Sari la conținut

Roli

EX+
  • Număr conținut

    132
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Tg. Mures
  • Numar Moto
    MS.....
  • Club
    BB-Tg.Mures

Informații profil

  • Interests
    Motociclism, Fete frumoase

Roli's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ce ziceti de " recitalul Ducati " de duminica ?
  2. @ Boco, Asa-i, lumea e mare dar prostia e nelimitata. Norocul lor ca nu doare ! Fraieri cu clantza mare. De fapt, treaba lor. Noi sa fim sanatosi !!! Salutare
  3. Incercam aici sa discutam pe chestiuni constructive, cu cine se poate. Ne-ai face tuturor o mare placere daca nu te-ai mai baga in seama !
  4. Salut Kloud, De ce sa ma supar pe tine ? Banuiesc ca nu ai fost vre-odata pe un circuit si nu sti despre ce e vorba acolo. Iti expui insa opinia ta actuala despre mersul pe strada si asta e OK. Inainte sa merg pentru prima data pe un circuit si eu gandeam cam la fel. Avand sansa de a discuta cu motociclisti germani si oameni cu foarte multa experienta in ale motoarelor, am inceput incet sa imi schimb parerea, dar continuam sa merg si pe sosea. Mergeam fluent, fara forje, pastrand limita de siguranta undeva la 70%. Dar in urma cazaturii incasate, dandu-mi seama de norocul imens pe care l-am avut, am vazut cat de mare si de real este pericolul si cata dreptate au avut nemtii. (Sincer, nu-i doresc nimanui clipele alea.. ) Asa ca, de-atunci, pun frumos motorul in duba, plec dimineata si ajung seara lejer pana la Hungaroring, Pannoniaring, Brno sau Most. A doua zi pot sa trag de gaz cat vreau si pot sa inclin motorul pana aproape de limita aderentei slickurilor, fara sa-mi fie teama de vre-o masina care vine din sens opus, vre-o balega, nisip, sau mai stiu ce. Cum au spus si ceilalti colegi constienti, care stiu despre ce vorbesc : nu exista termen de comparatie in ceea ce priveste nivelul de securitate intre strada si circuit, iar numai aici poti invata intr-adevar sa mergi cu motocicleta. Repet, ma refer la superbike-uri si ma adresez celor care le stiu folosi !
  5. Ma bucur nespus de unele raspunsuri care denota o mentalitate sanatoasa, un mod de gandire logic si matur, cu mult simt de raspundere din partea motociclistului ( ma refer doar la cei cu Supebike-uri) pentru el insusi, pentru familia lui, pentru tot ceea ce face parte din viata lui. Acesta este sportivul adevarat,- calculat, curajos unde e cazul. El nu are nevoie sa demonstreze nimanui cat de rapid trece prin dreptul unei terase de cofetarie si nici cat de razant depaseste o coloana de masini.
  6. Titlul topicului e un sfat sau daca vreti e o rugaminte. Sfatul nu vine numai de la mine, eu doar l-am adus in Romania. Autorii sunt " vitezisti " adevarati, care au mai multe ore pe motocicleta dacat altii...neuroni. Daca un campion national, un fost medic din motomondial si nenumarati instructori sunt constienti ca mersul pe strada cu un superbike e din ce in ce mai riscant si mai periculos, nu vad de ce nu ne-am gandi putin mai profund la chestiunea asta decat sa ne batem cu pumnu-n piept..." ..nu vrem, .. eu merg mai departe..." sau alte alea. Unii dintre cei cu gura mare habar n-au ce inseamna sa mergi cu adevarat pe un Superbike, dar o dau tare cu clantza. Poti sa te plimbi cu orice motor, cat de mare, la orice viteza. Superbike-ul insa nu e ca celelalte, el te fura, iti cere sa mergi ( asta pentru cine stie ) si cand nu te astepti apare baiul. Aici trebuie sa ai noroc mare ! Nu am nici cea mai mica intentie de a impune ceva, ar fi irealist, insa constientizati macar pericolul la care va expuneti si trageti difuzorul putin mai jos.
  7. Pana la urma, fiecare cu treaba lui. Inainte sa devieze discutia mai stiu pe ce cale, prefer s-o lasam.
  8. Moshu ! Cu masina ( si Trabant sa fie ) poti sa te trantesti aproape de orice, ca scapi teafar ! Dar in momentul in care rolul barei de protectie este preluat de casca motociclistului sau orice alta parte a lui, incepand cu ca. 20-30 km/h, treburile se schimba RADICAL. Eu am vazut cativa motociclisti in sala de operatie si nici unul nu era de vina ! De ce nu vreti sa intelegeti, ca doar nu va vrea nimeni raul ? In ziua de azi nu mai ai ce cauta pe sosea cu un GSXR sau ZX sau YZF si cate or mai fi de genul asta. !!! Cu Touring-ul , naked-ul, chopper-ul e cu totul altceva.
  9. Da-i inainte vitejeste ! Taxiul si papucul de-abia te-asteapta.
  10. @ Boco, Cati bani vrei sa investesti ? Pe langa carene din fibra poate te gandesti si la un ambreiaj anti-hopping.
  11. @ Silviu C. Vorbesti de Porsche, Ferrari, Mercedes-AMG... de parca le-ai fi condus pe toate. Dupa cat de "gura mare" te vad, ma-ndoiesc ca ai avut parte macar de-o Dacie. Habar n-ai ce inseamna un circuit, iar motoarele le cunosti doar din reviste. Mai bine vezi de treaba ta !
  12. Dar cui ii plac ? Din pacate asta e realitatea pe strada. Nu ai multe greseli " for free " iar pretul e mult prea mare.
  13. Boco, Sa inteleg ca margi cu carenele se serie ( incl. faruri si alte alea ) la concursuri ?
×
×
  • Creează nouă...