Sari la conținut

abcosmin

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/euromoto.euromoto
  • Yahoo
    ab.cosmin

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    nu am
  • Motocicleta
    suzuki sv 650+4mm alezaj

Informații profil

  • Interests
    Motociclete

abcosmin's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Ca sa ma dau cu parerea si eu pe aici. Si eu sunt posesorul unui SV650N din 2000. Am luat acest Sv de la un prieten, cu motorul stricat. In general V-urile sunt motoare care suna foarte bine si posesorii se abtin cu greu sa le accelereze scurt si brusc. Sa va explic ce sa intamplat: Motoarele devin consumatoare de ulei pe decelrare, in momentul cand li se inchide clapeta de acceleratie brusc(asta este valabil pentru toate motoarele), astfel motorul nu are de unde sa traga aer in amestec si trage din carter. Forteaza simeringurile de la supape tragand pe la ele ulei mai mult decat trebuie. Acest ulei intra in camera de ardere si este consumat impreuna cu bezina. Nui problema daca se verifica mai frecvent nivelul de ulei din motor si daca folosesti un ulei bun. Amicul meu a patit exact chestia asta, numai ca mecanicul a accelerat procesul spunandui ca a rezolvat problema consumului de ulei. Cand peste iarna a lasat motocicleta in garaj, lasand o urma de ulei pe vizor si el a confundat aceasta urma cu faptul ca are ulei suficent (asigurat de mecanic ca a rezolvat problema consumului de ulei). A plecat la drum si la intoarcere s-au incalecat cuzinetii de la cilindrul din fata. Eu am luat motocicleta de la el, am demontat motorul,apoi am mers la o strungarie si cu o rectificare si cuzineti noi (facuti pe noile cote), am rezolvat cu motorul. Restul de compomente nu au fost afectate. Am masurat cilindrii, au uzura normala pt cei 75000 km. Cotele de pe vibrochen de la cilindrul din spate erau la cotele de fabrica, valoarea de minim. In concluzie la motoarele moto trebuie verificat cat mai des nivelul de ulei, mai ales la motoarele in V.
  2. Suntem in Romania, nu ne permitem sa ne cumparam motociclete noi. Astfel cumparam vechituri............sau ce ne permitem. Eu imi permit sa repar aceasta motocicleta. Multumesc pentru mesaj. Am acceptat aceasta motocicleta asa cum este si doresc sa o fac eu... Stima
  3. Nu am verificat geaometria bielellor deoarece ele au o toleranta de lucru destul de mare. Oricum nu s-au deformat.
  4. Salutare, in aceasta seara am descoperit cum sa schimb simeringurile de la supape. Defapt am gasit o metoda mai simpla de a comprima arcurile de la supape cu ajutorul unor ustensile simple. Teava de comprimare am facut-o eu cu un flex de mana. Las poze le sa vorbeasca singure. Spor Multumesc de post Am verificat duritatea, a trebuit sa ovalizez gaurile de sub cuzineti de biele(pentru ca aveau bavuri), abia am reusit sa le fac cu o pila diamantata si cu o freaza de mana Proxon cu piatra de polizor. Ai si tu dreptate, dar este ok ceea ce mi-au facut. Nu au intrat mult in el cred ca doar 0.03mm, oricum era diferenta de 0.01mm. Astept cu interes discutii Stima
  5. Pai ce ti-au facut la arbore? La mine a fost doar o chestie de indreptat, cu aceiasi cota pe toata partea unde se prind bielele.Eu sunt de parere ca sunt aceleasi materiale si la auto si la moto, calculate la dimensiunile si performantele fiecaruia. Inainte de a ma apuca de treaba am vb cu oameni care au lucrat in aviatie si mi-au dat solutiile cele mai bune. Personal nu cred ca se fac cuzineti pentru moto sau auto, cred ca se fac in aceiasi fabrica pentru toate. difera dimensiunile. Am un amic care spunea ca au facut ei "pe genunchi" cuzineti pentru nus ce mobra, si merge si acum. La fel ma lovesc si eu ca si tine de tot felul de probleme, dar asa se intampla cand gandim prea mult. Stima Diverse surubareli...acasa in sufragerie...... doar la insistentele sotiei l-am desfacut..
  6. Sa o stapanesti sanatos, asfalt uscat si km multi.
