-
Număr conținut
56 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
artelier.iasi@yahoo.com
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
IASI
-
Carnet moto din
2005
-
Motocicleta
KTM 450 EXC RACING
-
Numar Moto
IS-74-ARH
Informații profil
-
Motociclete detinute
Aprilia Pegasso 650, KTM 650 ADVENTURE,
Vizitatori Recenți Profil
arhigraph's Achievements
Newbie (1/14)
-
Vind KTM 450 EXC R, model 2008, 2271km, 74 ore de functionare, inmatriculata pe firma - se vinde cu factura. Nu a fost folosita in regim de competitie - s-a mers "la peisaj" si s-a facut revizie la 30 ore de functionare. Are urmatoarele inbunatatiri : scut motor din aluminiu, protectie minere din aluminiu, rezervor de 13 litri, protectie cadru, jambiere la amortizoare fata/spate, supape pt amortizoare fata si inaltator ghidon. Se vinde cu stander, rezervorul original de 9 litri, kit de lant cu pinion de deal nou. Pret 5500 euro + t.v.a. Telefon: 0722 271764 ; Email: artelier.iasi@yahoo.com
-
Intrebare Lc4 Adventure 2006
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
L-am scos si l-am pus inapoi de vreo 3 ori si tot se misca. Nu are cum sa nu se miste daca e prins in 2 bucse. Acuma ca mi-ati zis ca se misca si la voi, m-am linistit.... In plan vertical e f tzapan, deci asta inseamna ca e ok. Aveam un stres ca am stricat ceva la "obiect". Multzam fain ! -
Intrebare Lc4 Adventure 2006
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Multumesc tare mult de lamuriri . E clar ca n-am prins ceva bine acolo... Frumoasa camera ai tu acolo si bine mobilata..... Sa-ti traiasca animalutzele si numai de bine ! -
Intrebare Lc4 Adventure 2006
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Salut! Eu le-am dus ambele piulite pina sus (au mai ramas vreo 3 spire). Si la mine se invirtea cu arc cu tot cind am desfiletat, dar eu vb ca la mine se roteste amortizorul cu totul(cu tot cu rezervorul de gaz) cam 1,5 cm, desi am strins la maxim suruburile de sus si de jos in care sta prins. Eu am incercat mai intii sa-l scot de pe moto si sa fac treaba asta ca la carte dar n-am reusit de nici un fel sa-l extrag de la locul lui, asa ca l-am strins inapoi. Ma gindesc ca s-ar putea ca surubul de jos si cel de sus sa aiba lungimi diferite la filet, eu sa le fi pus invers si de aia sa nu-l pot stringe suficient. Daca la voi nu se roteste deloc amortizorul cu totul, inseamna ca la mine e o problema si trebuie rezolvata. -
Salut ! Am slabit pretensionarea arcului de la amortizorul spate ca sa dau mai jos inaltimea seii. Toate bune si frumoase, am reusit, iar acum ajung cu toata talpa pe pamint Dupa ce am strins toate surubelele am vazut ca amortizorul are un joc circular (de rotatie) din prinderi (jos-sus). E normal sa fie asa? Recunosc ca nu amverificat inainte de a slabi arcul daca are acest joc sau nu. Va rog mult pe cei care aveti moto ca al meu sa-mi spuneti daca si la voi e la fel. Multumesc.
