu instiintarea de catre ratb a familiei acestuia cum ca are de platit pt ca a incurcat circulatia ratb din cauza accidentului,cand nici macar nu s-a stabilit cine este vinovatul,desi toti il stiam neoficial)ma face sa imi fie rusine ca sunt roman chiar in tara asta.Daca i-au dat cu suspendare inseamna ca si data trecuta era serios sub vaporii alcoolului,Cateodata ma intreb daca nu e bine ca pe langa un prmis suspendat (pe viata as vrea eu) sa iei si ceva ani de parnaie pt o concentratie mai mare de alcool in sange,asa ca sa tii minte ce ai patit.
  3. da...poate nu a fost cel mai bun exemplu cel cu suspendarea pe viata a permisului daca depasesti cu +50km/h,dar am vrut sa ilustrez teama fata de o pedeapsa cu adevarat drastica astfel incat si prostul inconstient sa se teama .Oricum cateva modificari ar trebui aduse gen daca ai mai mult de 0,4 alcool in sange papa carnet pe viata cu toate ca mai sus am zis pt orice cantitate,dar gandind mai atent, se mai intampla ca seara sa bei o tarie te culci imediat ,in somn corpul proceseaza mai greu cantitatea de alcool ,iar dimineata tu poti sa fii 100% constient,dar la o analiza sa iasa o urma catusi de mica de alcool.Un alt aspect ar fi permise valabile 5 ani ,iar la fiecare 5 ani reevaluare,adica sa dam sala din nou,Masinii de ce trebuie sa ii faci itp dupa o perioada cu toate ca ai luat-o noua?Noua de ce ni se recomanda sa ne facem un control daca nu anual ,macar la 2 ani (analize la sange ma refer pt diabet samd).Intr-un accident soldat cu moartea unei persoane,daca ai facut o manevra incorecta ,chiar daca si celalalt a procedat la fel, sa nu fii incadrat la omor din culpa si sa iei cu suspendare,ci sa fii judecat ca si cum ai fii vinovat.Un exemplu:un vecin circula cu 100km/h in localitate si ii iese un copil in fata si il omoara.Copilul este scos vinovat pentru traversare prin loc nepermis,iar el omor din culpa si primeste 2 ani cu suspendare.Oare daca mergea cu 50 il omora?Cand mergi cu 100,esti constient ca nu este legal si ca se poate intampla ceva rau ,deci e premeditat sau cel putin cu buna stiinta,deci nu mai este din culpa.Poate ma veti intreba de ce sunt asa pornit impotriva celor ce incalca legea:cu masina merg legal si in localitate si in afara,cu motorul merg legal pe DN,poate pe autostrada mai depasesc limita de viteza,dar acolo nu este riscul de pe DN, reprezentat de copacii de pe margine,posibilul impact cu cei de pe contrasens,aparitia vreunui animal care pe dn este posibil intrucat exista sate ,comune ,intoarcerea pe linie continua,carosabilul mai prost.Dar cand vezi la tv ca unu circula prin oras cu 180/h,refuza alcooltestul,omoara 2 persoane si este incadrat la omor din culpa si ia 2 ani cu suspendare,cum sa le fie teama sa se suie beti la volan?Dar de...tot ala sarmanu si neajutoratu moare....daca omora un rrom,pai sufla ala de frica in aparat pana sa ii vina rudele decedatului,ca altfel ii bagau aia etilotestu si in nari numai sa afle daca era baut.