  7. Din cate am citi eu, toate motoarele consuma ulei, de ex la o duba fiat cu motor diesel(masina de carat cel putin 1500kg), in carte scrie ca trebuie completat pana la 1l de ulei la 5000 km. In motorul asta am gasit la cilindrul fata(la cel din spate nu am umblat) pe supapele de admisie calamina de 1mm grosime si simeringul mai larg decat la cele de evacuare. Asta consuma ulei mult, de aia el a fost cu el la div mecanici si a inteles ca nu mai consuma ulei + vizorul murdar. Cat despre cuzineti...... cred ca sunt la fel ca cei de fabrica, astia asta fac alezari cuzineti, deocamdata ii cred pe cuvant. Oricum va anunt eu daca se intampla ceva. Uleiul m-a surprins(fata de el auto) pt ca este foarte foarte foarte foarte unsuros, m-am chinuit putin cand l-am demontat, imi alunecau mainile pe chei. Sper sa fie in regula. Acum este la stadiul asta.
  8. Atasez poze cu simeringurile supape. evacuare ADMISIE
  9. Multumesc mult pentru suport , vibrochenul a fost rectificat putin(nu mai stiu exact cat) ca nu era diferenta mare intre cele 2 locasuri de cuzineti.Insa doar la cilindrul din fata s-au incalecat cuzinetii, fapt ce a dobandit si o bataie la functionare, in momentul in care se aprindea cilindrul fata. Cei facuti sunt tot cuzineti , de auto probabil, taiati din unii mai mari. Nu sunt turnati sau altceva. Cei de acolo de la atelier cu asta se ocupa, alezari, bucsari etc. Am gasit jambele pe ebay, dar nu trimit in Romania, doar in UK. Am gasit jambele pe ebay, dar nu trimit in Romania, doar in UK. Am jugul, ghidonul complet si tuburile inferioare de la furca(cu tot cu accesorii), nu am jambele, tuburile care intra in suportii de inferiori(nus cum se numesc) cei de care sunt prinsi etrierii. Am gasit la cineva furca de SV1000 dar nu se potrivesc cu jugul, tre sa ii fac adaptare la jubul din mijlocul jugului(cel ce intra in cadru) + ca nu se potriveste axul de roata si vitezometru.
  10. Salut, Am cumparat de la un amic,in vara 2012 , un Suzuki SV650(Y AV1331 din 2000) naked, care a mers cu ulei putin. Din evaluarile unui mecanic, costul reparatiei trebuia sa fie 1300-1500 euro, atunci el mia vandut mie mobra, in starea in care era, el sia cumparat alta lovita in fata cu jambele strambe de la furca. Deci m-am facut cu o motocicleta fara furca fata la bani putini. Dupa ce am drenat motorul de lichide(ulei si antigel), l-am demontat de pe cadru ,cu ideea de a revizui toate componentele motocicletei(cadru si motor) am spalat motorul la o spalatorie. Apoi am mers cu el acasa la bloc si in sufragerie am inceput sa-l demontez... Dupa desasamblarea motorului am constatat ca datorita faptului ca a mers cu ulei putin, s-au incalecat(datorita frecarii cu ulei putin) cuzinetii de la bilela cilindrului din fata "Slava Domnului asta fiind singura problema", in rest in el uzura normala. Nu am reusit sa incarc poze pe acest site POZE aici https://www.facebook.com/euromoto.euromoto/media_set?set=a.139394442886789.29515.100004487022355&type=3 Cine doreste sa isi curete bujiile de la motocicleta vede aici cum. https://www.facebook.com/euromoto.euromoto/media_set?set=a.164585623701004.1073741825.100004487022355&type=3 Dupa ce am facut evaluarea defectelor, am inceput sa caut solutii, piese etc. sa repar mobra la costuri cat mai mici sa u cat mai apropiate de zero....................si...................am ajuns la concluzia ca nu prea gasesti de unde sa cumperi diverse piese, de exemplu...... cuzineti... "cu chiu cu vai" am gasit un atelier unde sa imi rectific ambielajul (arborele cotit), cu bilele si sa imi faca cuzineti pe noua cota de reparatie, cost rectificat + cuzineti 400 ron. Intre timp m-am grabit si am gasit la cineva cilindrii (cilindrii, piston, bolt si sigurante bolt la 200 euro) alezati, mariti(nu am calculat ce cmc v-a avea). Acum urmeaza reasamblarea motorului. Intre tip , pentru a-mi continua reparatia, am nevoie de jambe sau furca fata. Deoarece amicul meu mi-a luat jambele si si-a facut furca pentru Sv-ul lui din 2005. Acum caut solutia cea mai otima (ieftina si buna) sa imi refac furca fata.
×
×
  • Creează nouă...