-
Poze cu noi, cu voi si cu motoarele noastre
topic a răspuns lui arhigraph în Baiatu` cu Transalp`ul Discutii generale enduro si motocross
Eu cu prietena mea de calatorie.... Trebuie s-o mai cobor putin, ca acuma "poarta tocuri" si e prea inalta pt mine. -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Multumesc de raspuns. -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Aveti dreptate oameni buni, dar daca pun C-uri pe fata ma duc in cap pe asfalt! si nu asta e telul meu in viata. Deci , inca o data, vreau un cauciuc care sa se descurce rezonabil in ambele situatii. Mitas E-09 e bun pt ce vreau eu, dar nu imi pun mai ingust sub nici o forma, ca si asa mi se pare ingust la cit e de mare motoru. Revin la Pirelli MT21 rallycross care mi se pare absolut ok, dar nu gasesc nicaieri pe cineva sa vinda asa ceva. Va rog sa ma ajutati sa gasesc pe cineva sa le aduca. Sorry, dar cu C-uri la asfalt in curbe eu nu merg... -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Suna interesant combinatia cu Mitas C-02 pe spate, dar in fata as pune E 09 ca sa am mai multa aderenta pe asfalt. ce ziceti ? De unde gasesc, sa iau rapid (adica sa fie pe stock)? -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Dar cum se descurca TKC80-ul prin off-road poti sa-mi spui? mai exact prin noroi? ca mie mi se pare ca profilul e cam prea putin adinc. -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Pai aia e ! Ca nu existe E09 pe 140/80 - 18.... ; daca era marimea nici nu mai stateam la discutii.... -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Asa ma gindeam si eu... ca Pirelli MT21 sint cele mai potrivite, dar nu stiu de unde sa le cumpar. Site-ul ala cu preurom.ro nu merge, pate stii alta varianta de unde pot cumpara. Revenind la aripa...., daca ar fi doar aripa ar fi f simplu, dar sint niste furtune de frina care trec pe dupa aripa la celalalt disk de frina si acolo trebuie alte furtunase care sa coboare pe celalalt amortizor, sistem de prindere, alte jambiere din plastic...., ce sa mai.... o intreaga poveste. -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
topic a răspuns lui arhigraph în arhigraphul Discutii generale enduro si motocross
Salut. merci de raspuns. Legat de aripa.... era normal sa existe la cuparare o optiune pt aripa joasa sau inalta, iar eu nu consider ca cine-si ia KTM Adventure vrea sa faca mai mult asfalt, pt simplu fapt ca nu e o motocicleta comoda de asfalt si nici adaptata f bine pt asfalt (ma refer in primul rind la suspensii, vibratii si confortul seii), iar legat de viteza, nu cred ca pina in 120km/h sint asa mari probleme cu aripa inalta. Mi se parea normal sa faca optional cu aripa joasa, dar asta e doar o parere personala bazata pe cruda constatare din off-road cind mi s-a blocat roata fata cu noroi si a trebuit sa ma opresc s-a curat la aripa. P.S. Eu consider Adventure-ul un motor de eduro care are doar un rezervor mai mare si un bord mai echipat + ceva protectie la vint. Deferenta fata de LC4 enduro fiind doar de 10 kg si de echipamentele mentionate; in rest e identica. Totusi care ar fi cea mai buna alegere din cele trei ? -
Ce Cauciucuri De Enduro Sa-mi Iau?
un topic a postat arhigraph în Discutii generale enduro si motocross
Salut ! Mi-am luat un KTM LC4 Adventure nou si nu sint multumit deloc de cauciucurile cu care a venit (Metzeler enduro 3 sahara). M-am bagat prin paduri cu ceva noroaie si am crezut ca ramin acolo. Sint bune doar pt sosea si macadam. In concluzie trebuie sa-mi cumpar niste cauciucuri care sa faca fata bine in OFF-ROAD, dar sa pot merge cu ele si pe asfalt, datorita faptului ca trebuie ca fac cca. 150 -200 km ca sa ajung la un munte. (sint din Iasi). Din ce am gasit eu sint cam 3-4 variante (90/90-21 ; 140/80 -18): 1 - Continental TKC 80 - dar mi se pare ca profilul nu e suficient de adinc si se incarca repede) 2 - Metzeler MCE KAROO si KAROO (T) - par ok dar nu stiu cit rezista pe asfalt 3 - Pirelli MT21 Rallycross - astea mi se par cele mai ok. Acum as vrea sa stiu si parerea voastra si mai ales de unde gasesc sa cumpar ultimele doua modele, ca primul stiu de unde sa-l iau. Sa nu-mi spuneti de Mitas E09 ca nu au marimea mea si nu pun cauciuc mai ingust. multumesc anticipat. P.S. Bineinteles ca am sa-mi pun pe fata kit de aripa inalta de enduro - nu stiu si nu inteleg ce a fost in capul celor de la KTM cind au facut aripa aia fata lipita de cauciuc..... Mi se pare o improvizatie si o prostie.