  4. Va face puscarie,are 1,17 in aerul expirat,deci aproape dublu in sange.Iar legea spune ca ce depaseste 0,8 in sange e infractiune si se lasa cu dosar penal.De la 0,8 la aproape 2 cat ii va iesi coroborat cu omorarea unei persoane din cauza lui ,va spun eu ca am intrebat 2 avocati prieteni cu mine,nici un judecator nu ii va da cu suspendare.Bine traim in Romania si orice sentinta e supusa semnului intrebarii,dar mai presus de tot ce am zis,este ca pentru toata familia lui si in special pentru copilasii de i-a lasat in urma ,nu mai conteaza ca javra sta in inchisoare.Acum fac o paranteza.Si eu sunt motociclist,am o motocicleta, si una foarte puternica de curand achizitionata,inca nu am copil,dar in viitor se va intampla si bucuria aceasta.Sper cu protectia lui Dumnezeu!Si spun asta pentru ca sunt motociclist in mare parte.Ar trebui facut ceva in tara asta unde fiecare a interpretat democratia asta de 20 ani si libertatea oferita de ea in ce mod doreste el.Nu avem puterea sa ne controlam iesirile ,reactiile,faptele?OK.Fa legi DURE fara interpretari.Acum 1 an si jumatate o amica de-a mea a murit in accidentul de la Floreasca unde un derbedeu a fost fugarit de politie minute in sir pentru a-l opri,iar in final totul s-a soldat cu moartea a 2 nevinovati.Prostu era beat si drogat.A refuzat sa sufle in etilotest si arefuzat probele biologice.A scapat mai ieftin asa.Ar trebui sa avem legi din alea aspre de se scriu prin ziare ca in nu stiu ce tara daca depasesti viteza cu nu stiu cat platesti amenda de nu stiu cate ori salariul tau si confiscarea autovehicului pe motiv ca reprezinta pericol public.Ar trebui o lege din aia asa cum este la Academie (nu poti da la Academie daca ai avut o condamnare in viata ta),in sensul ca daca ai baut suspendarea permisului pe viata plus 12 salarii amenda.Refuzi recoltarea probelor biologice sa fie mai al dracu pentru tine decat orice alcoolemie ai avea in sange.Depasesti viteza cu 50 km/h,suspendare pe viata(aici ar putea fi aplicate oriunde exceptand autostrada unde pericolul nu este chiar asa de mare ca iti taie unu calea sa faca stanga).
  5. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni ,nu vreau sa am pe forum dusmani ,ca dupa ce ca suntem putini in trafic macar daca ne intalnim sa stam la o bere fara alcool sau un gratar la sf de saptamana,in loc sa ne certam.Revenind la subiect,nu vreau sa fiu considerat inuman sau vreun robot invelit in piele umana,dar sunt de parere ca intr-un accident trebuie oprit indiferent de natura partilor implicate(motor,masina,bicicleta,pieton,tir)daca ai fost martor la accident,daca poti ajuta medical (profesie doctor,asistent medical)chiar si daca este salvarea sosita,sau la fata locului nu a ajuns nimeni(abia s-a produs) sau sunt doar cateva persoane(poate ca cei care au oprit inaintea ta nu au telefoane,judec prin absurd).In restul cazurilor cand deja sunt mai mult de 4-5 persoane eu stiu....nu cred ca mai poti ajuta in vreun fel.Deja cand se strang multi poate induce o stare de panica ranitului,considerand ca gravitatea accidentului a atras ,,spectatorii''.Si asta nu e scoasa de mine ci de un psiholog(Hanibal Dumitrascu).Iar ca sa opresc ca sa am informatii pe care sa le postez pe net,chiar nu este decent.Cat despre ,,o vorba buna si dulce'' eu unu m-am pus in locul unui ranit si raspunsul a fost unu:singurele persoane pe care as dori sa le vad atunci in fata mea sunt ,ordinea nu conteaza,:familia sau cunoscutii si medicii.Restul e frectie la picior de lemn.Dar e bine ca lumea isi mai aduce aminte de ,,o vorba buna'', asta inseamna ca mai exista si sensibilitate la romani ,care se pare ca in ultima perioada a disparut. Cat despre prevenirea accidentelor ,ar trebui demarata o campanie agresiva mai ales cand se deschide sezonul,care sa atentioneze conducatorii auto sa foloseasca semnalizarea si asigurarea in oglinzi retrovizoare .Asta ar scadea mult rata accidentelor.Daca cineva nu este de acord cu ce am scris in acest ultim post ,putem vorbi pe privat intr-o maniera decenta pentru a nu perturba natura acestui topic.Va salut si cat mai multa atentie!!
