Sari la conținut

anershady

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    nada

Vizitatori Recenți Profil

340 citiri profil

anershady's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cum n-am iesit pana acum in trafic decat cu un scuter (nu se pune scoala), nu stiu daca sa cred ce-mi zici tu sau nu, imi pare rau pentru amicul tau, cred ca a avut pur si simplu ghinion, ca nu o fi nici protectia aia metalica ca un cutit la orice tranta nu-mi pare asa un calvar echipamentul ala, s-a si spus ca se modifica, il mai aerisesti, vezi tu ce si cum ii faci, chiar daca nu-l ai full, partile care iti protejeaza exclusiv articulatiile imi par un lucru foarte important in motociclism, pentru care merita sa transpiri decat sa ajungi sa-ti mangai genunchiul cu talpa intr-un accident si chestia asta imi pare cam absurda, oricine tinde sa mearga mai tare pe masura ce devine mai experimentat, oricine isi mai asuma un risc din cand in cand, nu cred ca daca ai echipament mergi cu 150 constant afara si fara cu 70 ca ti-e frica sa nu cazi (poate am exagerat putin)
  2. )))) n-as vrea sa iasa discutii de genul ce-am inteles eu e ca porti echipament daca nu vrei sa te zdrelesti, dureri tot obtii, insa tin sa cred ca merita investitia si sufocarea din zilele de vara (am inteles ca ar fi o solutie, ca echipamentul ti-l mai modifici cu aerisiri si toate draciile astea)
  3. nu am spus ca nu se merge deloc, am spus ca nu are rostul sa accelerezi prea mult intr-o zona care nu te forteaza sa faci asta, mi se pare normal sa alegi viteza mai mica si sa stai locului decat sa risti la ceva care nu este tocmai urgent, pe autostrada mi se pare perfect normal sa o dai mai tare
  4. Nu cred ca-i nimeni aici care merge cu 120km/h pe chopper avand obstacole in jurul sau. Asta e asa ca o gandire de moment, nu prea vad de ce si-ar cumpara cineva chopper sa rupa asfaltu cu el.
  5. Nu prea are logica, de ce ai promova asumarea unui risc? Adica tu esti curajos si ai incredere in tine, felicitari, si ii mai spui si altuia sa fie ca tine ca are parte numai de avantaje. Oricat de cald ti ar fi, decat sa ajungi impaiat acasa mai bine storci niste stropi, parerea mea.
  6. imi cer scuze daca ti-am tras concluzia asta si poate nu mi-am ales cele mai bune cuvinte ca sa explic, insa niciodata nu mi-a fost teama sa intreb, am spus totul cat de clar se putea, am gasit pe youtube clipurile pe care le cautam, insa ma interesa exclusiv de la noi din tara, si asa ceva iti jur ca n-am gasit in jumatate de ora de cautare, asa ca mai simplu am zis sa intreb daca stiti voi unele si vad ca in mai putin de 10 minute mi s-a si raspuns, deci.. iti multumesc si tie pentru informatii, chiar ma ajuta tot ce scrieti voi aici\ pana la urma atunci cand te dezechilibrezi si nimeresti in fata unui tir, ce poti sa faci? si masina o mai ia nu stiu cum de ii intri unuia la roti, mai dai si intr-o caruta, chestii de genul nu prea ai cum sa le eviti, n-ai decat sa te rogi sa nu fii tu ghinionistul @am 1.85, 67kg
  7. @icelord am discutat cu niste motociclisti, un propietar de intruder nu prea mi l-a recomandat, desi a zis ca nu-i chiar rau, cel mai recomandat ca prim motor mi-a fost marauder/virago @aoreus multumesc mult pentru clipuri si informatii, si ai grija la glezne ca iti mai trebuie
  8. "pozitie comfortabila pana la un punct" vrei sa spui ca deja iti cade spatele dupa 2-3 ore? in concluzia mea, merge perfect un chopper in oras, mai putin faptul ca e joasa (nu vezi peste masini, iti crapa fundul etc) si ca nu poti sa te strecori (asta n-ar fi chiar o problema pentru mine, sunt destul de rabdator si atent la cam tot ce fac) oricum sunt cam mort dupa motoarele astea cred ca de la 5 ani cand si-a vandut taicamiu motoru, deci nu prea mai sunt sanse sa-mi plece gandul la alta categorie ps: inca ceva mic, daca aveti cumva genul ala de filme/clipuri cand riderii se filmeaza in trafic si sunt pe choppere, m-ar ajuta enorm 2-3 link-uri
