da multumesc oricum o sa curat tot sa vad ce are am scos ceva manual da arata mai mult despre nx 200/250 dar ma gindesc ca e cam la fel ,din ce am studiat difera capacitatea
» Post actualizat in 29 Mar 2016 09:41 am desfacut capacele am curatit,spalat ,verificat, ceva pilitura de aluminiu in ulei lipita de capace si filtrul centrifugal plin tot de acelasi lucru pilitura de aluminiu ,gaura de la axul ce intra in filtrul centrifugal infundata(am desfundato),lantul distributie cam slabut ,am mai intins din patina care e cam uzata (am ajuns cu reglajul la maxim)reglat supape 0,10 schimbat magnetoul (ala cu magnet) am pornit si tot asa face ,am verificat aprinderea cu lampa stroboscop e ok, Ar putea fi de la ambelaj?poate s-au dereglat contragreutatile?cum as putea verifica asta?
» Post actualizat in 29 Mar 2016 09:46 in schema apare ambelajul ca un axcentric mai gros pe o parte si mai subtire pe alta, alea sa fie ceva contragreutai?
» Post actualizat in 29 Mar 2016 20:16 da problema e ca nu am alimentare cu ulei sus la rampa si axu cu came a uzat in chiuloasa cred ca de acolo si vibratia aia acu nus ce pot face acolo
» Post actualizat in 31 Mar 2016 20:29 s-a rezolvat merge ceas!! problema e alta s-a blocat frina pe spate e cu lichid nus ce are da am impins la ea la vale de mi-au iesit ochii are cineva vreo idee? in butoiasul cu lichid este o membrana de cauciuc la mine e sparta ce rol are aia? ms