  6. <<Opresti, vezi despre ce e vorba si daca nu poti ajuta pleci.>> Daca am face toti cei care trec pe acolo ,ce s-ar intampla......poate sunt eu batut in cap. In momentele acelea singurii pe care ii vrei in fata ochilor sunt cei dragi sau hai cei cunoscuti. Am mai vazut si prin tari ca Franta ,Germania accidente,dar nu e ca la noi.La noi pana nu se strang 5 cercuri de oameni in jurul lui,nu poate fi numit accident. Da ,si cu o vorba buna,dar toti stim ca in asemena situatii in mintea celui accidentat nu mai conteaza ce zic cei din jur ,daca el simte ca a patit-o ,se gandeste doar la ce e mai rau,si de asemenea e constient ca toti care ii zic ca e bine ii zic ori ca este asa ,ori ca ii spun asta ca sa nu se impacienteze,adica nimeni nu o sa ii zica stii frate o sa ramai fara un picior sau o mana .Iar cat despre oprit ,o faci cand tocmai s-a intamplat si tu poti suna la salvare ,politie, ori esti martor.Dar cand deja la fata accidentului sunt deja oameni care au oprit,tu opresti doar daca il poti ajuta medical,dar nu ca sa incepeti sa fiti la numar cu zecile.
  7. Desi sunt nou pe forum ,pot spune ca am destula experienta pe 2 roti,dar asta nu ma va impiedica sa imi exprim si eu opinia la cele mentionate mai sus.Cineva mai sus spunea ca trebuie sa opresti cand un motociclist are un accident pentru a vedea cum poti ajuta.Sunt foarte putine variante de ajuta in cazul producerii unui accident:suni la 112 sau daca ai cunostinte medicale ii acorzi primul ajutor ,sau eventual daca ai fost martor la accident poti oferi informatii edificatoare asupra modului producerii accidentului.In opinia mea toti cei care se strang dupa sunt doar cei care nu au ce face,cei care sunt curiosi,cei care cred ca pot ajuta dar nu au cum ajuta.Prin urmare ,cel care a deschis topicul,nu cred ca a procedat eronat ca nu a oprit,pur si simplu nu avea ce sa mai ajute,deja salvarea ajunsese ,martor la acident nu a fost ,singura optiune era sa fle detalii despre cum s-a intamplat sau starea celor implicati si eventual publicarea acestor informatii pe acest site(spre ,,deliciul unora'',cu riscul de a-mi lua ban).Cand are loc un accident cu masina si deja e salvarea ,mai opresti?NU!Pentru ca nu mai ai cum ajuta,ci din contra chiar politia considera ca incurci ancheta.AAAA e vorba despre solidaritatea fata de riderul accidentat(ok ),dar este vorba de o solidaritate nula pentru ca intr-un asemenea caz nefericit,nu stiu eu cat ar mai conta pentru riderul accidentat ca sunt langa el nu stiu cati alti rideri ,singurul lucru dorit ar fi o ambulanta cat mai repede sa ii acorde primul ajutor si noroc de la Dumnezeu sa il ajute sa scape.Eu consider ca atunci cand trecem pe langa un accident ,sa nu venim imediat si sa postam pe net pe langa ce accident am mai trecut si daca a murit careva sau nu,ci sa ne gandim in sinea noastra :oare noua nu ni se poate intampla,oare noi sofam corect,fara nici o greseala?Facem ceva pentru a ne imbunatati stilul de condus preventiv?(a nu se intelege ca iau apararea soferului vinovat).Vrei sa atragi atentia asupra unui fapt?Nu te opresti la locul accidentului considerand ca multimea va atrage atentia.Nu!Eventual ajuti la o campanie televizata :Foloseste oglinzile retrovizoare!In stanga sau in dreapta ta poate fi un prieten de-al tau cu motocicleta!Nu il ucide cu neatentia ta!
  8. Eu am ramas la aceleasi variante,doar ca s-a adus in discutie acel z1000,iar eu am spus ca din punctul meu de vedere as considera mai flashy ca sa zic asa un zx10,asta daca ar fi sa aleg strict intre cele 2 modele(z1000 si zx10),dar revenind la subiect aceste 2 modele nu intra in optiunile mele.
  9. Daca imi permite programul,chiar si inainte de a pleca in Anglia voi incerca sa le testez in tara,ma rog doar sa fie pe stoc disponobile pt test.Cat despre modelul mentionat de tine Nuker, inainte de a deschide acest topic a fost luat in calcul,dar nu voi detalia acum motivele pentru fiecare model in parte la care am renuntat .Mi-ar face cu ochiu mai mult fratele zx 10r decat acesta,cu toate ca au calitati diferite.La intoarcere din Anglia ,vom avea o escala de 2 zile la cumnatul meu stabilit in Germania,undeva la 30 km de Munchen.El mi-a sugerat ,daca in cazul in care comanda din Ro dureaza mai mult,o pot achizitiona de acolo de la dealeri.hmhm....asta ar insemna un extra time daca ma hotarasasc sa o aduc eu,dar o astfel de varianta nu mi-ar displace sa avem 1500 km de imprietenire.Ce mai de maine vor suna telefoanele.....Va salut !