  9. Nu aveti idee cat de mult m-ati ajutat cu raspunsurile, eu chiar nu mai intelegeam nimic din ce e pe sosele acum ) Si acum daca tot am trezit putina atentie asupra topic-ului, va pun o intrebare prosteasca, stiu si eu ca asfaltul nu tine cont de ce categorie calaresti, stiu faptul ca motoarele sunt mai periculoase, insa din mai multe motive acumulate tind sa cred ca chopper-ul iti mai taie cateva riscuri in oras. Voi ce parere aveti? Si altceva ar mai fi, care credeti ca sunt cele mai imp avantaje si cele mai problematice dezavantaje ale unui chopper/cruiser in oras (Bucuresti mai exact, ca asta ar fi locul unde as merge cel mai des dupa cumpararea motorului). Scuzati-ma daca-s prea aiurea intrebarile, stiu ca au mai fost puse intrebari de genul asta insa s-a raspuns destul de scurt si neinteles, eu cel putin nu mi-am facut o idee. ps: nu are treaba viteza cu mine, si nici eu cu ea, ma gandesc la choppere pentru ca sunt un lenes si in ruptul capului n-as sta ca un stalp pe una sport cateva ore pe zi
  10. Ma gandesc ca o exista un motiv ) Din moment ce zilnic vad minim 2 chopperisti si n-are niciunu o geaca calumea cu protectii. Sau toti asteapta sa-si treaca cicatricile in calendar?
  11. Salut, am cateva intrebari legate de riscurile pe chopper. Din auzite si vazute, am tras concluzia ca riderii de choppere isi pun in cap o casca, manusi si asta le e protectia, ceva mai pompos de atat n-am vazut. Ce nu inteleg eu este de ce se intampla asta? Sunt riscuri mai mici pe chopper de a te tavali pe asfalt? N-as prea crede, imi pare aproximativ acelasi lucru, chiar daca diferenta de la sport la chopper e ca de la cer la pamant, accidente tot sunt si daca mergi cu bicicleta. Tin sa spun ca sunt incepator, si am facut topic-ul asta ca sa ma informez putin.
  12. Okay, multumesc pentru raspunsuri, am prins ideea in mare. Pentru cine are o parere diferita sau mai detaliata, il rog sa posteze aici.
  13. Nu vreau sa ma cert chiar cu nimeni, ideea e ca n am habar de motocicletele clasice si care i faza cu ele pe strada in romania, dar imi place mult modelul asta si mi ar prinde bine niste informatii de la propietari.
  14. Ar fi mai okay daca ai posta ceva util...
  15. Salut, pentru inceput vreau sa spun ca sunt mai incepator decat incepatorii. De 2 ani visez la un simson awo, insa am intrebari ale caror raspunsuri nu le-am gasit pana acum pe forum. Pentru inceput, modelul cautat de mine are 60 de ani si arata superb, insa in nebunia mea nu il vad in vitrina ci ma vad pe mine calarindu-l prin tot bucuresti-ul ani buni. Asa ca, intrebarea este, poti sa faci asa ceva? Merita din pct de vedere financiar? Se intretine la fel ca o motocicleta noua? Poate sa tina pasul, sau e prea veche? (mda, mai multe intrebari dsr ce sa fac acum). Altceva ar fi, costul la care se ridica restaurarea motocicletei pt ca nu o vreau de-a gata. Merita avand in vedere ca eu vreau sa i bag mare pe sosele? Cat de greu e sa pui astfel un motor pe picioare? Cine raspunde la toate clar si raspicat sa imi distruga visele are o bere, macar sa nu ma mai gandesc non stop la motocicleta asta. Ah, si voiam sa rog pe cineva sa imi fac o scurta paralela i tr o motocicleta mai moderna de aceeasi categorie cu awo, sa stiu si eu care i faza daca i vechi. » Post actualizat in 09 Mar 2015 20:25 Scuzati greselile, tableta face ce vrea ea. Explic tuturor unde nu este de inteles ))
×
×
  • Creează nouă...