  10. Pana la momentul actual ,zzr-ul pare alegerea cea mai reusita,fiind modelul care intruneste majoritatea calitatilor.Decisive vor fi drive testurile pe care le voi face la intoarcerea din Anglia.
  11. da...avand in vedere ca sunt pareri diferite asupra caracterului sportiv al mobrelor,asupra confortului oferit de fiecare in parte,toate aceste opinii imi intaresc ideea de a face un drive test cu fiecare in parte,avand in vedere ca nu am bine definit ca pondere partea de confort-sportivitate-manevrabilitate iar in plan secund autonomie-revanzare in alegerea ce o voi face.Ideea este sa ma multumeasca ,cat timp sunt la conducerea ei.Ca va fi o iesire de 10-20 km intr-o zi sau poate o iesire planificata prin Europa care este putin probabila avand natura serviciului meu tot ce vreau de la ea este sa ma multumeasca.Si nici nu sunt ridicol sa caut mobra perfecta,adica sa fac 1000 km in 2 zile si cand termin calatoria sa zic:ma simt de parca parca am stat in scaun de mercedes clasa s cu suspensie pneumatica,a avut autonomie de diesel cu motor de 1,3,am parcurs distanta intr-un timp comparabil cu cel cu avionu.Sa fie la un minim de confort ,nu ca dupa cativa kn sa am spatele ,,facut praf'',dar si cand iam dat gaz sa ii simt agresivitatea. *kn=km; *iam=i-am E ora de vina.
  12. da...ramane sa ma uit peste reiew-uri sa am o imagine de ansamblu si apoi testul final :drive test cu toate.....se inmulteste nr dar ce conteaza daca la final sunt multumit.
  13. mai baieti mai.....cum ma intoarceti voi din drum...voi lua in calcul si aceasta varianta k1300s.neaparat un test cu toate 3 si care ma incanta overall ,aceea va fi aleasa.
  14. La 1300s imi place ca transmisia este pe cardan,si nu pe lant.
  15. @Andi si octavius,multumesc pentru punctele de vedere edificatoare. @kosh:inainte de a fi ,,zzr-ist'' sau ,,bushist'' suntem rideri sau motociclisti cum va suna mai bine ,iar daca la o intalnire a unui grup participa un membru cu o motocicleta din celalalt grup,in opinia mea nu e un motiv de fluierat sau ,,luat la goana''.Ca scopul principal al unei astfel de intalniri este adunarea preponderent a detinatorilor de model x,ok ,e ceva organizat,dar cred ca o astfel de intalnire ar deveni mai interesanta daca in componenta apar si o parte din concurenta,astfel subiectele de discutie ar fi mai condimentate.Adica daca as avea un model x,nu as vedea nimic impotriva sa particip la o intalnire a concurentului y,pana la urma mai schimbam impresii despre trasee ,mai legam o prietenie.Cel putin asta e opinia mea ,nu e cazul de radicalism. @dstar:daca ar fi sa aplic pt tau de vedere,atunci care ar mai fi utilitatea forumurilor,mai ales a celor de masini ca majoritatea soferilor au peste suta de mii km parcursi,si d c sa mai intrebe pe x si y ce masina ar fi mai potrivita ,daca el o conduce.In fond eu nu am deschis acest topic pentru a vedea nr de sustinatori fiecarui model,ca apoi sa trag linie si unde sunt mai multi pe acel model sa il iau.L-am deschis din placerea de a mai asculta un punct de vedere al unui rider proprietar al unuia din modele,un punct de vedere pe care l-am omis probabil pentru ca si la aceasta experienta pe care o am nici eu nu le stiu pe toate. Cat despre intalnire nu pot participa sub nici o forma intrucat sunt la finala champions league de pe Wembley ,Anglia.Chiar imi pare rau !
×
×
  • Creează nouă...